studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari da/ne



Dizajner: Ella dizajn =)

Opis bloga

Ja sam najzgodnija cura na ovome svijetu. Imam dugu smeđu kosu,srebrni aparatić i ogromne sise. Kada mi dečki vide guzu prate me kao psi. Ja ne mislim da sam umišljena samo mislim da imam ogromne sise i veliku guzu koja ćak napali i neke cure.


Rješite sve ankete i kvizove na ovom blogu i napišite puno komentara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kako ja volim narodnjake.

Lepa Brena mi je najbolja pjevaćica ikad.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



ODGOVORITE!!!!!!!!!!!


JESAM LI GLUPA?
NARAVNO DA NE!
NE!
NIKAD!
MA KAKVI!
NIKAKO!
KAKO SAM TAKO NESTO MOGLA MISLIT?
SLJEDECI!
  
pollcode.com free polls




Običaji

Danas sam bila prvo u sex shopu naravno to je kao obićaj kod mojih u obitelji,a onda sam išla na izložbu u...kak se zovu...Kalkaovićnivi dvori na Višjem Zagrebu.Bilo je tak dobro plesala sam pila jela kao švedski stol joj kak sam glupa...not to je bilo u pučkoj kuhinji danas ddddd.Znate šta sam jela nekakav grah s komadima kukuruza i bio je jako gust imao je par dlaka i bio je smeđe boje ali ipak je moja hrana bolja koju izvućem iz neke stvari koja sliči lavabou,a ljudi sjede na njemu.Tamo kadkad izvučem čak i balon i gumenu lutku jednog od mojih brače ili čak i mene jer znate ja sam dvospolna.Kad sam sve pojela bila sam još gladna te sam otišla do obližnje ˝smećare˝ ili kante za smeće malo prekopala i našla blago pelene bile su pune, hladne,smeđe,mokre i fine.Nakon slasnog i ukusnog obroka otišla sam na trg gdje sam plesala oko sata tražeći mušteriju ali svi su mi davali kune,dinare i franke kojima sam kupila žvaku za sutra jer je jedna s okusom jagode bila ravno ispred mene pa sam se sagnula kleknula i pojela jer nemam ruke.Zato vam vrijedi vic za mene ˝Zašto je curica pala s ljuljačke?Jer nema ruke˝...haha i dođe curica mami ˝mama,mama mogu dobiti čokolade?Ne,sve dok ne opereš ruke.Ali ja nemam ruke. Nema ruke nema čokolade˝...haha kak sam smješna kao ko Kiki,bilo kuda Kiki svuda.Ljudi hranite se kao ja i nikad nemojte biti gladni ali u svakom slučaju budite spremni na oralne i seksualne užitke koje nudite jednom muškarcu ili životinji kao ja.Djevojke uvijek se služite zaštitom protiv sunca naravno da se nebi usred užitka ili posla opekli ili da vam se zapale pletenice na leđima ili se služite češljem iz Klovićevih dvora na izložbi kojim se češljaju ovce pa se malo počešljajte možda potrgate ono jedno zubce na češlju ako se zapetlja ali glavno je da se počešljate,a nemorate se služit zaštitom ako imate krzno naravno to ste valjda skužili ako niste glupi ko ja...not.Dečki manje sperme i cure malo više se ugledajte u mene i vi pederi ili gay osobe koje ovo pročitate.Lako jutro,Auf viderzen,Oreva,Papa,Hola odjebi mali pederu ne to je samo moj mali napaljeni hrčak koji mi stalno jebe prst fuj pun je nekakve sline daj da probam mmm fino mola bi to stavit u pelene prije objeda.Bo+kičić i dobite bOkičić.


16.11.2007. u 21:55

|Komentari(7) | | Print| <# |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.