Čovjek koji misli da zna istinu,neće ni krenuti u potragu za njom Albert Einstein FilOeMo sTuFF....(životne priče) - Čovjek koji misli da zna istinu,neće ni krenuti u potragu za njom Albert Einstein - Blog.hr

nedjelja, 04.03.2007.

FilOeMo sTuFF....(životne priče)

Odlučila sam napisat post koji opisuje čovjeka kao ljudsko biće...opisuje ga kao osječajno biće,kao biće kreligiono biće ta kao biće koje filozofski razmišlja o životu...

Post je podjeljen u 3 priče...

prva priča je emo...osječaji,tuga te borba...

Ponižena prijevara...

Sjedim u sobi..sama,razmišljam o nama.Ali kojim NAMA..nas više nema.Nestali smo.Zanimljivo je to što nakom svega i dalje želim biti sa tobom.Kad si rekao "moja Maja.."to me dotuklo.Pa ja sam ta koja je bila tvoja mala,tvoje najdraže..Isuse Bože zašt ja nemogu krenuti dalje sa svojim životom bez tebe..vidim ti se snašao!!
...a ja??Na bacim umjetni osmijeh i pravim se sretna,a iznutra se raspadam.osmijeh je pravi jedino kada tebe vidim.Sjećaš se kada si tražio da ti obečam da ti nikda neću dopustiti da praviš budalu od mene?
E tada sam znala da nešta nije u redu! i šta sad...ako ti obečam morat ću prekinuti sa tobom jer sigurno me varaš ili da ti ne obečam i dopustim ti da me praviš glupačom??
Izabrala sam ovo drugo i dopustila ti sve što želiš!Ponižena prvi put!!
kada smo se svađalioko Tihane pitala sam te dali me varaš..gledao si me u oći u rekao NE!!
Ponižena drugi put.. Stalno si razbijam glavu sa time dali sam ja negdje pogriješila'?
Sjećam se tvoje rečenice:"Ja se želim iživiti,ne želim ništa propustiti." Realno gledajući to tvoje iživljivanje svodi sa ne to da budeš sa svakom ženskom koja te pogleda. Rekao bi čovjek da 5 mj.nije puno,ali osoba se jako dobro upozna kroz to vrijeme.A ja sam tebe uponala i više nego dobro.Zanima me dali ona po tvom izrazu lica zna prepoznati dali si ljut ili ljubomoran kao što ja znam? Dali ti po glasu preko telefona može skužiti da si tužan..dali ona zna ko sam ti ja,dali zna koliko sam ti značila??
Dali ona zna koliko te volim??
ne da nezna,nego nema pojma!! Mrzim to što ljubiš nju a ne mene..Mrzim to što si njen a ne moj..
Šta će biti sa njom?? Po onom od sinoć shvatila sam da ti nije stalo baš do nje..jer sreli smo je sa frendicom,ti si je pozdravio i otišao mene odvesti kući,a ona sigurno zna da sam ja tvoja bivša..
Mislim,grozno! žalim tu curu,a ujedno sam sretna zbog toga što si pokazao da ti ja ipak nešta značim.
Nikada neču zapamtiti onaj tenutak kada si mi stgao lančić na koje je bio tvoj prsten i rekao mi da ga stavim na prst,jer tamo mu je mjesto...kada si me poglubio u čelo i rekao:"Dobra kao i uvijek."
Ja kažem:"Za tebe i tvoja zauvjek."

Drugu priču je napisala Alma Grezda,cura iz moga razreda...cura kou smatram prilično inteligentnom i jako simpatičnom.Text je pisala na satu vjeronaku.

