studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari da/ne



Dizajner: Ella dizajn =)

Opis bloga

Ja sam najzgodnija cura na ovome svijetu. Imam dugu smeđu kosu,srebrni aparatić i ogromne sise. Kada mi dečki vide guzu prate me kao psi. Ja ne mislim da sam umišljena samo mislim da imam ogromne sise i veliku guzu koja ćak napali i neke cure.


Rješite sve ankete i kvizove na ovom blogu i napišite puno komentara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kako ja volim narodnjake.

Lepa Brena mi je najbolja pjevaćica ikad.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



ODGOVORITE!!!!!!!!!!!


JESAM LI GLUPA?
NARAVNO DA NE!
NE!
NIKAD!
MA KAKVI!
NIKAKO!
KAKO SAM TAKO NESTO MOGLA MISLIT?
SLJEDECI!
  
pollcode.com free polls




Treniram polo

Joj kak je danas bilo zabavno na treningu. Imam jednu jadnu prijateljicu dobro invalid je zove se Alenka. Došla je danas na trening naravno ko svaki dan u onim starim zahrđalim kolicima i negdje se sparkirala. Poslije treninga krenula ja doma kad je jakim padom na trbuh shvatila da nema kolica. Svi smo je u žurbi pozdravili na putu doma pa nas je zamolila kad već nejdemo nigdje i nigdje nam se ne žuri da joj pomognemo dodati češalj iz đepa jer joj se frizura pokvarila. Tada smo mi shvatili da je ona izgubila...špangicu koju nosi svaki dan pa smo joj pomogli nać špangicu,a našli njena kolica. Kad ih je vidjela bila je jako sretna pa nam je svima dala po jedan osušeni bronhi pa nam se odmah nadigo nakon nekoliko njih jer je bronhi ˝lakše se diže˝. Krenuli smo prema našim peglama i odjurili doma ali nešta nije bilo u redu jer mi se auto malo izlupao naprijed. Udubina je imala oblik kolica no zanemarila sam ju i sljedeće jutro našao Alenku,pred zgradom gdje idem na trening,malo krvavu i izlupanu,a ni kolica nije bilo pa sam joj ponudila bronhi i odmah je bila bolje.





20.11.2007. u 20:48

|Komentari(8) | | Print| <# |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.