www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

06.02.2008., srijeda

The Cult

Stekli su status jedne od najutjecajnijih britanskih rock grupa u osamdesetima i dijelu devedesetih, a kada su odlučili da je rock njihovo područje bili su prilično usamljeni na toj sceni. The Cult tada nisu bili rock revivalisti, za to su bili daleko premladi, bili su jednostavno rock novaci koji su prilagodili žanr za generaciju koja nikad nije izravno iskusila njegovu veličinu deset ili dvadeset godina ranije.

The Cult mašinerija sada traje već, aktivno i pasivno, preko dvadeset godina. Autorski tandem Ian Astbury i Billy Duffy predstavljaju dušu grupe - oni su dva suprotna karaktera, proizašla iz tmurne britanske post-punk scene ranih osamdesetih, doba kada je stvorena njihova alkemija partnerstva u pisanju pjesama. Točno je da postoji dugačak popis različitih ljudi u vrhunskim ritam-sekcijama koje su imali tijekom godina, ali nije li baš to pridonijelo različitosti i dinamici svakog njihovog albuma i perioda? Ionako su The Cult ona dvojica rođenih rockera koji uvijek smatraju da imaju nedovršenog posla međusobno, ali i prema svojem plemenu fanova.

Image Hosted by ImageShack.us


Billy Duffy rođen je 12 svibnja 1961. u Manchesteru. Gitarističku karijeru započinje 1979. u punk grupi The Nosebleeds u kojoj je vokal tada bio 18-godišnji Morrissey. Daje i prve gitarske lekcije svojem prijatelju, gitaristu The Smithsa, Johnnyju Marru. Nakon još nekoliko punk grupa, Duffy upada u post-punkere Theatre Of Hate. Njih napušta krajem '82., baš u doba kad je upoznao mladog pjevača Iana, čija je grupa The Southern Death Cult svirala zajedno s Theatre Of Hate. Njegove su mu se vokalne sposobnosti odmah svidjele.

Ian Astbury rođen je 14 svibnja 1962. u Heswallu, Cheshire, na sjeverozapadu Engleske. Kao dječak je s obitelji 1973. emigrirao u Kanadu, gdje se prvi put upoznao s kulturom američkih Indijanaca u rezervatu Six Nations. Bio je fasciniran indijanskim načinom života, koji je duboko utjecao na njega, a pogotovo na njegov budući glazbeni izričaj. Za 17. rođendan mu umire majka. Shrvan time, vraća se natrag u Englesku i uzima djevojačko prezime majke - Lindsay. Vrti se po bendovima u Glasgowu, Belfastu i Londonu, te na kraju završava u Bradfordu, gdje početkom 1981. formira The Southern Death Cult.

The Southern Death Cult su bili predvodnici 'positive punk' pokreta - kakofoničan post-punk bend pod utjecajem indijanske kulture, s dosta tribal bubnjeva i glasnim, živahnim pjevačem. U listopadu '82. se na naslovnici New Musical Expressa pojavljuje Ian Lindsay, kako se tada prezivao (seriju fotografija S.D.Culta radi Anton Corbijn). U prosincu '82. izdaju singl "Fatman/Moya", početkom '83. su predgrupa Bauhausu. Ubrzo nakon toga se razilaze, prije nego što je počelo snimanje albuma. Etiketa Beggars Banquet izdala je tek nakon raspada grupe materijale s različitih sessiona i svirki uživo na kompilaciji jednostavno nazvanoj "The Southern Death Cult.

Nakon raspada S.D.Culta u veljači '83., Ian (tada bez ikakvog smještaja i novca) dolazi kod Billyja, koji je nedavno izašao iz Theatre Of Hate. U travnju 1983. osnivaju Death Cult. Nova ritam-sekcija bili su bubnjar Ray Mondo i basist Jamie Stewart (s njima ostaje do 1990.), oboje iz goth-benda Ritual. Ray je bio crni bubnjar s neobičnim stilom sviranja, a Jamie je zapravo svirao gitaru, ali se prebacio na bas-gitaru. Ubrzo su snimili EP s pjesmama "Brothers Grimm", "Horse Nation", "Ghost Dance" i "Christians".

Image Hosted by ImageShack.us


Takva postava činila ih je pravom post-punk supergrupom - Theatre of Hate i The Southern Death Cult bila su dva benda legendarnih statusa. Zato su odlučili prve koncerte održati izvan dometa britanskih muzičkih novinara, pa u ljeto 1983. sviraju po nekoliko europskih zemalja. U želji za više ravnijim, rock stilom sviranja bubnjeva, odlučuju promijeniti bubnjara. Nakon desetak nastupa po Britaniji u rujnu te godine, Mondo izlazi, a ulazi Nigel Preston (prijašnji bubnjar Theatre Of Hate, a u to vrijeme u Sex Gang Childrenu). S njim odmah snimaju dinamičan singl "God's Zoo" koji izlazi krajem listopada 1983. i nagoviješta da bend cilja malo više od standardnih indie-label grupa.

Novi preokret dolazi u siječnju 1984. godine. Bio je petak 13. i nastupili su u prime-time večernjem televizijskom terminu BBC-a rezerviranom za muzički program, na emisiji Joolsa Hollanda "The Tube". Smatravši da previše asocira na negativno, izbacili su 'Death' dio iz imena i nazvali se jednostavno - The Cult. U emisiji "The Tube" Ian je to vrlo jednostavno objasnio: "Mi smo više o životu nego o smrti!". Te večeri su se snažnim i energičnim nastupom prezentirali širokom gledateljstvu emisije. Osjećajući da je počela nova era, Ian u to doba vraća svoje pravo prezime Astbury.

