Naučiš



Poslje nekog vremena naučiš onu finu razliku između držanja za ruke i očekivanja duše. I naučiš da ljubav ne znači oslanjanje i da društvo ne znači bezbijednost. I počneš da učiš da poljupci nisu ugovori i dani pokloni nisu obećanja. I počneš da prihvataš poraze podignute glave i otvorenih očiju, smireno kao odrasli, a ne očajno kao dijete. I naučiš da gradiš svoje puteve u sadašnjosti jer je tlo sutrašnjice suviše nesigurno za planiranje...


16.05.2007. | 14:46 | 0 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (13)
Prosinac 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

Ako piješ da zaboraviš,
plati piće unaprijed






Free Counter
Free Counter




Linkovi

Blog.hr

denis_oky@hotmail.com

Pogledajte i vi....
playhard.
groby.
mercuryboy.
justashadow.


Photobucket - Video and Image Hosting


O meni

Zovem se Denis. Prijatelji me zovu Deni.
Imam dugu smedju kosu i smedje oci i
prilicno sam nizak...

Davno sam vidio da skola nije za mene,
jer me totalno živicira, to trčanje za dobrim ocjena(peticama),
sva ta glupa pretvaranja i sve te gnjide oko mene...sve me to izludjuje!
Ali ipak nisam mogao odoljeti a da ne upisem fax..

Imam puno prijatelja i prilicno dobar društveni život..
neke svoje omiljene prijatelje smatram bracom..

Volim pisati...jer tako se jedino mogu osloboditi i to je za mene jedan vid ispovjedanja.
Volim crtati...a crtam ono sto vidim..

inace slusam rock 'n' roll


neke moje pjesme....

MOJA LjUBAVI
Kada se poklope
kazaljke na satu,
mislit cu na tebe,
jer ti si dio mene
i mojih snova.
Moja ljubav,
nestvarna i njezna
tako plaha i
pomalo tuzna.
U tebi je sve sto
sam oduvijek htio,
iskren prijatelj,
sto se
iz ljubavi rodi,
moja sjajna zvjezda
sto me prema
sreci vodi.


PJESME
Sve su pjesme slicne,
sto pjevaju o ljubavi.
Sve su pune tuge,
kad se neprebole.
Iza svake ostaju
suze na rastanku,
sto kao vatra
dugo peku.

I uvijek je negdje tamo,
u pogledu skrivena,
iskrica sto nam
srce grije
i sjeca da smo
nekada voljeli,
zeljeli, ljubili
i sretni bili...


TEBE VOLjETI
Voljeti tebe
iz dana
u dan,
zeljeti tebe
iz sata
u sat,
ljubiti te
svaku minutu,
misliti na tebe
svaku sekundu.
Zivjeti uz tebe
zivot cijeli i
zajedno biti
u vjecnosti...


NE ŽELIM TE TAKO VOLjETI
Ne zelim te tako voljeti,
iza prijateljske ljubavi
se skrivati.
Zelim tvoje ime
glasno dozivati,
uz srce ga pisati.

Ne mogu te tako voljeti,
ljubav duboko skrivati,
velikog prijatelja glumiti.

Ne mogu te tako voljeti,
jer izdaju me oci
u njima se moze vidjeti,
koga zelim snivati,
uz koga se buditi.

Ne mogu te tako voljeti,
jer jednostavno
necu izdrzati...