< prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari da/ne



Dizajner: Ella dizajn =)

Opis bloga

Ja sam najzgodnija cura na ovome svijetu. Imam dugu smeđu kosu,srebrni aparatić i ogromne sise. Kada mi dečki vide guzu prate me kao psi. Ja ne mislim da sam umišljena samo mislim da imam ogromne sise i veliku guzu koja ćak napali i neke cure.


Rješite sve ankete i kvizove na ovom blogu i napišite puno komentara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kako ja volim narodnjake.

Lepa Brena mi je najbolja pjevaćica ikad.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



ODGOVORITE!!!!!!!!!!!


JESAM LI GLUPA?
NARAVNO DA NE!
NE!
NIKAD!
MA KAKVI!
NIKAKO!
KAKO SAM TAKO NESTO MOGLA MISLIT?
SLJEDECI!
  
pollcode.com free polls




Martina

Martina je moja bivša,znate ja volim muško i žensko,kako kaže ona poslovica ˝Trebamo biti raznovrsni i posebni˝,ne to piše na ploči kod ulaza u gay club.,no bit će jednog dana u to sam sigurna. Martina je dlakava i jako je naborana ,a kako je bila nekad debela pa je smršavjela objesila joj se koža preko koljena. Uvijek joj pričaju ˝Koja je razlika između dobrih i loših sisa? Između loših je pupak,a između dobrih lančić.˝ i onda joj kažu tvoje su loše hahaha,baš me zanima zašto? Dok smo bile zajedno jako sam voljela joj češljat leđa i tražit joj moljce u kosi. Voljela sam joj masirat ona masna,zmazana i znoja stopala,to me baš uzbudilo grrrrr.naughtynaughtynaughty
Njoj se jako sviđalo depilirat mi guzu i kopati nos. Kako ste vidjeli ona ima onu slatkicu od mačke koju često vodi u kavezu do šinteraja. Sada živi sa prijateljevom prijatelicinom rođakinjinom bakom. Fura s Fleikom kojeg jednodnevno vodi u šetnju. Kad odraste želi biti ekološki menađer za čistoću u Africi.smokinsmokinsmokin
Voli moljce i udomljava ih na svojoj kosi pa joj je drago što nema uši-njen ljek za uši. Martina nema desnu ruku i lijevu nogu te desno uho i treči prst,sjela je na minu,na školsku naravno. Bez svega ovog je ostala jer se igrala s Mateom. Njeni ciljevi su da prođe ako uspije s 2.2. Kad otvori usta ubi sve pred sobom jer je narasao humus kolko dugo nije prala zubemouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwash




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


17.12.2007. u 18:45

|Komentari(34) | | Print| <# |






Naj frendica

Moja najbolja prijateljica je Matea Koprivnjak i voli Lovreka Rajliča čak je zaručena sad za njega,a vara ga s Rakitićem ali to njemu ne smeta jer je njemu moto ˝što više to bolje˝ ćime se on i njegova Mateica vesele. Joj najgore je što je Matei sve zapetljano pa nitko nikad pod plahtom nezna koga dira,a i Matea je punašna pa ju je lako nać pa im nije problem da ju bace van i da nastave s poslom. Matea sluša narodnjake i turbo polku a najdraži su joj pjevači su joj Stoja,Dj Krmak,Alojza i Nives Drpić neke od njihovih pjesama možete vidjet na kraju posta. Ona trenira parenje s cvjećem u ćemu baš ne uspijeva,a jadno cvijeće uvene,a najbolje joj ide s pesekom ćiju sliku možete vidit u prošlom postu,nije li sladak? Kad odraste želi biti frizerka jer joj je fetiš kosa i želi biti ginekolog da može pregledavat stare na borane babe. Upisat će se na vozački nakon osnovne i položit će poljoprivredu. Najdraže prometno sredstvo joj je traktor kojeg ćesto koristi u središtu Zagreba i kolica zbog kojih joj je teško i problematično vozit traktor. Najdraža joj je frendica Petra Žukina i Martina Bebek s kojom se često svađa koji je novi hit u Bosni i Hercegovini. To je Matea moja naj seljakinja. Voli duge šetnje plažom u Albaniji i voli šetat svog psa. Traži muškarca srednjih godina,visina 150 najviše da ne bude višji od nje i težina nije važna ali ako je baš potrebno 70kg ili čak i više da može biti lakša od njega. Mora imat dugu,sljepljenu,zmazanu i zapetljanu crvenu kosu s ljubičastim pramenovima. Mora biti romantičan i skroman uvijek spreman na šetnju selom. Treba imat dobar traktor i veliku kravu da može napravit puno mlijeka za svu kopilad koju će Matea ispunpat iz sebe. Matea nema puno prijatelja baš se pitam zašto? Zato je u potražnji za prijateljem koji će bit spreman joj dat sve što želi,sex ili ništa,sve se može sredit za dobru cijenu. Ako tko želi furat s Mateom nek javi jer kako ste već čuli njenom zaručniku moto ˝Što više to bolje˝.