U travnju 1984. ulaze u Rockfield Studios u Walesu na snimanje debi-albuma naslovljenog "Dreamtime", a producira ih John Brand. The Cult su po prvi puta imali snažan identitet kao četvorka. Partnerstvo osovine Astbury/Duffy u pisanju pjesama bilo je očigledno i prirodno. "Dreamtime" izlazi u rujnu 1984. i prvih 30.000 kopija albuma uključuje besplatan live album "Live At The Lyceum", snimljen u Londonu četiri mjeseca ranije. Tada su još uvijek bili pod debelim utjecajem post-punk goth prošlosti i daleko od čistog rocka koji će svirati 3 godine kasnije, ali bili su prepoznatljivi svojim zvukom i imali su odličan debi-album koji je zvučao kao da im je već drugi ili treći.

Iako jednom nogom još uvijek na staroj goth školi elaboriranoj u prijašnjim grupama, probijao je interes benda za psihodelijom i blues rockom. Nije potrebno previše naglašavati da je tada to bilo ravno samoubojstvu, ali ustrajnošću prema više-rock (i manje-goth) stilu počeli su raditi hrabar korak naprijed. "Spiritwalker", "Horse Nation", "Go West" i "Resurrection Joe" prštile su tom-tomovima, Duffyjevim gitarama i Indijancima-inspiriranog i rockom-fasciniranog vokala, post-punkera Iana Astburyja. Na albumu je bila i ostavština iz njegovog S.D.Cult perioda, pjesma "A Flower In The Desert" (orig. "Flowers In The Forest").

"Dreamtime" je postao jedan od prvih alternativnih rock (u širem smislu) albuma osamdesetih, u sebi je imao goth elemente i blagu refleksiju rock-psihodelije kasnih šezdesetih. Promoviranje je krenulo s grupom Big Country po Britaniji, a po Europi sa The Sisterhood (koji će uskoro promijeniti ime u The Mission). 1984. održavaju oko šezdeset koncerata u Europi i Americi.

Sljedeći album "Love" doveo ih je u fokus kao uzbudljiv i već potpuno formiran bend, koji je prerastao okvire utemeljene na prvijencu "Dreamtime". Ovdje je pristup bio više tradicionalno rockerski, a koherencija prijašnjeg post-punk goth zvuka sa klasičnim rockom njihovih idola Hendrixa, The Doors i Janis Joplin uspješno je rezultirala svježim novim zvukom The Culta - energijom nabijenim rockom, s dozom mistike i psihodelije. "Love" razdoblje počinje u travnju 1985. snimanjem singla "She Sells Sanctuary" koji je već sljedećeg mjeseca dogurao do vrhova britanskih ljestvica i stavio bend pod povećalo kritičara i novinara. S njima je tada za bubnjevima još uvijek bio Nigel Preston.

Image Hosted by ImageShack.us


Na nesreću, baš u to doba stabilnost grupe narušava njegova manična depresija i životni problemi, koji su rezultirali nepouzdanošću, pa je bilo jasno da će morati naći zamjenu (na žalost, Nigel je umro 1992. od predoziranja). U pomoć je uskočio Mark Brzezicki (iz Big Country) pojavivši se i na snimanju video spota za "Sanctuary". Uspjeh tog singla samo ih je ohrabrio - u srpnju 1985. s gost-bubnjarom Brzezickijem ulaze u Jacob's Studios u Farnhamu i snimaju album "Love". Producira ih Steve Brown, s kojim virtuozo-Duffy temeljito radi na zvuku svoje gitare, na čiju se teksturu nadogradilo sve ostalo na albumu.

Uz "She Sells Sanctuary" tu su bile isto tako strukturalno jednostavne i moćne "Rain", "Nirvana" i "Revolution", spremne za puno veće koncertne prostore. Drugo lice albuma s pjesmama "Brother Wolf Sister Moon" i "Black Angel" bilo je ovijeno mistikom i nečim mračnim što je grebalo ispod površine. A opet, tu je bila i nova faza benda koja se nazirala iz "The Phoenix" i "Love", zadnjih pjesmama napisanih za ovaj album. Klasičnim rock riffovima, wah-wah efektima i blueserskim solo dionicama Duffy je reflektirao Hendrixa i Cream. Bilo je to značajno razdoblje u razvoju benda. Locirali su stil koji im je ležao prirodno i u kojem su se osjećali oslobođeno.

Album "Love" izlazi u listopadu 1985. i ubrzo dostiže prodaju od 200.000 primjeraka, a dok su novine zaokupljene sa The Smithsima, The Cult kreću na rasprodanu turneju Europom i Amerikom. Novi bubnjar bio je Les Warner. Otprilike pola godine kasnije, u lipnju 1986., vraćaju se 'doma' i sa Simple Mindsima sviraju na Milton Keynes Bowlu. U te dvije godine održavaju oko osamdeset koncerata. Album "Love" i taj novi psihodelični gothy rock zvučni zid donio im je cijelu novu publiku, okončao jedno razdoblje, a novo je bilo pred vratima.

Tu su počeli i problemi. U rano ljeto 1986. počinju raditi na novom albumu. U srpnju ulaze u Manor Studios u Oxfordshireu, u to vrijeme jedne od najluksuznijih studija u Engleskoj, opet s producentom Steveom Brownom. Očekivalo se da naprave "Love II", iako su oni htjeli nešto žešće i drugačije od "Love" albuma iz 1985. godine. Treći album trebao je izaći u jesen '86. i lansirati ih u rock mainstream. Trebao se zvati "Peace". Umjesto toga, postao je 'veliki izgubljeni album', natjerao grupu da ponovo razmisli o svom pristupu muzici, i ultimativno bio prekretnica u njihovoj karijeri (nakon što su shvatili "Peace" nije ono što žele).

Snimanja su bila naporna zbog tenzija između Iana i Billyja, a u svemu tome producent Steve Brown našao se točno između, pokušavajući dovesti stvari u red. Kako se ljeto '86. bližilo kraju, bilo je evidentno da "Peaceom" nitko nije zadovoljan. Cijeli je zvuk bio preproduciran. The Cult nisu bili zadovoljni onime što je Steve Brown napravio, jer to jednostavno nisu bili oni. Dio krivnje leži i na njima, ali pristup producenta je bio previše isti onom na "Love“"albumu (drugim riječima, krivi), dok su ga The Cult prerasli i krenuli na novi. Slijedilo je novo miksanje snimljenih pjesama, potrošeno je još više novaca, tako da je cijelokupna cifra za "Peace" projekt bila oko 200.000Ł. Bogati mozaik efektima zamaskiranih gitara, back-vokala, truba i saksofona možda je i opravdavao toliku cifru, ali je u svemu nedostajala ona karika agresivnosti i čistoće po kojoj su The Cult bili prepoznatljivi.

U studenom 1986. Billy i Ian odlaze u New York pokupiti studentsku nagradu 'Best Single Of 1986' za "She Sells Sanctuary". Tamo su upoznali 23-godišnjeg genijalca iz Def Jam Recordsa koji je prethodno uspješno spojio rock i rap, proslavio Beastie Boyse s albumom "Licensed To Ill" i radio s Run DMC. Zvao se Rick Rubin. Njegov rad sviđao se Billyju i Ianu, pa ga 'pritišću' da remiksira "Love Removal Machine", snimljenu tog ljeta. Nakon što su uvjerili Ricka da je on pravi čovjek za remiksiranje pjesme, odlaze u Englesku po master-trake i naoružani njima vraćaju se natrag u New York, sretni što bi ih Rubin mogao spasiti. On nije ostao previše impresioniran, ali vidio je potencijal. Njegova opcija je bila da ponovo snime "Love Removal Machine" i nekoliko drugih pjesama - i to od nule. Jedino tako dobit će ono što žele.

Tako je i bilo. Ianu i Billyju se jednog hladnog dana krajem studenog '86. u New Yorku iz Engleske pridružuju basist Jamie Stewart i bubnjar Les Warner. Electric Lady Studios, duh Hendrixa iznad njih, prava atmosfera za ono što su radili. Bend na iznajmljenoj opremi rearanžira sve pjesme, odstranjuju svu nepotrebnu kićenost i rade novu formu iz svega. Taj novi materijal postat će album "Electric". Sav dotada snimljeni materijal iz Manor studija objavljen je 2000. na "Rare Cult" box-setu, a dio i ranije na singlovima.

Njihov zabrinuti menadžment u Londonu imao je puno pitanja i malo odgovora za cijelu tu novu aferu. I račun od 200.000Ł za Manor studije u Engleskoj! Oko Božića 1986. stižu u New York na sastanak s grupom vidjeti što se to dešava. Odmah su bili uvjereni, jer novo-snimljeni materijal zvučao je izvanredno, ojačano i vitalno, čak toliko da su bili spremni privremeno zaboraviti ogroman račun. Cijelokupno stanje i motivacija grupe bili su na novoj razini, a bradati Rubin radio je 16 sati na dan s njima u studiju. Menadžment im daje zeleno svijetlo da završe album u New Yorku, željno iščekujući gotovi produkt. Završivši sve, The Cult se vraćaju u Englesku s materijalom kakav je nedostajao u britanskom rocku preko desetljeća.

Jednostavan, zaprepaščujuće čist, lišen ikakvog ukrasnog kiča, ponosno gol, otkriven, "Electric" je bio pokušaj The Culta da daju nastavak veličanstvenosti Led Zeppelina iz ranih sedamdesetih, dok su istovremeno ostali vjerni svojem post-punk idealizmu. S njime su preoblikovali rock u nešto drugačije od najezde lažnih, boy-toy napudranih 'rockera' u tenisicama, koja je harala u osamdesetima. Album je bio agresivni pribor za preživljavanje na pustom otoku. Kolizija dviju kultura - britanske rock kulture i američke rock kulture (prema riječima Billyja Duffyja).

"Electric" izlazi u travnju 1987. Uz "Love Removal Machine", na njemu su bili i energični, srčani, snažni rock monoliti "Wild Flower" i "Peace Dog", te više bluesy "Lil' Devil". Slijedi turneja na kojoj su svaki centimetar kožnog outfita na sebi izgledali dostojno napravljenog postignuća. Jamie Stewart na toj turneji privremeno prelazi na ritam-gitaru, a na njegovo mjesto dolazi Kid 'Haggis' Chaos.

Američki dio odrađuju s Billy Idolom, a jedan dio za The Cult otvaraju tada nepoznati Guns N' Roses. S više od 100 datuma, bila je to klasična glasna razuzdana rock'n'roll turneja koja će baš zbog toga i završiti ranije, bez japanskog dijela. Još nešto je moralo popustiti - 1988. odlazi bubnjar Les Warner. U cijelom tom tornadu događaja, The Cult, sada u sastavu Astbury/Duffy/Stewart, otpuštaju svoj engleski menadžment i iz Londona sele u Los Angeles, postavljajući scenu za svoj novi album, najprodavaniji u cijeloj karijeri.

Turneja '87./'88. otvorila je Astburyjev apetit za pustošenjem i divljanjem, on sam je cijedio skoro sav profit ostvaren od koncerata razbijanjem opreme i uništavanjem hotelskih soba. Izgubio je osjećaj s idealima koji su ga natjerali da se pridruži bendu na početku, bio je izvan kontrole i živio je pravi rock'n'roll život. Normalno da je to imalo utjecaj na cijeli bend. Zato je njihov četvrti album "Sonic Temple" trebao biti svježi početak. Zato su otišli na novo mjesto - američku zapadnu obalu, u Los Angeles. Bilo je kasno ljeto 1988. Za snimanje četvrtog Cultovog albuma basist Jamie Stewart je među 150 rezimea različitih bubnjara odabrao iskusnog session-bubnjara. Zvao se Mickey Curry (on je bio već peti bubnjar od 1983.). Za novog menadžera su uzeli 'tešku kategoriju' u rocku, Howarda Kaufmana.

