27

nedjelja

lipanj

2010

Samo da znaš....

Tik- tok goes little clock...
I nakon toliko vremena, nakon toliko tupih otkucaja mojega srca...
Tik- tok... došlo je na svoje.
Ponovno je dobio onu šok terapiju.
Koju je trebalo da ga vrati u život...
Nikad nisam mislila da će mi tuga i bol
zbog ljubavi biti toliko draga.
Da ću joj se toliko veselit...
kada ju opet osjetim.
Kada opet nešto osjetim.

You are my sunshine, my only sunshine
you make me happy, when skies are grey...
you never know dear how much I love you
please don't takve my sunshine away.

To sma čula danas... podsjetilo me na tebe...
Razmišljala sam o tebi cijelu noć...
Pred jutro sam zaspala....
Znaš da nikad ne mogu izdržati cijelu noć bez sna...
Cijeli dan mi šetaš po mislima
Dok ja šetam po šoping centru....

You are my sunshine...
rekla sam ti da ću trčati do tebe
Preko granice, prekršiti ću zakon
Trčati ću po kiši, suncu, oluji i gromovima
Iako ih se bojim
Samo da stignem do tebe....
Samo na sekundu, da te dotaknem
Samo jedan udisaj.
I mogu izdahnuti.
Za tebe želim umrijeti... spremna sam na to.
Ali... ti si jedina osoba, zbog
koje ja želim živjeti! Želim živjeti dalje zbog tebe....
As long as you are somewhere... there...
Ti jesi Anđeo. Moj anđeo.
Ne mogu... ne želim baciti ovdje sve ukrašene rime, i nakičene stihove metaforama i drugim priležnicama....
Želim ovo reći jednostavno, i iz srca.
Da svatko može shvatiti...
Da svi mogu svatiti...
Volim te. Bez uvjeta, bez želja, bez zahtjeva... Volim te.
Samo tako. Volim te.
Uvijek...i zauvijek.
Volim te.

http://www.youtube.com/watch?v=rc2jsjnt-HY

<< Arhiva >>