Čovjek koji misli da zna istinu,neće ni krenuti u potragu za njom Albert Einstein Čovjek koji misli da zna istinu,neće ni krenuti u potragu za njom Albert Einstein

utorak, 27.02.2007.

100% niste znali da...

_ turanje prstiju u anus nije isto što i silovanje_
_sex sa mrtvim četnikom uvijek dobro dođe_
_prolaps rektuma je spuštanje mišića na čmaru,najčešće se događa kad vam netko razjebe šupak_
_fucking heyla znači nešto tako prekrasno da ti se počne rigat_
_bolje je imat šećer nego ne imat nogu_



....da,uživila sam se skroz...
krenila ja pisat štafetu,kao,onih 5 stvari koje nitko nije znao...
da,i sad će puno ljudi mislit da sam odvratna...
al štaš...
big kiss to tomyca... :)
bunny...?!

e ovo jebeno moram staviti....frend iz razreda mi je napisao pjesmu...

pa kaže...

"IMAŠ OĆI KAO MORE..
IMAŠ DUPE KAO GORJE..
TVOJE SISE KAO PLANINE,
IMAŠ PREDOBRE OBLINE!!

AL SI KUČKA KAKVE NEMA,
TVOJ ME POGLED STRELJA..
TEBI NITKO NIJE RAVAN...
AL TI JE OSMJEH SLADAK.."


nadam se da se bunny?? neće ljutiti što sam posludila mal prostora sa njemog posta..al morala sam!!

by.DeeDee

| 21:16 | ... i što imaš reći? ... (47) |

nedjelja, 25.02.2007.

2gether...

ey...
ljudi,ovako vam je prošao mojh vikend...
ne mogu vam opisati kak sam sretnacerekwavekissyescereksmokin
nemam slika sa predmaturalne,štaš...nono
bile ja i helena u brodukiss
išle zapalit koji put...smokin
ja se družila...kisscerek
šizila sam za njim godinu i pol...
to je jedini dečko kojeg ja još uvijek ne kužim...
bili smo svi zajedno u rupi na sing singu....thumbup
sreli neke dečke iz oriovca...burninmad
oni nas fino odvezli kući...yesyes
nemogu ja pobjeć od ljudi iz oriovca...headbang
ipak sam ja rođena oriovčanka i imam oriovačke krvi...namcor
a u subotu smo ja i helena opet imale turneju....party
nekak svi na mene kao poludili...
ajd da i meni krene u nečemu...cerekkiss
joj.....
sočne detalje ću ostavit za kasnije...
a jednog sam skoro i uspjela zaboraviti-->m.h.
kad je takav kakav je,šta da mu ja radim....namcor
big kiss from bunny...

now DeeDee...

ovaj week..kod mene je bilo ludo..al ono u potpunom smislu!!!!
naime brat mi NAPOKON ode u vojsku pa smo pravili malu oproštajnu..čisto samo familija..
bez bunny..iako je kod mene ona domaća...
da,nastavimo dalje...u biti..vjerovali ili ne radila sam kao čuko..ne onaj moj koji samo leži i spava neg onaj na kojeg ljudi misle kada kažu tu recimo poslovc... da..
napravila sam francuske salate bar za 2 garde..ako je tko gladan..
bilo je i čorbanca...kojeg više nema...a bilo je jako alkoholiziranih ljudi koji se svi svima izjavljivali love..yeah...
i tako je to sve završilo..no fora je u tome što mi brat ode u samobor..a to je blizu zg-a,tak da king cross and inportane I'M COMING!!!

E DA!! u životu nisam toliko suđa strpala u perilicu..mislim ono...
i da,nisam ništ para dobila za trud!!! no već ću ja nešt izvući..npr.za party u petak..juppiiiiiii....
i tako da sam subotu navečer provela solo za kompom..užas..od njih 30-ak na icq-u samo one on-line..a i taj bio za ku....

OBOŽAVAM playtoy!!!!!!!...kad ti je najdosadnije...igraj belu sa kretenima..hahaha

toliko od mene!!! love,DeeDee

| 17:35 | ... i što imaš reći? ... (15) |

utorak, 20.02.2007.