Rad na albumu "Sonic Temple" počeo je u jesen 1988. u kanadskom Vancouveru. Producirao ih je Bob Rock, koji se radom na tom albumu lansirao u društvo 'velikih'. Duffy i Astbury imali su suprotne ideje o tome kakav bi album trebao biti. Duffy je htio stadionsku bombastičnost, veliki rock album, a Bob Rock se slagao s njime. Zanemarivši želje Astburyja, realizacija je krenula u Duffyjevom smjeru s gomilom ogromnih, bombastičnih aranžmana.

Proizašli su neki od najvećih hitova do tada - "Fire Woman", "Sweet Soul Sister", "Sun King" i "Edie (Ciao Baby)", inspirirana Warholovom starletom Edie Sedgwick koju je Ian simpatizirao, osjećajući veliku empatiju. Duffy je definitivno došao na svoje, Les Paul kojeg je svirao na zidovima Marshall pojačala doveo ga je do statusa gitarskog heroja. Astbury je karizmom i vokalom prerastao u Morrisona te generacije.

"Sonic Temple" izlazi u travnju 1989. i dostiže top pozicije u Britaniji i Americi (3. mjesto 'kod kuće' i 10. u SAD-u, pretekavši "Disintegration" od The Cure, pa su The Cult nakratko bili najveći britanski bend). Službeni dio The Cult inventara postaje bubnjar Matt Sorum. Stadionsku turneju počinju kao predgrupa Metallici, a onda kreću na vlastitu "Sonic Temple World Tour". Baš kad im je krenulo na globalnoj razini, baš kad su bili najveći rock'n'roll bend na svijetu, Astburyjevi privatni problemi vukli su ga u autodestrukciju.

Saznao je da će mu uskoro od raka umrijeti i otac. U rujnu '89. na MTV Awards sviraju "Fire Woman", u listopadu i studenom turneja tutnji Europom, u prosincu se opet vraćaju na američki dio koji traje do travnja 1990. godine. Sve skupa održavaju oko 170 koncerata. Taj zadnji nastup 3. travnja '90. u Los Angelesu obilježile su dvije stvari - Jamie Stewart, basist koji je s njima od početka, odlučuje otići iz grupe (i muzike) općenito, a Matt Sorum dobiva ponudu za sviranje u Gunsima.

Smrt oca je otrijeznila Astburyja, iako je bio shrvan. Polovicom 1990. odlazi u Kanadu pokušavajući izbrisati loše uspomene i dovesti se u red. Iste godine iskorištava moć i utjecaj koje je stekao uspjehom "Sonic Temple" albuma, pa 6. i 7. listopada organizira dvodnevni multi-žanrovski festival "The Gathering Of The Tribes" na kojem su, između ostalih, nastupili Ice T, Public Enemy, The Charlatans, The Mission, Soundgarden, Iggy Pop i The Cramps.

Festival je bio preteča i ideja za Lollapalooza festival Perryja Farrella, koji je krenuo godinu kasnije (1991.), ali Astbury nikad nije dobio dovoljne zasluge za sve to zajedno, pa je odustao od daljnjeg organiziranja (iako u intervjuima često priča o toj ideji koju su mu ukrali). Cijelu Seattle grunge scenu koja je eksplodirala 1991. Astbury je upoznao već prije. Soundgarden, te Jeff Ament, Stone Gossard i Andrew Wood iz Mother Love Bone bili su njegovi prijatelji (Jeff i Stone osnivaju Pearl Jam nakon smrti Andrewa Wooda).

Očekivanja za sljedeći album bila su visoka nakon onolikog uspjeha prethodnog. Album "Ceremony" snimaju u Hollywoodu, producira ih Richie Zito, a u koprodukciju se prvi put uključuju Billy i Ian. Koliko god je "Sonic Temple" bio komercijalno uspješan, toliko je "Ceremony" imao neke od najsnažnijih pjesama koje dotad potpisuju Astbury i Duffy - "Wild Hearted Son", "Heart Of Soul", "Earth Mofo", "White" i "Indian". Bio je to očišćeni zvuk The Culta, Astbury u najboljoj formi i Duffyjevo gitarsko umijeće na vrhuncu. Bubnjeve je opet odsvirao Mickey Curry, a bas gitaru session-muzičar Charley Drayton.

Najbolji opis albuma je i sama fraza čiste iskrenosti i jasnoće iz njegovih korica - 'Earth, Soul, Rock'n'Roll'. "Ceremony" izlazi u rujnu 1991. i odmah počinje "Ceremonial Stomp Tour 91/92" – turneja na kojoj je za bubnjevima Michael Lee (njega regrutiraju Jimmy Page i Robert Plant za reunion 1994.), a Kinley Wolfe na bas gitari.

U studenom '91. snimaju "Live Marquee MCMXCI" u legendarnom londonskom klubu. Dio rasprodane turneje predgupa im je Lenny Kravitz. Među desecima odličnih koncerata u 1992. ističe se Finsbury Park u Londonu, gdje u lipnju predvode svoj vlastiti festival na kojem još nastupaju i Pearl Jam, PJ Harvey, Mercury Rev, L7. Rade i strategiju budućnosti benda, dok u međuvremenu 1993. izlazi kompilacija singlova "Pure Cult", koja zasluženo dolazi na prvo mjesto britanske ljestvice. Na "Pure Cult" stavljaju pjesmu "The Witch" (u produkciji Ricka Rubina), napisanu još 1989., ali snimljenu 1992. - hommage Stone Rosesima, Happy Mondaysima i cijeloj Manchester-sceni koju je Astbury iznimno poštovao.

U to doba formira se završna faza benda, prije raspada 1995. godine. Pridružuju im se Craig Adams (član The Sisters Of Mercy i The Mission u osamdesetima) na bas-gitari i Scott Garrett - inventivni bubnjar iz Washingtona koje se odlično uklopio. Taj sastav bio je jedan od najčvršćih do tada, a do ožujka '95. odrađuju oko stotinjak prisnih i snažnih rock'n'roll koncerata. S Adamsom i Garrettom 1993. počinju raditi na još jednom albumu koji je bio drugačiji od onog prije, i to po principu koji su imali od početka karijere.

