MADE BY: PEACEDESIGN

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovaj blog neznam ni ja zakaj sam ga nazvao debeli blog valjda ce imati puno o debeli m ljudima itd.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

ponedjeljak, 15.10.2007.

Naslov

Prijateljice mi govore napisi post,napisi post!!!Evo sada cu napisat jedan post o jednoj nezgodici koja mi se dogodila u tramvaju dok sam dolazio doma.Ja sam sjeo na stolac u tramvaju.I onda je dosao jedan lik i sjeo na mene eeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjj ja sam mu reko a on meni oprosti,ma mrs u tri pi..e materine pazi gdje sjedis a sada cu stavit text od jedne pjesme!!!IRON MAIDEN=FEAR OF THE DARK!!!

Fear Of The Dark Lyrics

- 20:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #


subota, 06.10.2007.

Pomirili smo se...valjda

Znate da smo se ja i moja frendica Ana posvadali e sad smo se pomirli ,bar ja mislim da jesmo i to preko videopoziva...Ali dosta o to me evo jedan lijepi video:

- 20:40 - Komentari (2) - Isprintaj - #


četvrtak, 04.10.2007.

Moja ,,frendica" Ana...

Ona se zeli druzit sa manom pa ne zeli,ja nju ne razumijem ili je ona ljubomorna zato kaj se ja druzim s njenom frendicom.Onda kaze da smo ja i Emma(moja druga frendica)cura i decko.Njoj nije normalno da se cura i decko mogu druzit,ali boli me racku.Ona kaze da joj se moram obratiti u facu.Ona zeli da neko prica s njom a kad ocu pricat snjom onda sta seres,ma ljut sam vidimo se sljedeci put kad napravim novi post!!

- 11:18 - Komentari (2) - Isprintaj - #


utorak, 02.10.2007.

Mslo slikica za moje frendice

EVOnesto slikica za moje naj frendice:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

- 20:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #


Popisanka

E koliko se vas popisalo u gace ovih dana u nasem razredu se to danas dogodilo.Kada smo imali tehnicki s raskom skuzili smo da se jedna zenska koja ide s nama u razred popisala svi smo crknuli od smijeha nemrem vjerovati i kaze da se naslonila na zid je mos mislitnamcorAli dosta o tim stvarima ja i moj frend Jurica smo nasli novu Đurđu to jest to nam je tradicija svake skolske godine mi nademo Đurđu neku ludu ili zensku koja je ono pravi hippi da vam kazem to je neka niska ženska iz 8.c znam da vas to trenutacno nikog zanima e znate da je neki likac napravio gitaru od kalashnikova.Ali dobro da se odmorite pogledajte jedan video od mog najdrazeg benda IRON MAIDEN!!!partynjami

dali se neko sjeca teletubiesa tinky winkie,dipsy,lala,po
evo jedan video da se sjetite zubo

bas je smijesan zar ne

- 19:47 - Komentari (2) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.