delicatus

četvrtak, 26.03.2020.

Pričigin

LOZA

Loza je uz more stoljećima glavni hranitej judi na ovemu škoju.
Moja pokojno pranona je za nju govorila da je „fino gospoja“.Svakoj se tuko po pustih puti na godinu doć naklonit.Obrizot , okopat je, ocistit moh, sumporat, polmotat, polit i na kraju otargot.
I dogodišćo opet sve iznova.
Masline i drugo stabla možeš koju godinu i ne lavurat, zapustit je pa opet nastavit, a lozi moraš svake godine dat reda jer ako je jednu godinu zapustiš gotova je.
Tako naše loze po 40-50 godišć rojaju i ca su starije to je vino ol njih boje.
Kad usahne kad se lozje potuce ni sa njon gotovo.Još je ona ol koristi.
Nimo boje žerave za ispeć ribu nego ca je ona od starici.

(V.S.)





- 16:48 - Komentari (10) - Isprintaj - #

srijeda, 25.03.2020.

Varboska





















* * * * * * *

- 19:03 - Komentari (11) - Isprintaj - #

utorak, 24.03.2020.




* * * *

- 20:01 - Komentari (6) - Isprintaj - #

nedjelja, 22.03.2020.

Tako posebna



ne poznajem nikoga
baš nikoga takvog
poput tebe
ne poznajem nekoga
što radost nađe u kiši
razigrana u svakoj kapi
što obraze ti ljubi
volim to dijete nestašno
dok ulicom vrišti
raduje se, veseli
u kapljici kiše
zaplešimo, skočimo
nestašni, šašavi
ti tako posebna
ja tako lud
lud za tobom
u kapljici naše kiše
(poss)

- 16:55 - Komentari (9) - Isprintaj - #

subota, 21.03.2020.

;*

- 01:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 18.03.2020.

Škatula za sne



jedna iz glave mi ne gre
da u snu pojubia san te
došlo mi je to polako
posli uprija san jako
usne usnama

samo malo bilo me je straj
da jubavi našoj tu je kraj
kad je zora zarudila
pod kušinon mi je bila
škatula za sne

meni niko ukrest ne more
ovu moju škatulu za sne
meni niko ukrest ne more
tvoje golo tilo kraj mene

i još jedno tija bi van reć
sada jedva čekan poći leć
jer sve lipo ča san snija
zauvik san dobro skrija
u škatulu za sne

(ban)

- 20:20 - Komentari (7) - Isprintaj - #

nedjelja, 15.03.2020.

Cvjetni



* * * * * * *

- 20:40 - Komentari (6) - Isprintaj - #

utorak, 10.03.2020.

Suton



gibo

- 19:07 - Komentari (8) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 09.03.2020.

Supermjesec



natali & darko

- 19:44 - Komentari (4) - Isprintaj - #

nedjelja, 08.03.2020.

Klapa Rišpet - za dišpet

dvi od sinoć




- 19:35 - Komentari (4) - Isprintaj - #

subota, 07.03.2020.

Mislin samo na te

mislin samo na te
sve te duge dane
kada noć se mrači
i kad jutro svane

u svakoj si misli
u svakon mome dilu
mislin samo na te
viŠe neman miru

kada oči sklopin
znaŠ li, moj si san
kad se jutron budin
da si ti moj dan

da mi stalno faliŠ
da si meni sve
da ne mogu pristat'
mislit' na tebe

ni slutija nisan
da cu opet volit'
da još ljubav može
srce mi zarobit'

eto sta je život
kako miŠa karte
i da ne bi tija
opet mislin na te

(rišpet)

- 12:39 - Komentari (7) - Isprintaj - #

četvrtak, 05.03.2020.

Selfi



i guštan, i guštan i guštan ...

- 19:22 - Komentari (11) - Isprintaj - #

utorak, 03.03.2020.



* * * * * * *

- 17:09 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.