Image Hosted by ImageShack.us


Album će nazvati jednostavno "The Cult". Rade opet s Bobom Rockom, koji im daje potpunu slobodu, a i sam sudjeluje na nekoliko pjesama. Od covera albuma, do introspektivne prirode tekstova, bilo je jasno da ne idu za novcem, nego za čistim r'n'r užitkom preko kojeg utvrđuju tko su i koji su im korijeni - bio je to intimno iskren rock'n'roll album i imao je elemente svih albuma prije, ali opet, bio je i prilično eksperimentalan. Odbili su kritičarska očekivanja da opet naprave stadionski rock album, i radije krenuli (opet) svojim putem, ostavši vjerni svojim principima.

Klasična energična pure-cult turneja traje do ožujka 1995. i nastupa u Rio de Janeiru. Ian je 'pregorio' i odlučio izaći iz grupe, te se posvetiti svojim solo-projektima. Bilo mu je dosta muzičke industrije, rocka, koncerata i svega skupa. To je bio prvi (privremeni) raspad The Culta. Dvanaest godina, šest studijskih albuma, oko 650 respektabilnih koncerata (!), značajan utisak na britanski rock i rock općenito - to su bile činjenice koje su do tog trenutka stajale iza benda. Legenda se privremeno zaustavila, sve do 1999. i ponovnog dizanja iz pepela.

U međuvremenu, Ian se maknuo od šire javnosti i osnovao manje komercijalne Holy Barbarians. U njima su bili i Scott Garrett, bubnjar sa zadnjeg Cultovog albuma, njegov brat Matt Garrett na bas-gitari, te Patrick Sugg na gitari. U Liverpoolu snimaju album "Cream" koji izlazi u svibnju 1996. (produkcija - Astbury i Matt Hyde). Holy Barbarians sviraju po manjim klubovima, bez pritiska i potpuno drugačije od velikih turneja iz The Cult dana.

Duffy svira u grupi Coloursound s Mikeom Petersom, Craigom Adamsom i Scottom Garrettom. Album im izlazi 1999., no nije na onoj razini koju je postizao s Astburyjem, iako je relativno dobar rock album. Svoju prirodu eksperimentiranja sa glazbom Astbury je uobličio na dugo pripremanom, više elektroničkom solo albumu "SpiritLightSpeed" koji izlazi 2000. godine, kad su The Cult već ponovo bili okupljeni.

U The Cult dnevniku stoji da je 1999. bila godina ponovnog okupljanja grupe. Nakon nekoliko godina koje je svatko proveo na svojoj strani, sa svojim projektima, Astbury i Duffy opet se pojavljuju zajedno na pozornici, po prvi puta nakon četiri godine. Sve se odvilo 5. travnja na svirci Neurotic Outsidersa u hollywoodskom noćnom klubu The Viper Room, čiji je vlasnik Johnny Depp (isti onaj klub ispred kojeg je '93. kontroverzno umro glumac River Phoenix).

Na pozornici se, na iznenađenje svih, pojavljuju Astbury i Duffy. Pridružuje im se bubnjar sa "Sonic Temple" turneje, Matt Sorum (tada u Neurotic Outsidersima) i The Cult su ponovo oživljeni. Privremeni basist postaje Martyn LeNoble (ex-Porno For Pyros).

Ubrzo kreću na povratničku turneju po Americi naslovljenu "Cult Rising". Iako bez ikakvog novo snimljenog materijala, turneja se pokazala kao jedna od najiščekivanijih te godine, s vrlo dobrim interesom publike željne dobrog rock'n'rolla. Te godine održavaju oko pedeset koncerata, a sviraju i na Tibetian Freedom Festivalu u Chicagu (Iana su oduvijek privlačile spiritualne stvari, a do 1999. je već proveo neko vrijeme u Nepalu i na Tibetu, proučavajući Istočnjačku kulturu). Godinu iza (2000.) provode koncertno, u srpnju izlazi Ianov solo album "SpiritLightSpeed", snimljen ranije. The Cult s producentom Michaelom Beinhornom snimaju "Painted On My Heart", glavnu pjesmu za film "Gone In 60 Seconds" koja ih ponovo stavlja na mapu, dok oni početkom 2001. počinju raditi novi album.

Odabrali su starog prijatelja Boba Rocka za produkciju albuma "Beyond Good And Evil" (prethodno je s njima radio '88. i '94.). Bio je to prvi album izvan Beggars Banquet diskografske kuće, jer su The Cult potpisali za gigante iz Atlantic Records (no Beggars 2000. reizdaje gotovo cijelokupni remasterirani Cult katalog, te šesterostruki "Rare Cult Box Set" s gomilom neobjavljenih materijala).

Početkom lipnja "Beyond Good And Evil" izlazi na tržište, predstavljem singlom "Rise". Već poznata zbrka oko basisata nije nedostajala ni ovdje, pa je tako nakon Martyna LeNoblea i Chrisa Wysea (koji su svirali na albumu) turneja odrađena sa trećim basistom Billyjem Morrisonom. Predgrupa su im Monster Magnet. U ljeto se po prvi put nakon sedam godina pojavljuju u Engleskoj, na festivalima u Leedsu, Glasgowu i Readingu, a vlastiti show održavaju u londonskoj Brixton Academy. U listopadu u Los Angelesu snimaju koncert, koji se 2002. pojavljuje na DVD-izdanju "Live Cult: Music Without Fear".

2002. godine Ray Manzerek, Robbie Krieger i John Densmore ponovo okupljaju The Doorse. Angažiraju Astburyja za pjevača, kojemu je Morrison bio velika inspiracija, iako je s godinama i on sam proživio rock'n'roll ekscese značajnih razmjera. Matt Sorum odlazi u Velvet Revolver, a basist Billy Morrison svojim putem. U listopadu manji broj koncerata po zapadu SAD-a sviraju u postavi iz devedesetih, sa Craigom Adamsom i Scottom Garrettom.