Romeo and Julia(...na bosanski način..)

mal sam surfala po glupostima...i naišla sam na najveću...odmah sam je odlučila objaviti jer je prejebeno!!!


Image Hosted by ImageShack.us

Zavjesa se dize, radnja fabule nedje oko Bosanske Dubce)
ROMEO: (polupijan ispod njenog prozora)
Hajd' bona silazi, ne pravi se luda!
JULIJA: (pospana, bezvoljna, nikakva)
Ako ti moj stari sidje ostaces bez muda
ROMEO: Nesto mi se, o prohtjelo bas
ove prekrasne noci da mi je das
JULIJA: Tvoj mac bih zarko osjetiti htjela
al' veceras oca m' ne bih smjela.
ROMEO: Skraticu za glavu svakog' nese zna
ko te bude im'o prije nego ja.
JULIJA : Romeo, Romeo daj jednom shvati
samo sam je tebi spremna dati
ROMEO: Dobro, da ne bih mor'o tuđe glave sjec'
ovog puta vjerovacu ti na rijec
JULIJA: Hajd' sad kuci jebo ti sve
joj vid' kolko je sati! Hajd' cuvaj se!
ROMEO: De barem tol'ko se odvazi
pa mi je na minut pokazi!
JULIJA: (taman krenu da skine gace)
Joj bjezi eto mi cace.
JULIJIN OTAC: Uhljupe jedan opet si dos'o
kako si samo kroz mine pros'o?!
ROMEO: Nemojte cika Mato
Julija je moje zlato.
JULIJA: Ma ja ga uopste ne znam
nisam ga zvala, dos'o je sam.
ROMEO: M'rsss ne lazi kujo mala!
Znam ja sve kome si dala.
JULIJIN OTAC: Odlazi odavde bijedni psu
dok nisi pao mrtav tu!
JULIJA: Ma ti si Romeo u seksu amater.
Udri ga babo pas mu mater!
ROMEO: (dade se u panican bijeg
brzo k'o metak pobjeze uz brijeg)
JULIJA: (prasnu u smijeh): A vid mangupa al' bjezi
a htio bi kraj mene da lezi.
JULIJIN OTAC: Babo ce tebi momka da nađe
a ovoga će uhljupa neko zlo da snađe.
ROMEO: (viče s brijega): E mangupe, dodji u carsiju ako smijes
da vidim jesi l' spreman da se bijes.
JULIJA: (cerekajući se): Romeo, Romeo odjebi ba
ako nastaviš tako ranicu se ja.
JULIJIN OTAC: Idi kući bolan Romeo
dok nisam s tobom asfalt pomeo.
ROMEO: Ako zovnem Hamleta mog jarana
nećeš izac' iz bolnice mjesec dana.
JULIJA: E dobar ti jaran, dobro ga znam
neki dan je trazio da mu je dam.
ROMEO: Opet lazeš, on Ofeliju voli
sta ima tebe za sex da moli.
JULIJIN OTAC: (Ode u kucu, vode da pije)
JULIJA: ( K'o fol ozbiljna a u sebi se smije.)
ROMEO: Odoh sada kuci ko te
idem da nadjem trebu za sebe.
JULIJA: Nemoj bolan Romeo strpi se do jutra
ako ne dobijem, dacu ti sutra.
ROMEO: Ma daji kome hoces sad mi je svejedno
ne zelim vise da zivim ovako bijedno.
JULIJA: Ma steta da nestane taki sevac.
Ne zelis valjda da umres k'o djevac ?
(Zadiže majicu pokaza mu grudi
u Romeu poce zelj da se budi)
ROMEO: (sav ushicen) O Julija oko moje crno
ma neka me pogodi puscano zrno.
Eto me k tebi, nemogu vise
iako znam da crno mi se pise.
JULIJA: Dodji dodji, dilbere moj
da vidim taj buzdovan tvoj.
ROMEO: (Trci, sa sebe odjecu skida
draganu svoju ne gubi iz vida)
(Ulazi kroz prozor, na trosjed sjeda)
JULIJA: Pozuri dok babo utakmicu gleda!
ROMEO: Hajde,hajde, brze se skidaj!
Ako naidje ti vikni "Kidaj!"
JULIJA: (Dohvati nekakvu polupraznu bocu
vise i ne razmisljajuci o svome ocu)
Hajd' da popijemo pa sta god da je
cula sam da onda duze traje.
ROMEO: Ne trazi čaše
pićemo iz flaše.
JULIJA: Hajd' ja ću prva prince moj.
Uh masalla, masalla kol'ki je taj tvoj!
ROMEO: (Uze iz Julijinih ruku flasu)
Hajd' da pijemo za ljubav nasu.
Ispraznise bocu za par minuta
Julija postade 'o nesto ljuta.
JULIJA: Znas da moje srce tebe voli
al' sad me nesto poce stomak da boli.
ROMEO: A joj meni djevojko bludna
neceš valjda reci da si trudna!
JULIJA: Marss, gluho bilo, stoko jedna
tvoja su nagadjanja tako bijedna.
ROMEO: (Odjednom pade na tlo)
uh jebote, šta sam ovo popio!?
JULIJA: "Otrov za pacove" evo bas citam
nisam prije stigla starog da pitam
ROMEO: O Julija, Julija ti i nas sjeba.
E Romeo ludi tako ti i treba.
JULIJA: Izvini Romeo mislila sam da je vino
baš mi je izgledalo onako fino.
ROMEO: (Faca mu je totalno bijesna)
Sad ce ti "mala" ostat tijesna.
JULIJA: Ti umires ne saznavsi sta prava je ljepota
ne "umoci" nista za svoga zivota.
ROMEO: (dopuza do Julije blize)
Na tebe ce vjecno da mi se dize.
To izusti
i dusicu pusti
a samo je htjeo
da joj ga spusti.
JULIJA: (nestaje joj iz ociju plamen)
Kakva steta, a tvrd mu je k'o kamen.
(Zatvara oci posljednji put)
Znam babo će biti na mene ljut.
-----------------------
3 dana poslije:
OFELIJA: Jes' cuo za ono dvoje ?
Bas steta, onako mladi.
HAMLET: Ma cuo sam bona, neg' se skidaj
dok nema nikog da se nesto radi.*
dati ili ne dati pitanje je sad*
(spustanje zavese, Dubca pljesce)


