siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

svašta...pogledajte sami...
















my pet!



adopt your own virtual pet!



...blogovi koje morate posjetiti...

natalija

dajana

marijana

popka

ja i keti

blog sa super dizajnovima za blogove

tena

keti

roby

mala myicha

elly4ever

mary

kristna i jenny

jenny

dora

o meni

iMe::vanna
rOđEnA::8.4.1994.
gRaD::pula
šKoLa::oš vidikovac
rAzReD::8.b
ljubav:cereku vezi..opet..lol..sretan
kVaRt:vidikovac,veruda porat
sLuŠaM:rap, hip-hop, tehno, narodnjake (ponekad), a od rocka samo hladno pivo

pRiJaTeLJi:ivana l., keti, škaro, danko (danijel), ivan, nata, sandra, ivana p., dory, mariela, febo, marijana, ana, ivona f., bule, nina, marko, marina, fićo, popka, đuro, maja, monika, martina, tomo, spuky, kiki, matej, dajana, ivona p., matija.....
i još puno,puno njih....oprostite ako vas nisam spomenula....


moj msn:vanna_pu@hotmail.com

smijehvolim:obitelj, prijatelje, finohranunjami, mobitel, dečke sa dobrim tijelom,naughty zgodne dečke, jednog dečkacerek, repere, tetovaže, sport, zabavne ljude, skeaterice, sport, svoje mišiće lol, spavati, ples, smijeh, dinamo...
madne volim:dosadne ljudezijev, čitati, školu


...slike...spotovi...

love


love


sexy


sexy


bow chicka wow wow


sexy!!


kisses


teddy & me


bow wow





srijeda, 30.01.2008.

slomljeno srce...

crynikad se nisam tako osjećala...nisam ni mislila da ću se tako osjećat....ali sada znam kako je bilo drugima kad im se to dogodilo, kad su pričali, nisam to doživljavala tako grozno...ali evo...sad znam kako je to...kad me pito da budem sa njim bila sam tako sretna i zaljubljena...ja sam bila njegova ljubav, a on moj ''gospodin savršeni'' i nisam mislila da će tako brzo završit...ta bol je neopisiva i ne želim da se to ikome dogodi..pokušavam prekriti suze osmijehom i izgleda da uspijevam..dok se smijem, srce mi se slama...heartbroken jučer mi je poslo poruku da želi prekinuti sa mnom na neko vrijeme, da nije stvar u meni nego da on treba doći k sebi i shvatit što hoće... nije mi jasno zašto se sva sranja trebaju baš meni dogoditi...i taman kad sam mislila da se moj život promjenio i da je sad sve ljepo i bajno...on me slomio... cry
prijateljica nas pokušava opet spojiti, kaže da će popričat sa njim...nadam se da će se opametiti i opet mi se vratiti... niko ne zna da mi se ovo dogodilo osim nekoliko mojih prijateljica...
nisam znala da ću tako nešto osjećat prema njemu nakon tjedan dana...takav osjećaj nisam imala prema niti jednom dečku do sada...ma ne znam šta mi je....plačem za njim...ma nemogu više...samo želim da je to ružan san i da se što prije probudim...i da se sve vrati kao što je bilo jer ne mogu bez njega...
MALI FALIŠ MI!!!

|Komentiraj 58| Printaj| #|

ponedjeljak, 21.01.2008.

weeee...

skupa smo..jej...ful sam happysretan....pito me prije pola sata...weee...

kiss

|Komentiraj 30| Printaj| #|

i'm happy...

im happypartyeee ljudi moji pa di ste vi meni!!?!!evo danas izašo novi ok, i u njemu veliki poster od connecta..weee...ima i neki test-''koliko poznaješ dečke?''-došlo mi je riješenje ''dečki u svakoj prilici'':kao da se super slažem sa dečkima i curama...i tako neke spike...u biti slažem se sa riješenjem...
došla sam vam se samo javit...i obavjestit da ''odnos'' sa D. napreduje...hehe...
ajde idem ja pozam vasmah i volim vas puno...pusakiss

komajte mi...jer ko' će drugi ako ne vi...hehe

|Komentiraj 30| Printaj| #|

subota, 19.01.2008.

danas sam bila vani sa ivanom i marinom i napokon sam upoznala danijela smokin(ivanovog brata).break dance...
a šta da vam kažem tip me htjeo upoznat i ja njega...naughtyhehesretan...i evo upoznala sam ga preko ivana i ivane....prvi dojmovi: tip je ful simpatičan, stalno se zajebava...i dalje neću ništa reć zato jer bi ivan odmah počeo nešto podjebavat....tako da bi to bilo to....joj kako mi se spavazijev...eh ta jebena škola...ajde pozam vasmah i šaljem puno pusa...kisskisskiss
i komajte...

|Komentiraj 10| Printaj| #|

napokon...slike...

evo stavila sam slike na blog jer su mi stalno govorili da ih stavim....nadam se da ste sretni... ma bit će još slika ne brinite...
ovo je bilo kratko javljanje...ajde volim vas...pusakiss

|Komentiraj 4| Printaj| #|

petak, 18.01.2008.

sažetak današnjeg dana....

danas sam u školi imala prva tri sata, pa slobodan sat pa hrvatski...i za taj slobodan sat išla sam se gubit oko škole sa dvije frendice i srele smo dečka od jedne te frendice... i on je normalno počeo opet nešto podjebavat zbog škare mad(koji je inače naš frend.... i u biti dopisujemo se preko msna i svi misle da se nešto događa među nama...da baš...)...al dobro preživila sam..heh...jebi ga....poslje smo išle na jebeni hrvatski... i nakon toga sam imala dva slobodna sata i išla sa frendicom (sa kojom inaće imam blog pa pogledajte i komajte-brinetsfourever.blog.hr) kod mene...i kad smo došle na informatiku rekli su nam da nemamo danas...koj zajeb...
navečer sam išla sa marinom van, gubit se po vidikovcu.. i srele smo popku, filipa, lea, kristijana i matiju pa su nas počeli gađat nekakvim jajima ili tako nešto.... pa smo ih mi cijelo vrijeme izbijegavale...heh... al onda su otišli pa smo bile slobodne...hehe...i onda sam došla kući, nešto pojelanjami i odlučila ić pisat post....i to je ukratko to...ajde javim se sutra... pozam vas svih i budite mi dobrimah...ajde komajte mi..

|Komentiraj 14| Printaj| #|

tužno

Voze se dvoje mladih na motoru...
Djevojka:Nemoj tako brzo,smanji!!!..
Dečko:Ne,baš je ludo...
Djevojka:Nije mi ugodno,molim te!..
Dečko:Kaži da me voliš!..
Djevojka:Znaš da te volim!..
Dečko:Zagrli me...
(Djevojka ga zagrli...)
Dečko:Molim te uzmi moju kacigu s glave,meni je tijesna i stavi ju sebi na glavu!
Sljedeće jutro u novinama:
Par imao saobraćajnu nesreću,jer su kočnice popustile...
Jedna osoba je preživjela,a druga poginula...
ISTINA JE:
Da je dečko na pola puta ustanovio da su kočnice popustile,ali to nije želio reci svojoj djevojci...
Želio je posljednji put čuti njene riječi..VOLIM TE!..
Želio je posljednji put osjetiti njen...ZAGRLJAJ!..
Zatim ju je zamolio da stavi njegovu kacigu na svoju glavu,jer je želio da ona preživi iako je to značilo da će on poginuti...

|Komentiraj 12| Printaj| #|

četvrtak, 17.01.2008.

ljep kraj tjedna....hehe...imam sreće...

evo da ukratko ispričam moj današnji dan u školi...četvrti sat imala sam matematiku i riješavali smo neke glupe zadatke i normalno profesor me prozvo pred ploču da riješim neki zadatak...uh...već sam mislila da neću imat pojma o čemu se priča,al' sam imala sreće šta je filip riješio prije mene takav zadatak, pa sam ja znala riješit.... hvala ti fićosretan....i nakon toga prof. nam je reko da nećemo imat sutra matiš i svima je uljepšo kraj tjedna......weeeee....sad moram reć:hvala vam profesoresretan...profesor iz tjelesnog me tjero da radim tjelesni u skejtericama jer nisam imala opremu ..heh...al oke, sve u svemu dobro sam prošla...hehe...
evo samo mi je još ostalo da vas svih pozam...wave...

|Komentiraj 0| Printaj| #|

On je volio mjesec i samoću,
ona je voljela sunce i društvo...
Kad su bili zajedno:
...on je volio samo nju...
...a ona samo njega...

|Komentiraj 5| Printaj| #|

srijeda, 16.01.2008.

|Komentiraj 1| Printaj| #|

prvi post...jeej...

evo ljudi moji i ja sam odlučila napravit blog.... i baš sam happy =)... ne znam šta da pišem pa evo pozzam vas, i vračam se brzo... kissich...

|Komentiraj 1| Printaj| #|

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.