Definition of beauty by Nicol

10.11.2020., utorak

Moj prvi blog post

Pozdrav svima i dobrodošli na moj prvi blog. U ovom postu ću vam se predstaviti, da se upoznamo, a onda ćemo krenuti u avanturu.

Tko sam ja?
Moje ime je Nicol, imam 20 godina. Kozmetičar sam u jednom od poznatijih salona u gradu i volim svoj posao. Bolje ćete me upoznati kroz nekoliko postova.

O čemu ću pisati?
Iskreno stalno su mi dolazila pitanja u glavu koja će biti tema bloga, o čemu ću pisati, a imam puno ideja tako da cu pisati o njegi kože lica, kozmetici, preparatima, savjeti, uglavnom razne teme.

Zašto sam krenula pisati?
Oduvijek sam voljela pisati. U osnovnoj školi sam bila u radionicama kreativnog pisanja, gdje sam pisala male knjige i bila sam učlanjena u novinarsku grupu za školski časopis. Nedavno sam opet dobila volju za pisanjem i htjela bih podijeliti svoje znanje, savjete, ideje s vama. Zašto ne pokušati? Možda nekome moji postovi budu korisni ili zanimljivi.

To je sve za danas, budite pozitivni! d

Oznake: prvi blog


- 13:33 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2020  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2020 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi