nedjelja, 08.04.2012.

nije grijeh i je grijeh

nije grijeh voljeti,nije grijeh ni ljubiti a nije grijeh ni biti u oblacima...
grijeh je prijevara,kada ljubiš drugog kada
si na zemlji kada shvaćaš da to što
radiš nije dobro,da to nisi smio/jela
učiniti....kada shvatiš da je sve to bilo
pogrešni i krivo tada je već
prekasno jer nema više nazad
što je napravljeno,napravljeno je i kako
bi se ti i tvoj partner osječali donekle
bolje najbolje je priznati i reći mu
sam/a što se dogodilo jer od drugih može saznati istinu,ali
isto tako može i zapapriti na svoj način a to nije
nikako dobro jer onda se grijeh ne može
nikako izlječiti tada se s sa svojom boli,tugom i patnjom
pokupi i nestani iz njegova/njezina života
jer tako je najbolje za oboje i za sve,zar ne????







- 02:01 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

za jednog dečka,Specijalno(ONO ŠTO JA STVARNO OSIJEČAM)

ti si razlog što sam sretna jer ti si ona svijetla meta
zbog tebe živim sa stavom,zbog tebe ljubim strastveno
ti si taj kojeg će moje srce voljeti ti si taj kojeg moje
srce već sada pomalo voli,ali ti neću reći kako
te..moje tijelo te treba kao vatra zrak da se
proširi svugdje...ti si taj kojeg iz svake minute,sekunde i
milisekunde počinjem voljeti..
zahvalna sam ti jako srećo jer ti si taj koji
me stvarno čini sretnom
i ne želim i neću te izgubiti,jer
ja to jednostavno neću dopustiti.........cerekcerekcerek











- 01:40 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

na ovoj stranici ćete pronaći moja "remek dijela"...
pijesmice i priče sama smišljam znači nikakav
kopiraj i zaljepi nije u pitanju,

jer onda uopće nema svrhe pisati bilo šta na stranicu ako ćemo tako
ja želim da vidite koliko je moja mašta zabavna i koliko ona
može biti zanimljiva.....


PA ISKRENO SE NADAM DA ĆE VAM SE
SVIDJETI BAR NEŠTO NE MORA VAM
SE SVIDJETI SVE,A AKO VAM SE NE
SVIĐA UOPĆE STRANICA I TO JE UREDU
JER TO JE VAŽE MIŠLJENJE I IMATE SVO PRAVO NA
TO...Pussa Weeelika kiss