studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari da/ne



Dizajner: Ella dizajn =)

Opis bloga

Ja sam najzgodnija cura na ovome svijetu. Imam dugu smeđu kosu,srebrni aparatić i ogromne sise. Kada mi dečki vide guzu prate me kao psi. Ja ne mislim da sam umišljena samo mislim da imam ogromne sise i veliku guzu koja ćak napali i neke cure.


Rješite sve ankete i kvizove na ovom blogu i napišite puno komentara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kako ja volim narodnjake.

Lepa Brena mi je najbolja pjevaćica ikad.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



ODGOVORITE!!!!!!!!!!!


JESAM LI GLUPA?
NARAVNO DA NE!
NE!
NIKAD!
MA KAKVI!
NIKAKO!
KAKO SAM TAKO NESTO MOGLA MISLIT?
SLJEDECI!
  
pollcode.com free polls




Kaj znaći religija

Kaj znaći religija? Je to možda ono kazahstansko nacionalno jelo zvano Borat koje sam jučer jela u pučkoj kuhinji. Ali nije bilo jako fino imalo je okus po pečenoj bradavici i konjskom izmetu kojeg sam probala na farmi mog dečka Hansa u Africi. Oprostite zbog zabune nisam probala konjsko govno nego devino jer kako sam trebala gurnuti ruku konju u šupak,a ja sam slučajno gurnula ruku devi te sam vidjevši pogrešku izvadila ruku vani i željom za čistoćom i gladi ju natrag gurnula devi u špak te izvukla što više govna što sam mogla nać za jest. Nije o tome rječ kako sam se ja dobro najela kao nikad u životu nego o religiji. Joj kak sam glupa,not. Našla sam u tađikistanskom rječniku da religija znači vjera. Koje sam ja vjere? Ja vjerujem u životinjsko carstvo. Vjerujem kad odrastem da će zečići skakati oko malih grmića,a koze će se spolno zadovoljavat rogovima,a ja ću roditi stotine i stotine djece i protestirat ću protiv kontracepcijskih pilula. Joj sad sam skužila da religija nije takvo vjerovanje, Ja sam muslo-budistički-hamburgerizam. To je vjera koju sam sama napravila. Mješavina je muslimanske vjere,budističke vjere i hamburgera. Mi vjerujemo u opstanak McDonaldsa. Ako se želiš udružit pridruži nam se nazovi broj 234-234 i naruči i svoj mokro-suhi brijač. On brije zaliske brkova i brade,radi na suho i u vodi. Može sve obrijat od stidnjača do dlakavih i smrdljivih madeža na pazuhu. Naruči i svoj mokro suhi brijač. Ako nazoveš odmah dobit ćeš i mokru kiflu. Pozdravite mi Alenku ako se javi i pogledajte danas TV novelu lijepe i ambiciozne pa mi kommajte šta se dogodilo da i ja mogu iskušati nove metode.






Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


25.11.2007. u 14:04

|Komentari(11) | | Print| <# |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.