studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari da/ne



Dizajner: Ella dizajn =)

Opis bloga

Ja sam najzgodnija cura na ovome svijetu. Imam dugu smeđu kosu,srebrni aparatić i ogromne sise. Kada mi dečki vide guzu prate me kao psi. Ja ne mislim da sam umišljena samo mislim da imam ogromne sise i veliku guzu koja ćak napali i neke cure.


Rješite sve ankete i kvizove na ovom blogu i napišite puno komentara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kako ja volim narodnjake.

Lepa Brena mi je najbolja pjevaćica ikad.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



ODGOVORITE!!!!!!!!!!!


JESAM LI GLUPA?
NARAVNO DA NE!
NE!
NIKAD!
MA KAKVI!
NIKAKO!
KAKO SAM TAKO NESTO MOGLA MISLIT?
SLJEDECI!
  
pollcode.com free polls




Kako izgleda savršeni muškarac za mene

Krenut ćemo od nogu pa do glave. Mora imati veliko stopalo i velike prste jer me to napaljije i dugačke nokte da mu ih mogu grickat jer me to napaljuje i njega valjda jer mi treba biti srodna duša. Treba imati dlakave noge (jako sexy), i nizak treba biti bar patuljastog rasta. Treba biti krupan i debeo,i treba imati šumu na leđima tako dok se barimo da mu pletem pletenice na leđima. Treba imati velike uši i veliki nos i puno madeža,prišteva i mitesera da mu ih zubima grizem i žvaćem. Mora imati debele ili napumpane usne,i boja dreka oči. Treba raditi u dućanu na odijelu salame i treba imati velike sise i masnu guzu to je tako sexy. Treba imati dugu kosu spletenu u pletenicu ili dredloxe. Tako da nisam zahtjevna kaj ne? Cure vjerujte mi cure koje ovo pročitate,trebate biti kao ja mene svi profesori gledaju u školi i onaj sexy profesor iz Kazahstanskog. Dali vas gledaju cure i dečki ili čak i profesori kao mene? Vjerojatno ne zato budite cool budite ja. Dečki a vi nemojte se bojat upoznati me jer kako god bili loši ili ne ja ću vam uvijek žvakat i lizat madeže i prištiće koji vam smetaj tako da se opustite,a onda možemo prijeći na stvar (stiskanje van gnoja iz vaših prišteva). Cure ne budite mi zavidne šala samo budite,a vi dečki nemojte drkat nego pripremite prišteve i madeže.


04.11.2007. u 17:21

|Komentari(7) | | Print| <# |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.