TV kuća VH1 snima emisiju "Behind The Music" posvećenu The Cultu. Javljaju se problemi s Atlantic/Lava diskografskom kućom, i The Cult opet počinju stagnirati i nestajati s pozornica (bolje reći, izbivati). Tako "Beyond Good And Evil" turneja nikada nije prošla Europom, osim Engleske.

Ianova turneja sa The Doors Of 21st Century uzela je maha brojnim koncertima od 2003. do 2005., a nastavila se i ove godine. Negdje u siječnju 2006. Astbury i Duffy putem medija obavještavaju da je opet došlo The Cult razdoblje. Pauza je bila skoro četiri godine. Ponovno povezivanje The Culta s njihovim plemenom u Americi počelo je u ožujku u San Franciscu.

Odabrali su The Fillmore - pravo, legendarno mjesto s pravom atmosferom. Ovog puta s Astburyjem i Duffyjem su Chris Wyse na bas-gitari (svirao s njima 2000. i na "Beyond Good And Evil" albumu), te bubnjar John Tempesta. Njihov povratak u divljinu naslovljen je "The Cult: A Return To Wild U.S. Tour 2006".

Preuzeto sa www.muzika hr

Evo i ja se vratio nakon dugo vremena
- 12:31 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Na ovom blogu naci cete sve o Rock-u, Metal-u, Punk-u, njihovim izvodacima i najnovijim vijestima.

O Meni

Ime: Anonimno
Prezime: Anonimno
Nadimak: DeathDancer
Datum Rođenja: 05.02.1990.
Horoskopski Znak: Vodenjak
Visina: 188 cm
Težina: 76 kg
Mjesto Rođenja: RIJEKA
Klubovi Za Koje Navijam: Rijeka, Arsenal
Hobi: Kompjuteri, Nogomet, Košarka
E-Mail: deathdancer@net.hr
deathdancer6@gmail.com
MSN: deathdancer213@hotmail.com

Blogovi Koje Posjecujem

Lyrics

Defender

When you are old enough to read these words
Their meaning will unfold
These words are all that's left
And though we've never met, my only sun
I hope you know
That I would have been there to watch you grow
But my call was heard and I did go
Now your mission lies ahead of you
As it did my so long ago
To help the helpless ones who all look up to you
And to defend them to the end

Defender

Ride like the wind
Fight proud, my son
You're the defender
God has sent

Father,father,father
I look up to you and heed thy call

This letter ends my search
I'll live your dream now passed on to me
And I now wait to shake the hand of fate
Like the dusk awaiting dawn
So wizards cast your spell
With no heart to do me well
So it is written, it shall be

Defender

Ride like the wind
Fight proud, my son
You're the defender
God has sent


United

Look around
They're moving in
Hold your ground
When they begin

We can do it
We can do it and if they wanna they can try
But they'll never get near
Then they can get out of here

Gonna keep on driving
Never stop

United, united, united we stand
United we never shall fall
United, united, united we stand
United we stand one and all

So keep it up
Don't give in
Make a stand
We're gonna win

We can do it
We can do it and if they wanna they can try
But they'll never get near
Then they can get out of here

Gonna keep on driving
Never stop

United, united, united we stand
United we never shall fall
United, united, united we stand
United we stand one and all

So keep it up

United, united, united we stand
United we never shall fall
United, united, united we stand
United we stand one and all

United, united, united we stand
United we never shall fall
United, united, united we stand
United we stand one and all

United, united, united we stand
United we never shall fall
United, united, united we stand
United we stand one and all

[fade]


Childhood's End

I'd sail across the ocean
I'd walk a hundred miles
If I could make it to the end
Oh just to see a smile

You see it in their faces
The saddness in their tears
The despereation and the anger
Madness and the fear

[Chorus:]
No hope, no life, just pain and fear
No food, no love, just greed is here

Starvation and the hunger
The suffering and the pain
The agonies of all-out war
When will it come again ?

The struggle for the power
A tyrant tries again
Just what the hell is going on ?
When will it ever end ?

[Chorus:]

You see the full moon float
You watch the red sun rise
We take these things for granted
But somewhere someone's dying

Contaminated waters
Pollution and decay
Just waiting for disease to strike
Oh will we learn someday ?

No hope, no life, just pain and fear
No food, no love, no seed, childhoods end.


Fear Of The Dark

I am a man who walks alone
And when I'm walking a dark road
At night or strolling through the park

When the light begins to change
I sometimes feel a little strange
A little anxious when it's dark.

Fear of the dark,fear of the dark
I have constant fear that something's always near
Fear of the dark,fear of the dark
I have a phobia that someone's always there

Have you run your fingers down the wall
And have you felt your neck skin crawl
When you're searching for the light ?
Sometimes when you're scared to take a look
At the corner of the room
You've sensed that something's watching you.

Have you ever been alone at night
Thought you heard footsteps behind
And turned around and no-one's there ?
And as you quicken up your pace
You find it hard to look again
Because you're sure there's someone there

Watching horror films the night before
Debating witches and folklore
The unknown troubles on your mind
Maybe your mind is playing tricks
You sense,and suddenly eyes fix
On dancing shadows from behind.

Fear of the dark, fear of the dark
I have a constant fear that something's always near
Fear of the dark, fear of the dark
I have a phobia that someone's always there.

When I'm walking a dark road
I am a man who walks alone


Flight Of Icarus

As the sun breaks, above the ground,
An old man stands on the hill.
As the ground warms, to the first rays of light
A birdsong shatters the still.

His eyes are ablaze,
See the madman in his gaze.

Fly on your way, like an eagle,
Fly as high as the sun,
On your way, like an eagle,
Fly and touch the sun.

Now the crowd breaks and young boy appears
Looks the old man in the eye
As he spreads his wings and shouts at the crowd
In the name of God my father I fly.