SADA NEKI OD MATEINIH NAJDRAŽIH SPOTOVA

STOJA

Music Videos




DJ KRMAK
Music Videos


GLASAJTE ZA NAJBOLJU PJESMU NA KOMENTARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


11.12.2007. u 20:57

|Komentari(7) | | Print| <# |






Moja nova kurva

Joj bila sam u Konšćinskoj i kupila sam novu kurvu. Znate bila je na akciji pa sam ju kupila. Nazvala sam ju Martina jer nezna hrvatski pisalo je na etiketi da je iz Azije,a to sam odmah skužila jer je bila crna ko noj. Nemojte mislit da sam sadomazo jer volim bičevat po guzi,šala. Ja nisam kupila kurvu neg je Martina moja najbolja frendica i voljele smo se igrat gole pod plahtom,a sad ona pruža užitak starijim muškarcima pa smo se našle na čašici urina dok smo davale mokraću u bolnici. Pričala mi je kako najviše voli debele stare i masne mislila je na hamburgere,a muškarce uspoređuje s hranom. Tražila sam ju žvaku ali nije imala pa smo jedna drugoj žvakale kosu. Njena je bila jako fina jer je imala puno slasnih uši i krpelja,a ona se jako trudila sa žvakanjem kose jer pokušava prestat pušit znate to su joj preporučili dok je plesala u svom lokalu oko štange. Sjetile smo starih vemena kad smo bile male i glupe,kao da nismo sad. Najdraže sjećanje je bilo kad smo se tukle za najzgodnijeg dečka u razredu. Imao je dugu crnu spetljanu kosu u pletenicu s puno malih bijelih mrvica,ima debele pune gnoja prišteve,naočale,dlakave madeže po cijelom tijelu,i dlakice ispod brkova koje prekriju žuti šmrklji. Prestale smo se tuč za njega kad smo shvatile da je žensko. Odnijele smo mokraću doktorici s vrlo debelim i dlakavim nogama te smo otišle do njenog lokala gdje sam joj ponosno gurnula novčanicu od deset tolarau gaće dok je plesala oko štange što je navelo ostale muškarce i žene da joj stave što više kovanica u gače. Martina je Mateina sestra koja je poznata ukrajinska kurva. Ja volim svoju mačku tako je slatka na kraju posta je njena slika. Ista je Martina i jako voli Martinu jer sam vidjela kako se igrala s njom skakala joj je po nozi ko da je hoće oplodit no nije uspijela na šta se Martina nasmijala pa ju je mačka ogrebla,a Matein pas je isto tako slatki i jako se voli igrat s Martininom mačkom,nije li to slatko zato puno kommajte i ostavite nešto tolara za njih dvije da nađu dom za sebe i svoje neodoljive ljubimce!!!!!!!!



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


09.12.2007. u 18:25

|Komentari(15) | | Print| <# |






Zašto ja nebi smjela žvakati žvaku?

