studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari da/ne



Dizajner: Ella dizajn =)

Opis bloga

Ja sam najzgodnija cura na ovome svijetu. Imam dugu smeđu kosu,srebrni aparatić i ogromne sise. Kada mi dečki vide guzu prate me kao psi. Ja ne mislim da sam umišljena samo mislim da imam ogromne sise i veliku guzu koja ćak napali i neke cure.


Rješite sve ankete i kvizove na ovom blogu i napišite puno komentara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kako ja volim narodnjake.

Lepa Brena mi je najbolja pjevaćica ikad.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



ODGOVORITE!!!!!!!!!!!


JESAM LI GLUPA?
NARAVNO DA NE!
NE!
NIKAD!
MA KAKVI!
NIKAKO!
KAKO SAM TAKO NESTO MOGLA MISLIT?
SLJEDECI!
  
pollcode.com free polls




Šta se dogodilo danas

Ajme onak znate šta se dogodilo? Odbio me domar. Uh kako sam ljuta. Nitko me dosad nije odbio ni ravnatelj ni gluhi profesor iz spolnih odnosa ni kuharica ni profesorica iz Harry Pottera ni čistaćica ali on je. Peder jedan kad ga ja uhvatim skinut će se i osljepit će jer sam tako sexy. Imam prišteve na spolovilu i STIDNE DLAKICE na guzi. Sve se dogodilo kad mi je završila nastava. Išla sam popiti vode u WC u podrumu kad sam ugledala njega,imao je miteser ispod brade,prištavo lice i čir na slijepom crijevu. Bila je to ljubav na prvi pogled. Išla sam se upoznat kad je on poćeo vodit ljubav sa metlom. Više nije bilo nad za nas dvoje pa sam iskoristila šansu i probala s čistaćicom. Takve vi trebate biti cure makar se nešta strašno dogodilo uvijek trebate biti optimistićne i iči dok ne ostvarite svoj cilj.


04.11.2007. u 19:49

|Komentari(5) | | Print| <# |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.