His eyes seem so glazed
As he flies on the wings of a dream.
Now he knows his father betrayed
Now his wings turn to ashes to ashes his grave

Fly, on your way, like an eagle,
Fly as high as the sun,
On your way, like an eagle,
Fly as high as the sun.


The Trooper

You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back.

The Bugle sounds and the charge begins
But on this battlefield no one wins
The smell of acrid smoke and horses breath
As I plunge on into certain death.

The horse he sweats with fear we break to run
The mighty roar of the Russian guns
And as we race towards the human wall
The screams of pain as my comrades fall.

We hurdle bodies that lay on the ground
And the Russians fire another round
We get so near yet so far away
We won't live to fight another day.

We get so close near enough to fight
When a Russian gets me in his sights
He pulls the trigger and I feel the blow
A burst of rounds take my horse below.

And as I lay there gazing at the sky
My body's numb and my throat is dry
And as I lay forgotten and alone
Without a tear I draw my parting groan.


2 Minutes To Midnight

Kill for gain or shoot to maim
But we don't need a reason
To Golden Goose is on the loose
And never out of season
Some blackened pride still burns inside
This shell of bloody treason
Here's my gun for a barrel of fun
For the love of living death

The killer's breed or the Demon's seed,
The glamour, the fortune, the pain,
Go to war again, blood is freedom's stain
But don't you pray for my soul anymore.

2 minutes to midnight,
The hands that treaten doom.
2 minutes to midnight,
To kill the unborn in the womb.

The blind men shout "Let the creatures out
We'll show the unbeliverers."
The napalm screams of human flames
Of a prime time Belsen feast ... yeah!
As the reasons for the carnage cut their meat and lick the gravy
We oil the jaws of the war machine and feed it with our babies.

The killer's breed or the Demon's seed,
The glamour, the fortune, the pain,
Go to war again, blood is freedom's stain
But don't you pray for my soul anymore.

2 minutes to midnight,
The hands that treaten doom.
2 minutes to midnight,
To kill the unborn in the womb.

The body bags and little rags of children torn in two
And the jellied brains of those who remain to put the finger right on you
As the madmen play on words and make us all dance to their song
To the tune of starving millions to make a better kind of gun.

The killer's breed or the Demon's seed,
The glamour, the fortune, the pain,
Go to war again, blood is freedom's stain
But don't you pray for my soul anymore.

2 minutes to midnight,
The hands that treaten doom.
2 minutes to midnight,
To kill the unborn in the womb.

Midnight
Midnight
Midnight
It's all night

Midnight
Midnight
Midnight
It's all night


Powerslave

Into the Abyss I'll fall - the eye of Horus
Into the eyes of the night - watching me go
Green is the cat's eye that glows -
in the Temple
Enter the risen Osiris - risen again.

[Chorus:]
Tell me why I had to be a Powerslave
I don't wanna die, I'm a God,
why can't I live on?
When the Life Giver dies,
all around is laid waste,
And in my last hour,
I'm a Slave to the Power of Death.

When I was living this lie - Fear was my Game
People would worship and fall -
drop to their knees.
So bring me the blood and
red wine for the one to succeed me,
For he is a man and a God -
and He will die too.

[Chorus:]

Now I am cold but a ghost lives in my veins,
Silent the terror that reigned -
marbled in stone
Shell of man God preserved -
a thousand ages,
But open the gates of my hell -
I will strike from the grave

[Chorus:]
Tell me why I had to be a Powerslave
I don't wanna die, I'm a God,
why can't I live on?
When the Life Giver dies,
all around is laid waste,
And in my last hour,
I'm a Slave to the Power of Death.
Slave to the Power of Death...
Slave to the Power of Death...


Electric Eye

Up here in space
I'm looking down on you
My lasers trace
Everything you do

You think you've private lives
Think nothing of the kind
There is no true escape
I'm watching all the time

I'm made of metal
My circuits gleam
I am perpetual
I keep the country clean

I'm elected electric spy
I'm protected electric eye

Always in focus
You can't feel my stare
I zoom into you
You don't know I'm there

I take a pride in probing all your secret moves
My tearless retina takes pictures that can prove

I'm made of metal
My circuits gleam
I am perpetual
I keep the country clean

I'm elected electric spy
I'm protected electric eye

Electric eye, in the sky
Feel my stare, always there
There's nothing you can do about it
Develop and expose
I feed upon your every thought
And so my power grows

I'm made of metal
My circuits gleam
I am perpetual
I keep the country clean

I'm elected electric spy
I'm protected electric eye

Protected. Detective. Electric eye


Metal Gods

We've taken too much for granted
And all the time it had grown
From techno seeds we first planted
Evolved a mind of its own

Marching in the streets
Dragging iron feet
Laser beaming hearts
Ripping men apart

From off I've seen my perfection
Where we could do as we please
In secrecy this infection
Was spreading like a disease

Hiding underground
Knowing we'd be found
Fearing for our lives
Reaped by robot's scythes

Metal Gods
Metal Gods

Metal Gods
Metal Gods

Machines are taking all over
With mankind in their command
In time they'd like to discover
How they can make their demand

Better be the slaves
To their wicked ways
But meeting with our death
Engulfed in molten breath


The Ripper

You're in for surprise
You're in for a shock
In London town streets
When there's darkness and fog
When you least expect me
And you turn your back
I'll attack

I smile when I'm sneaking
Through shadows by the wall
I laugh when I'm creeping
But you won't hear me at all

All hear my warning
Never turn your back
On the ripper

You'll soon shake with fear
Never knowing if I'm near
I'm sly and I'm shameless
Nocturnal and nameless
Except for "The Ripper"
Or if you like "Jack The Knife"

Any back alley street
Is where we'll probably meet
Underneath a gas lamp
Where the air's cold and damp
I'm a nasty surprise
I'm a devil in disguise
I'm a footstep at night
I'm a scream of the fright

All hear my warning
Never turn your back
On the ripper...the ripper....the ripper


Breaking The Law

There I was completely wasting, out of work and down
all inside it's so frustrating as I drift from town to town
feel as though nobody cares if I live or die
so I might as well begin to put some action in my life

Breaking the law, breaking the law
Breaking the law, breaking the law
Breaking the law, breaking the law
Breaking the law, breaking the law

So much for the golden future, I can't even start
I've had every promise broken, there's anger in my heart
you don't know what it's like, you don't have a clue
if you did you'd find yourselves doing the same thing too

Breaking the law, breaking the law
Breaking the law, breaking the law
Breaking the law, breaking the law
Breaking the law, breaking the law

You don't know what it's like

Breaking the law, breaking the law
Breaking the law, breaking the law
Breaking the law, breaking the law
Breaking the law, breaking the law

Breaking the law


Am I Evil?