Čisto srce..

kada ragovaramo o dobroti ja uvijek utonem u razmišljanje.Pokušavam shvatiti zašto su ljudi danas sve više sebičnij?? Onda shavtim da je koo pojedinac po tom pitanju ne mogu baš puno napraviti.Sa druge strane shvaćam sa cijeli ovaj svijet gradi na pojedincu.Teško je ocjeniti što i kada treba učiniti,pa nam je puno lakše zaroniti se u sebe i čini samo sebi dobro.
Teško mi je kada vidim roditelje koje svoju djecu od malena uće da misle samo na sebe da tek u početku ne pomažu,odnosno da ograde svoj život.Ja se sa tim ne slažem,mislim da novi je život koji ne Bog podario već pola određen i da svatko ima svoju sudbinu,,ali isto mislim da je ona druga polovica života podarena upravo zato da bi se mi kroz život trudili stvoriti neku budućnost,no ne možemo u tom uspijeti sami,potrebna nam je pomoć drugoga.
Čisto srce poput tek rođenog djeteta,nakon svih teških godina teško je imati.Svi mi u sebi to želimo priiznati ali ne,u sebi imamo jednu dozu sebičnost i zavisti a i ljubomore.
To je žalosno,jer mislim sa smo malo ali samo malo osjećajniji prema drugima da bi nam život bio bolji,imali bi ono što danas rijetki imaju..osjećaji s kojim ideš spavati.S koim se budiš.
Osjećaj čistog srca.

Treća i nadasve zadnja priča je to je bar moja prof.hrv. rekla prilično filozofske tematika...u biti pisala sam je za zadćnicu..heh i dobila sam 5..jupiii...

Znanje je samo po sebi moć....

Da bi čovjek današnjice mogao opstati te suvremeno valadti svojim životom koji je pod utjecajem konstatnih mjenjanja potrebno je znanje.To je osnovna moć društava,ali i osnova opstanka individue,grupe te budućnost.Biti otvoren prema znanju je velika pomoć koja onogučuje opstanak i ostvarenje životnih ciljeva.
Francis Bacon je rekao:"Znanje je moć.",na to je Sokrat dodao da čak i ono koje zna da ništa nezna.
Da nebi mogli upravljati svojim životom da nemamo znanja.
Dok je Orwell sve demantirao i rekao da je sve to glupost.Znanje mže biti alat,a prava moć znanja je zapravo ne znanje.Tim želi reći da je moć kada te vuće snaga da stvoriš moć..
No ko ne ne znanja svatko od nas može raditi šta god hoće.A opet Ako znamo puno toga postajemo dragocjeni.
No zato su krenule poruke poput "Znanje je in".takve poruke trebali bi ljude poticati na rad te da trebaju ulagati puno u sebe,jer samo kada naučimo jednu riječ osječat ćemo se snažnije.
zamislimo ovu situaciju..
usred ničega smo,bez ikoga,ičega..nema telefona,vode,hrane...apsolutno ničega..
Ovako..čovjek bez znanja bi ostao tamo i pretpostavljamo po gubitku snage bi umro,dok čovej sa znanje bi se borio,našao bi recimo kamene od kamen i stvorio vatru te time poslao dimne signale..preživio bi..
Zašto?
Zato što ima znanje te istovremeno time i moć snalažljivosti i hrabrosti. Danas se nanje mjeri po sposobnosti čovjeka.
Zakljućak svega ovoga je da svakim danom moramo proširivati znanje i truditi se da ga ućimo što zanimljivijim..jer samo znanjem možemo nešta postići.


by.DeeDee

| 22:46 | ... i što imaš reći? ... (54) |

<< Arhiva >>


< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


moja strast..umjetničke fotografije...



”Život je putovanje u neizvjesnost.”
Shakespeare




” U mojim uspomenama ima nesto sto ne mogu objasniti,
sto me privlaci nesvjesno, tako snazno…”
F.M.Dostojevski: Bijedni ljudi..str 85




| View Show | Create Your Own


DO SADA OBJAVLJENO:

Vrlo neobičan post...

čemu sve to?? and samo sječanje...

Mi smo smrtnici ako ne posjedujemo ljubav, besmrtni ako volimo."Karl Jaespers


href=http://dengrees.blog.hr/arhiva-2007-05.html#dan23 target=_blank>"Moramo se pomiriti sa razocarenjima, ali nikada nesmijemo izgubiti nadu."


"Omnia mea mecum porto!

I'm starting to belive lt's should to be illegal to decive a woman's heart

Korak naprijed..

l'm still here...

Život je putovanje u neizvjesnost..

Carpe Diem..

Ljubav??..ili samo mržnja..

Daj DOBRO JE!!

Muško-ženska prijateljstva..

Trenutak...

Utjeha kose...

ODJEBITE OD MENE!!!!!

Ey....

Math point..
MySpace
FiLoEmO StuFF(životne priče)

100% niste znali da...

2gether....

Romeo and Julia..na bosanski način...

Just mine..

FuCk THE valentinovo...

Samo tebi...

104..

Bilježnica dojmova i utisaka..

Štafeta...

Par fotkica..

USKORO NOVI POST...

NAČINI ZA IŽIVCIRATI STARCE

..i neka mi netko kaže da muškarcima nije lakše..

ja sam u kurcu

U traženju izgubljenih snova..

Sretna nova..

Sve najbolje..

Da mi se otrjiezniti..

Sretan vam Božić svima...

helena la' torta...

Just be happy 4ever...

My name is Luka

zašto je otišao Ken?? U šoku sam...

Teret ružnoće...





kako doći do mene....

DeeDee's Icq-468-374-034
DeeDee's msn-DeeDee-tomy@hotmail.com


Myspace


Image Hosted by ImageShack.us




“Cvijet s tugom gubi latice, ali umijesto njih s radosću očekuje plod.”
Tagore


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sad nešto o meni..
DeeDee je jedna cura
koja život igra kartama sanjara.
Svoje fustracije i trenutne osijećaje izbaciva
u stihovima. Izbaciva ih u raznim sitlskim figurama
skrivajući svoje pravo lice od grabežljivaca.
Voli opasnost, voli kada život igra ruskim ruletom,
malo je drugačija od drugih, barem tako kažu njezini prijatelji
jer je u jednom trenutku tako ozbiljna
a u drugom tako neozbiljna.
Uvijek se smiješi, smatra da je osmijeh dar kojeg trebamo pokazivati.
Voli zelenu boju, ljudi kažu da ta boja prikazuje lepršavost i poletnost,
voli jesti čokoladu i uživati u svijetu knjiga i raznih likova.
Najviše voli Shakespeare i Narudu..i vrlet njihovih ljubavnih riječi..
trenutno je jako zaljubljena...trenutno nema više inspiracije za napisati :)

Tomislava_DeeDee
poznata kao TC,Crna...
rođena:
_04.06.1988.
boja kose:
_tamno smeđa
boja očiju:
_smeđa
mjere:
_taman...al stvarno..
kućni ljubimac:
_rotvajler Lili
_brucošica na jednom faklutetu u Požegi_
familija:
_ima nas...
mjesto prebivališta:
_Batrina
hobiji
_kickboxing,zabavljanje okoline,izlasci,šetanje Lily
heh..oznake na tjelu_
_pearcing u nosu..te hvatanje hrabrosti/..i para/za dalje..

..neke od mojih slika..nisu nešt al eto...




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



"I znati da je sve propalo, da je život pakao noći! O, a tako sam vjerovala da čes mi natrag doći."
Ana Ahmatova


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
..a slušam(heh osim majke..lol)
Finch,A.F.I.,Debeli precjednik,Britney Spears(fuck,otkrili ste me...hehe..ma ne slušam ju...),Fall out boy i sve songove sa Tree Hill-a....30 seconds to Mars,funeral for a friend,a šta ja znam paše mi i recimo Nelly Furtado,Rihana...a tak....


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Kad sam osjetio da sam se, proganjan od sudbine i ponižen od nje, odao poricanju svoje vrijednosti, ja sam, utučen od svojih nevolja, klonuo duhom.
F. M. Dostojevski - Bijedni ljudi


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


"Velika srca vole, mala traže da budu voljena."
V. Hugo


"Moramo se pomiriti sa razočarenjima, ali nikada nesmijemo izgubiti nadu."
Martin Luther King



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



''From day one I talked about getting out
But not forgetting about
How my worst fears are letting out
He said why put a new address
On the same old loneliness
When breathing just passes the time
Until we all just get old and die
Now talking's just a waste of breath
And living's just a waste of death
And why put a new address
On the same old loneliness
And this is you and me
And me and you
Until we've got nothing left..''




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



" Hvis du vidste at du kunne klare alt hvad der motte ske dig, hvad havde du da at frygte?"
( Kada bi znao da možeš izdržati sve sto će ti se desiti, ćega se onda trebaš bojati?)
Susan Jeffers


"Sve velike strasti nastaju u samoći".
J. J. Rousseau


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us