studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari da/ne



Dizajner: Ella dizajn =)

Opis bloga

Ja sam najzgodnija cura na ovome svijetu. Imam dugu smeđu kosu,srebrni aparatić i ogromne sise. Kada mi dečki vide guzu prate me kao psi. Ja ne mislim da sam umišljena samo mislim da imam ogromne sise i veliku guzu koja ćak napali i neke cure.


Rješite sve ankete i kvizove na ovom blogu i napišite puno komentara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kako ja volim narodnjake.

Lepa Brena mi je najbolja pjevaćica ikad.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



ODGOVORITE!!!!!!!!!!!


JESAM LI GLUPA?
NARAVNO DA NE!
NE!
NIKAD!
MA KAKVI!
NIKAKO!
KAKO SAM TAKO NESTO MOGLA MISLIT?
SLJEDECI!
  
pollcode.com free polls




Krava

Nemojte mi vrijeđat Alenku. Zamislite da vi radite svaki dan radi na tržnici. Ujutro prodaje na štandu durex,a onda popodne prodaje krastavce,grah i kukuruz. Jadna jedva zaradi za kupit si žvaku i vi je sad tak vrijeđate moglo bi vas biti stid. Danas je njena prijateljica koja je trudna jer je previše kontracepcijskih pilula progutala zvana Petra upoznala na polu jahaća Đuru,poznatog lokalnolg pijanca. Malo mu se upucavala i ubacivala sise,mislim nekakve vatice i čarape koje je nagurala pod maijcu. On se od tog smrada njenih čarapa onesvijestio te ga je ona odvela kod sebe u kantu gdje su jedva stali se zgurat te ju je pokušao oplodit ali nije shvatio da ima kurac,ali to nema veze. Ona je postala trudnica jer je uzimala kontracepcijske pilule te sad ima trbuh velik kolko i prije pa sizamislite kolka je bila. Imala je veliki pivski trbuh i puno sala. Otišla je na plac te je dobila poluciju koju si je spremila pod jastuk da dobi od Polucijske vile pedeset lipa ne zabunila sam se jednu kunu sad su i čungice poskupile. Ja osobno mislim da je ona gora od mene te je treba malo po tom salu izlupat da se spusti sa kante za smeće. Neka natrag od u svoju kantu za smeće i nek radi balone od svojih kondoma jer je oduvijek željela bit kad odraste vatrogasac,ali nije. Hahahaha,krava,kučka,trudnica Petra. Nek se jebe sa sojim umijetnim kad je nitko neće ni rođeni roditelji. Hahahaha.


23.11.2007. u 20:46

|Komentari(7) | | Print| <# |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.