Moji mali koraci...

ponedjeljak, 09.02.2009.

Ono malo više....ili...Ljudi Srca..
Image and video hosting by TinyPic

Koliko svega stane u samo nekoliko dana...
Dan...u kom je napisan moj posljednji post...
...bio je je jedan od onih dana...
...kada nas samo Vjera u Snagu Boga ...
...u snagu Sina Njegova Isusa...održi na površini uzburkanog mora..
...u trenucima kada valovi totalno prekriju vidike...
...i kad ne vidiš ni traga svijetlu...

Možda jednom opišem sve što se događalo tog dana...
Bilo je to tek nekoliko dana pred Mihaelovo krštenje...
Čitav taj dan...i dan iza...trajali su napadi zla...

...Što je ...odnosno Tko je davao sinu snage izdržati...
...Tko mu je šaptao što treba činiti...
...Tko ga je održavao na nogama ...
...u situacijama gdje pogled na to što se događa...
...ledi krv u žilama...

Znam. Bog je bio s njim...
...Duh ga je Sveti nadahnjivao ...i davao mu snagu..
...Pogled njegove žene ...suze koje klize...
...nemoć koju želi isplakati...
...i sklopljene ruke...Molim vas...pomognite mi...
...vodite me u crkvu....vodite me do Zvjezdana...
...vodite me k Bogu...

...Dan iza...pater Zvjezdan doista je molio nad njom...
...Primila je bolesničko pomazanje...ispovijedila se ...i pričestila..
...Bilo je jasno u tom trenutku da je zlo izgubilo svoju bitku
ovog puta..
...i kao što moj sin zadnjih dana stalno govori...
...osjetili smo što je Snaga Božja....osjetili smo
...da nitko nije kao Bog...

Krštenje je bilo u subotu...
..niti tri dana nakon tih silovitih napada...
...a blagoslov koji se razlijevao ..kroz tu mladu obitelj...
..njihova želja za mirom...
...njihova dječja srca ...ispunjena ljubavlju...
..pogled na malog anđela Mihaela Emanuela
...bio je dovoljan da znam...Tu si Bože...
...silan i velik...jak i moćan...opet Živ...

...Krštenju je prisustvovala najuža obitelj..
...ona naslijeđena...kao i ona darovana od Boga...
...molitelji ...koji su držali ruke gore...kada bi mi posustajali...

...predugačak je uvod ovog posta...
..u kom se i nisam željela zadržavati na tome što je bilo....
...već sam željela izreći ...samo djelić zahvale Bogu...
...za sve ljude ...koje mi je darovao...
...za sva srca...koja u sebi imaju ono malo više
...za sve one ....koji me razumiju...
...i po kojima znam...da ovo jest Put...
...i da ono ljudsko što mi trenutno vidimo...
...nije putokaz za moje korake...
...za one...koji drže lanterne ...kako bi osvijetlili moje korake...
...kada tama zavlada...

Hvala svima..
..hvala Bogu na mojoj Emi...hvala njoj...što je dala svoje srce potpuno i bez zadrške...
...hvala njenom mužu...koji je prevalio tolike kilometre...
...i koji je stopio svoje srce s nama...
...hvala Maxiju....koga je Bog i ovog puta koristio kao svoju riječ...koji je opet dao sebe....čitavog...
...i koji je sinu davao snagu ...koji ga je držao na svojim rukama.
...hvala Tomi...hvala Merkatu...hvala Mojim Tragom...
...koji bješe s nama...
...hvala i Mami posebnog djeteta....Rebeki.....Julijani....Mvko...i svima koji nisu bili fizički prisutni...a čije su nas duše držale...
...hvala mojoj Sonji....hvala mojoj Ljili...
...hvala svima na forumu Tebe Tražim ...koji su molili za nas...
...Bez svih vas...sigurno bi poklekli..
...sigurno bismo u samoći tame i sami mislili da je sve ovo što činimo ipak ludost...

...i na kraju...samo bih još htjela reći...da me doista preplavila zahvalnost za sve što mi Bog daje...
...za sve ove ljude srca ...koje mi poklanja...
...i kao što kaže pater Zvjezdan jučer na propovijedi...
....Bog čini čuda tamo gdje se moli...

Bog je živ...On i danas dotiče...i mi taj dodir moramo proslijeđivati dalje...
..ovaj blog...ovi katolički forumi...nisu tek druženja...
...ovo su stvarna srca ....koja nose jedni druge...
...ovo je Bog u nama...kog sami ne bismo vidjeli u svojim očima...Njega možemo prepoznavati tek u tuđim očima...
...tek u odsjaju naše ljubavi jednih za druge...

...i ...kako kaže moj sin sinoć....
...koji je plakao nakon odlaska Emine obitelji....
Sad znam da je sve ovo ...poklonjeno od Boga...

...i kako kaže moja Ema u poruci nakon odlaska...
..Kad Isus poveže duše ....Ljubav premašuje sve što smo mislili da o njoj znamo...
...Volim vas...srce mi je ostalo tu...

Nije ostalo Emo....samo se umnožilo LJubavlju...
...jer ljubav se množi...Ljubav se Božja razlijeva po nama...
...kako bi nam davala snagu...kako bi nas oživljavala...
...kako bi tekla potocima zahvalnosti....


.

09.02.2009. u 09:42 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.