by:DeeDee

| 17:00 | ... i što imaš reći? ... (37) |

subota, 17.02.2007.

just mine...

sorry ljudi,ali fakat nemam vremena previše za pisat....
ovako,malo slikica...
neke su stare i po godinu dana,a neke od danas...
neću ići kronološki...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mago...reklamira svoj novi remen...slika do jaja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
najači profil...inače,mago je lik iz mog razreda...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ženska ima sise kakve bi tony htio imati na svom blogu...i ne samo na blogu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
osoba kojoj mogu reći baš sve...prijateljica kakvu bi svatko želio imati...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
dena i milana...just friends...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
just friend...nice friend

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
slika vara...lik je totalno odlijepio...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
slavni haris...nije gay...haris je kralj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a zna i crtat...iako se meni i dalje čini kao da imam bradu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moja suzy...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
drži zastavu..bih...prelijepa...al zato kad progovori...uf

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
2 kralja iz razreda...saili i gogic...djeca sreće...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
anatomija...yupi...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nogomet groznica...malo za reći da se ne uklapam...moram bit posebna,štaš...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
guza od m.d.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
weekend u oriovcu...početci...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i moja kuma trupsy...prije spavanja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jedna fotka s mora...još uvijek sam imala probušen nos...odnjela titulu miss medveje 2006...lenta stoji u mojoj sobi još uvijek...šta ću kad sam najljepša...i uopće nisam umišljena...ne...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moja seka...anđelak...


A SAD SLIJEDI....
NOVA ZURKA...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
šta da vam kažem...IQ mi je naglo porastao...trebalo je puno hrabrosti...helena koja me farbala(to joj je u krvi da bude frizerka...) će osjećat posljedice na prstima...rekoh helena stavi rukavice...ali ne...a sad izgleda kao da radi u rudniku...hvala joj...meni se sviđa kako je ispalo....vama??


heh..sada mali dodatak od mene..DeeDee..malo sam surfala netom i šta sam našla...
NOVI UZOR!!!
Image Hosted by ImageShack.us....MA DAJ!!! iste,iste!!!! hehe...pozdrav svima!!!

| 00:18 | ... i što imaš reći? ... (25) |

ponedjeljak, 12.02.2007.

Fuck the Valentinovo....


valentinovo...
Mnogi će se složiti sa mnom kada bi rekla sa Valentinovo se danas svodi na ćistu komerzijalaciju...
Tako da prava čar Valentinova se svakom godinom sve više gubi!!!Danas se Valentinovo slavi čisto da bi nekome ispunili očekivanja il da ne ispadnemo papak...
No koliko god mrzili taj fucking dan,moramo priznati da nam je krivo što bar nekoga nemamo da nam pokloni ružu il šta već...samo da se bar osjećamo voljeno pa makar to ne bili...i tu te povlaći idila..pa čak i bijes..
Kada vidiš zaljubljeni par(nazovimo to tako) pitaš se..dali su stvarno zaljubljeni ili čekaju taj dan pa da sutra ga/ju može napucati...
I gledaš tako da se na baciš u depru bez veze!!!
JER KOME TREBA VALENTINOVO DA BI NEKOME REKAO DA GA VOLIŠ???
Sad ću ispasti skeptična,no ako nekoga stvarno voliš zar to nebi trebao pokazivati svaki dan??
No tu si postavljaš hrpu pitanja...
Što je to ljubav?? u jadnoj si vezi..leptiriče više ne osječaš(pitaš se dali si ih ikada i osječao..),a moraš priznati da se ne osječaš baš posebno uz osobu za koju smatraš da bi trabaš svaki trenutak zapamtiti..
Sve više svađa,živciranja,no održavate vezu ćisto zbog navike u sexu il' zato šeo se bojiš da nećeš naći osobu koja čete voljeti takvog kakav jesi...
I dolazi taj 14.2.i bacaš se u dilemu..kupiti dar i riještit se toga svega il ne??
Poželiš da prespavaš taj dan jer ti se čisto gadi sve u vezi darivanje,cvijeća opčenito ljubavi...Na nagovor drugih odlućiš kupiti dar i opet ne ispadne sve savršeno!! Dar koji si dobio/la smatra da je skuplji i nada sve bolji...i ode sve k vragu!!
Sam sebi govoriš da da jebeš Valentinovo i sve vezeno uz njega!!!
zar ljubav moraš iskazivati skupim darovima?? Kako materijalištički...
Šalješ u kurac sve i bježiš od toga dana jer smatraš da je to samo jedan da i ne želiš se zamarati glupostima!! Hodaš ulicom bjesan na sve..najviše na sebe jer si se dao nagovoriti na to sve..i vidiš gomili zasljepljenih ljudi,rado bi ima se smijao u faci dok razmišljaš kako su jadni i patetični,no ne želiš jer znaš da će i oni biti još samo jedni u nizu tko te neće jebati..

ah...osječaš se nadasve bezobraznim..da..ne dira te.i dalje smatraš taj dan idiotizmom ljudskoga roda..taj dan smatraš pshičkom bolešću...

.
SVIMA HEPI VALENTINOVO..I AKO SE OSJEČATE USRANO ZBOG NJEGA DON'T WORY TO JE SAMO JOŠ JEDAN ŠUGAVI DAN...
kao i svi ostali....



pozdrav....
by.DeeDee

i da bunny...?? valentinovo je sutra..a tvoje je roćkaš prošao..imala si vremena napraviti post...ne mora cijeli blog na meni biti..i o vak je 98,3-01,07%..i da! ne moraš imati godina iskustva u životu da napišeš nešta..

Image Hosted by ImageShack.us

| 10:54 | ... i što imaš reći? ... (21) |

utorak, 06.02.2007.

samo..tebi...

Prije ravno 18 godina na svijet je došla jedna osoba koji naš život ispunjuje srećom,radošći no i sa brigama i problemima...
Sanela Bureš...Djevojka iz Nove Kapele..Zgodna..i nadasve cura koju mi volimo...
Ovim postom želim joj raći da joj želim sve najnaj...da ti se,draga moja,ispuni sve što si ti sama želiš i više od toga..
Da nikada ne hodaš sama ispod zvijezda,jer ti si sama po sebi jedna zvijezda što sja u nebeskom svodu...
kao što je Milana rekla '...uvučeš se pod kožu...'
istina,uvukla si se u desni dio naših tijela..u naša srca...
Sanela..ostavi ovakva kakva jesi i nemoj se nikada(niti zbog nikoga)mjenjati jer mi te volimo ovaku kakva jesi..i ti si za nas posebna...

