studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari da/ne



Dizajner: Ella dizajn =)

Opis bloga

Ja sam najzgodnija cura na ovome svijetu. Imam dugu smeđu kosu,srebrni aparatić i ogromne sise. Kada mi dečki vide guzu prate me kao psi. Ja ne mislim da sam umišljena samo mislim da imam ogromne sise i veliku guzu koja ćak napali i neke cure.


Rješite sve ankete i kvizove na ovom blogu i napišite puno komentara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kako ja volim narodnjake.

Lepa Brena mi je najbolja pjevaćica ikad.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



ODGOVORITE!!!!!!!!!!!


JESAM LI GLUPA?
NARAVNO DA NE!
NE!
NIKAD!
MA KAKVI!
NIKAKO!
KAKO SAM TAKO NESTO MOGLA MISLIT?
SLJEDECI!
  
pollcode.com free polls




Kako zavesti dečka

Tko mi je ono napisao komentare baš je drag. šaljem pusu onom tko me pohvalio. baš sam sretna sad bi plesala onu pjesmu joj kak se zove tam gdje ona plese s kišobranom tak je sexy. kad bih ja mogla tako nekoga napalit (šala) već mogu. Gurnem mu sise u glavu i mjesim ih joj. A onda se naguzim i tresem guzu tako da me zašlata,a kad me zašlata odemo u WC se barit i puštamo Mozarta zbog ugođaja. Razumijete sve cure koje pročitate tako se zavodi. Znat ćeš kad je napaljen tako da će ti u usta gurnut sve do ćega dođe od jezika do dlakavog madeža na stopalu,a onda se opustite i ližete,ližete i grickate one dlakice na madežu. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!


04.11.2007. u 13:51

|Komentari(8) | | Print| <# |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.