Samo mi objasnite zašto ja nebi smjela žvakat žvaku,mislim znam da žvaka nije za seljaka al stvarno pa ja samo uzgajam krave,majmune,Mateu,Alenku,Petru i mnoge druge kurve koje sam jeftino kupila na uglu kod kineskog dućana. Ali mislim žvaka šta je to nešta posebno šta ja nesmijem posjedovati,ako mogu ove kurve zašto nebi mogla žvaku taj slatki razvlačjivi slatkiš. Morala sam nožem skidat staru žvaku s asfalta ko priljepak da bi mogla okusit taj slatkiš. Čak mi ni roditelji nedaju žvaku jer me smatraju glupom pa bi se mogla ugušit mislim ono kak si to uopće mogu mislit. Ja glupa? Pa vi znate da ja nisam glupa. Kad sam došla u dućan-Tabaco slastičarka mi je rekla da mi nesmije prodat žvaku jer se neželi osjećat krivom ako umrem ili ako završim u bonici. To je bilo nešta najljepše što mi je ikad netko reko. Ali kad sam došla u pekaru tražit žvake rekli su da ih ne prodaju ali ja sam znala da oni mene lažu i da su ih negdje sakrili prije nego šta sam ušla pa sam se skinula misleći da će mi dat žvaku jer sam tak lijepa naravno pekar ne ona ženska no kad sam se okrenula našla sam ih onesvješćene na podu pa sam poslala svoje kurve u napad da ih malo obrade a one počele skakat po ženski pogotovo Matea,a ja onak to nije muško kad one počele skakat po jadnom peseku pokraj. Ja nda uzmem bič i opalim po podu a one odma stale uspravno. Objasnim ja njima da trebaju obradit pekara na ukrajinskom naravno kad one počele skakat po metli i ostalom priboru. Mislim si ja baš je nekvalitetno to jeftino ukrajinsko smeće te ih od tad vodim po ulici na lajni sječajući se tog događaja i tog zgodnog pekara koje one kurve nisu iskoristile kad su imale priliku. Uvijek ću se sjećat tog događaja sanjajući kako ću jednog dana okusit taj fini razvlačjivi slatkiš.


09.12.2007. u 17:34

|Komentari(7) | | Print| <# |






KVIZ (SAMO ZA CURE)

EVO JEDAN KVIZ DA SE VIDI DAL STE CURE ISKOMPLEKSIRANE ILI NE?
-pišite odgovore te na kraju kad vidite rezultat odgovorite mi pod komentare kakav je

1.Kad bi išla sa mnom van bi li mi kupila čungicu?
a)Ne!
b)Naravno!
c)Da još bi ti i kupila čokoladicu!
d)Nebi ni išla s tobom van!

2.Bi li mi otela dečka?
a)Ne preružan je!
b)Nebi ga ni dirala!
c)Da! Hahahaha!
d)Nebi jer onda bi ostala sama bez ikoga!

3.Bi li me depilirala uz radijator?
a)Povadila bi ti sve dlake koje imaš!
b)Uvijek bi ti pomogla kad treba!
c)Užas
d)Ajde zbog tebe ako treba može!

4.Bi li mi češljala leđa (dlake na leđima)?
a)Bljak!
b)Pa naravno da bi kad nemožeš sama!
c)Ubi se!
d)Da!

5.Bi li mi lizala čelo?
a)Uuuuu to me napaljuje!
b)Aha!
c)Nisam krava da te ližem!
d)Nebi jer nemam jezik!

REZULTATI:
1.
a)2boda
b)4boda
c)3boda
d)1bod
2.
a)2boda
b)1bod
c)4boda
d)3boda
3.
a)4boda
b)2boda
c)1bod
d)3boda
4.
a)2boda
b)3boda
c)1boda
d)4boda
5.
a)4boda
b)3boda
c)2boda
d)1bod

1-5 zbroj bodova
Baš si bezobrazna! Nebi se ni družila s tobom!
6-10 zbroj bodova
Pre gadljiva si
11-15
Previše podcijenjuješ!
16-20
Sad možemo furat!Jej!


08.12.2007. u 14:30

|Komentari(14) | | Print| <# |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.