SRETAN TI ROĐENDAN......i nadam se da ćemo ih još mucho proslaviti zajedno...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

by.DeeDee

| 00:00 | ... i što imaš reći? ... (34) |

subota, 03.02.2007.

104...

...nas 4 pičke i njih 100...
...Helena,TC,Sanela i Tkalac i njh 100...
...u Oriovcu...
...ovako je bilo:
...došle nas 3 u Sam...
...popile piće...
...Sanela šizi...
...svi se svađaju...
...Sanela hoće ići u Oriovac...
...dolazi Tkalac od ženske iz Požege...
...idemo u Oriovac...
...došli u Amaretto...
...krenuli pit...
...samo TC narućila sok...
... Sanela popila barun...
...Helena pivo...
...Tkalac pio koktel:pivo i kakao...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...sišli dolje među purgere...
...DINAMO...
...skužili da nemamo prijevoz kući...
...krenulli pješice...
...svi u sebi jebu Saneli mamu Cecu...
...krenula i kiša...
...Bog nam se smije...
...svi naglas jebu Saneli mamu Cecu...
...Tkalac i Sanela se cijelim putem deru:"Sarme!!!"...
...dobra duša nas pokupi na pol puta...
...Sanela opet plakala cijelim putem...
...rekli da nećemo više NIKAD ići u Oriovac...
...otišli kod Ante na muziku...
...zgadio nam se život...
...dogovorili se da idemo sutra u Oriovac...

...a sad...
...odkuda njh 100?...
..pa evo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

| 15:17 | ... i što imaš reći? ... (19) |

petak, 02.02.2007.

bilježnica dojmova i utisaka.... :)

Da li se klasično pijanstvo kao esencija ljudskog postojanja ponekad krije duboko u našim srcima i samo čeka pravi trenutak ili pravo društvo da iziđe na vidjelo... Možda. A možda smo zapravo svi u duši primitivni neandertalci iz Donjih Donjih i živimo za onaj trenutak, one 3 sekunde prije nego se izrigaš kad se osjećaš kao jebeni kralj, e... to je život... Kako bi ovaj koment još više izgubio na smislu napisati ću da je ezofagogastroduodenoskopija jako bolna, kao i sama bolest imenom iritabilni kolon. Zato ne pijte puno jer će se posljedice osjetiti, zato sam i prije par godina izgubio prijatelja, pauka imenom Srećko... Bio je premlad da umre. Why, God?! WHY !?!?!?!?!?!?! (Keke-10 01.02.2007. 20:06)

...duboko...morala sam ga objaviti jer je komentar preeeejeben...
...pozdrav svim mojim medicinarima koji se stide komentirati,a znam da čitaju blog...
...love,bunny....?!

| 17:17 | ... i što imaš reći? ... (6) |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>


< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


moja strast..umjetničke fotografije...



”Život je putovanje u neizvjesnost.”
Shakespeare




” U mojim uspomenama ima nesto sto ne mogu objasniti,
sto me privlaci nesvjesno, tako snazno…”
F.M.Dostojevski: Bijedni ljudi..str 85




| View Show | Create Your Own


DO SADA OBJAVLJENO:

Vrlo neobičan post...

čemu sve to?? and samo sječanje...

Mi smo smrtnici ako ne posjedujemo ljubav, besmrtni ako volimo."Karl Jaespers


href=http://dengrees.blog.hr/arhiva-2007-05.html#dan23 target=_blank>"Moramo se pomiriti sa razocarenjima, ali nikada nesmijemo izgubiti nadu."


"Omnia mea mecum porto!

I'm starting to belive lt's should to be illegal to decive a woman's heart

Korak naprijed..

l'm still here...

Život je putovanje u neizvjesnost..

Carpe Diem..

Ljubav??..ili samo mržnja..

Daj DOBRO JE!!

Muško-ženska prijateljstva..

Trenutak...

Utjeha kose...

ODJEBITE OD MENE!!!!!

Ey....

Math point..
MySpace
FiLoEmO StuFF(životne priče)

100% niste znali da...

2gether....

Romeo and Julia..na bosanski način...

Just mine..

FuCk THE valentinovo...

Samo tebi...

104..

Bilježnica dojmova i utisaka..

Štafeta...

Par fotkica..

USKORO NOVI POST...

NAČINI ZA IŽIVCIRATI STARCE

..i neka mi netko kaže da muškarcima nije lakše..

ja sam u kurcu

U traženju izgubljenih snova..

Sretna nova..

Sve najbolje..

Da mi se otrjiezniti..

Sretan vam Božić svima...

helena la' torta...

Just be happy 4ever...

My name is Luka

zašto je otišao Ken?? U šoku sam...

Teret ružnoće...





kako doći do mene....

DeeDee's Icq-468-374-034
DeeDee's msn-DeeDee-tomy@hotmail.com


Myspace


Image Hosted by ImageShack.us




“Cvijet s tugom gubi latice, ali umijesto njih s radosću očekuje plod.”
Tagore


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sad nešto o meni..
DeeDee je jedna cura
koja život igra kartama sanjara.
Svoje fustracije i trenutne osijećaje izbaciva
u stihovima. Izbaciva ih u raznim sitlskim figurama
skrivajući svoje pravo lice od grabežljivaca.
Voli opasnost, voli kada život igra ruskim ruletom,
malo je drugačija od drugih, barem tako kažu njezini prijatelji
jer je u jednom trenutku tako ozbiljna
a u drugom tako neozbiljna.
Uvijek se smiješi, smatra da je osmijeh dar kojeg trebamo pokazivati.
Voli zelenu boju, ljudi kažu da ta boja prikazuje lepršavost i poletnost,
voli jesti čokoladu i uživati u svijetu knjiga i raznih likova.
Najviše voli Shakespeare i Narudu..i vrlet njihovih ljubavnih riječi..
trenutno je jako zaljubljena...trenutno nema više inspiracije za napisati :)

Tomislava_DeeDee
poznata kao TC,Crna...
rođena:
_04.06.1988.
boja kose:
_tamno smeđa
boja očiju:
_smeđa
mjere:
_taman...al stvarno..
kućni ljubimac:
_rotvajler Lili
_brucošica na jednom faklutetu u Požegi_
familija:
_ima nas...
mjesto prebivališta:
_Batrina
hobiji
_kickboxing,zabavljanje okoline,izlasci,šetanje Lily
heh..oznake na tjelu_
_pearcing u nosu..te hvatanje hrabrosti/..i para/za dalje..

..neke od mojih slika..nisu nešt al eto...




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



"I znati da je sve propalo, da je život pakao noći! O, a tako sam vjerovala da čes mi natrag doći."
Ana Ahmatova


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
..a slušam(heh osim majke..lol)
Finch,A.F.I.,Debeli precjednik,Britney Spears(fuck,otkrili ste me...hehe..ma ne slušam ju...),Fall out boy i sve songove sa Tree Hill-a....30 seconds to Mars,funeral for a friend,a šta ja znam paše mi i recimo Nelly Furtado,Rihana...a tak....


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Kad sam osjetio da sam se, proganjan od sudbine i ponižen od nje, odao poricanju svoje vrijednosti, ja sam, utučen od svojih nevolja, klonuo duhom.
F. M. Dostojevski - Bijedni ljudi


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


"Velika srca vole, mala traže da budu voljena."
V. Hugo


"Moramo se pomiriti sa razočarenjima, ali nikada nesmijemo izgubiti nadu."
Martin Luther King



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



''From day one I talked about getting out
But not forgetting about
How my worst fears are letting out
He said why put a new address
On the same old loneliness
When breathing just passes the time
Until we all just get old and die
Now talking's just a waste of breath
And living's just a waste of death
And why put a new address
On the same old loneliness
And this is you and me
And me and you
Until we've got nothing left..''




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



" Hvis du vidste at du kunne klare alt hvad der motte ske dig, hvad havde du da at frygte?"
( Kada bi znao da možeš izdržati sve sto će ti se desiti, ćega se onda trebaš bojati?)
Susan Jeffers


"Sve velike strasti nastaju u samoći".
J. J. Rousseau


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us