[Original: Diamond Head]

My mother was a witch, she was burned alive.
Thankless little bitch, for the tears I cried.
Take her down now, don't want to see her face
All blistered and burnt, can't hide my disgrace.

Twenty-seven, everyone was nice.
Gotta see 'em make 'em pay the price.
See their bodies out on the ice.
Take my time.

Am I evil? Yes I am.
Am I evil? I am man, yes I am.

As I watched my mother die, I lost my head.
Revenge now I sought, to break with my bread.
Taking no chances, you come with me.
I'll split you to the bone, help set you free.

Twenty-seven, everyone was nice.
Gotta see 'em make 'em pay the price.
See their bodies out on the ice.
Take my time.

Am I evil? Yes I am.
Am I evil? I am man, yes I am.

On with the action now, I'll strip your pride.
I'll spread your blood around, I'll see you ride.
Your face is scarred with steel, wounds deep and neat.
Like a double dozen before ya, smells so sweet.

Am I evil? Yes I am.
Am I evil? I am man.

I'll make my residence, I'll watch your fire.
You can come with me, sweet desire.
My face is long forgot, my face not my own.
Sweet and timely whore, take me home.

Am I evil? Yes I am.
Am I evil? I am man.

My soul is longing for, await my heir.
Sent to avenge my mother, sweep myself.
My face is long forgot, my face not my own.
Sweet and timely whore, take me home.

Am I evil? Yes I am.
Am I evil? I am man.

Am I evil? Yes I fucking am.
Am I evil? I am man, yeah.


Nothing Else Matters

So close no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters

Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
And nothing else matters

Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters

Never cared for what they do
Never cared for what they know
But I know

So close no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters

Never cared for what they do
Never cared for what they know
But I know

Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
And nothing else matters

Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters

Never cared for what they say
Never cared for games they play
Never cared for what they do
Never cared for what they know
And I know

So close no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
No nothing else matters


Metal Heart

It is 1999
The human race has to face it
They are confronted with the truth
It's secret--mysterious

A surgeon said it in the news
The human race is dying
But the result is no disease
Searching for you

Metal heart--metal heart
They found it everywhere
Metal heart--metal heart
Lifeless piece of steel

The scaring fact was even told
Total confusion
They found the same nightmare
Heartbeats--time bombs

Metal heart--metal heart
Unplugged they're dying
Metal heart--metal heart
Unplugged they die

Metal heart--metal heart
They found it everywhere
Metal heart--metal heart
Lifeless piece of steel

Metal heart--metal heart
Unplugged they're dying
Metal heart--metal heart


Vredesbyrd

Reis deg opp
La oss bestride
Den tanke fra vĺr lend

Og dyrk
Pĺ en forbannet jord
En smertens ćtt

For sĺ og tynge
De barmhjertiges skjřd
Som har tiltro til
Den sjelloses brřd

For den tro du besitter
Er intet annet enn avsmak og hovmod
Og din nřden etter viten
Er en overflod av hĺn og skjend

Smerten i mitt hjerte er ikke třrste
Etter himmelsk legeme

Ei er det sviktende sřken etter englemakt
Det er ilden og den brenner
Det er bare det at du
Skjemmer for den

Ta del i skyldens skygge
Behag din sjel med syndens under
For hvor er vel du
Nĺr lampen slukkes

Men dřden kommer ei
Med vĺrt bud
Gjenklang fra den prektiges arv
Vil innfri det endelige forderv

[repeat 1st, 2nd and 4rd verse]

Bring dom over andre en ditt eget hode
Der du gjemmer din skam i lovsang
Sĺ skal du fĺ smake frukten
Av din egen bortgang

Som en flokk av helveds opphav
Og forvaltere av foraktens sřnn
Parerer vi deres list med avskyens prakt
Med beviset pĺ vĺr tunge byrde
Ligger deres sinn i ĺndenřd
Skamfert tilbake uten makt

[repeat 1st, 2nd and 3rd verse]

[Music by Mustis/Shagrath/Silenoz]
[Lyrics by Silenoz]

[English translation:]

[Wrath Birth]

Rise it up
Let us oppose
The thought from our land

And cultivate
In a cursed ground
A sorrowful lineage

For so and weigh down
They bottom-hearted careless
Who have confidence 'til
That soul bread

For that belief you possess
Is nothing else than disgust and pride
And your need after knowledge
Is an overflood of scorn and deascration

Grief to my heart is not thirst
After heavenly body

Not is that failing search after angel might
It is fiery and that burning
It is merely that what you
Dishounor for that

Take part in the possesing shadow
Delight your soul with sinners under
From where are surely you
When lamp put out

But dead appaear not
With our bidding
Throughly sound from that splendid inheritance
Want it endly ruin

[repeat 1st, 2nd and 4rd verse]

Bring doom over others about your own head
There you conceal your shame in praise song
So shall you have tasted fruits
Of your own decease

As a flock of hellish origin
And administrator of despicable son
We match your disgusting splendour
With demonstration of our heavy birth
Lie your mind in absence of breath
Shamefare backwards without might

[repeat 1st, 2nd and 3rd verse]


Demonizer

Born of the sun
Crashed to the earth
Tormented reviled
Engorged hate from birth

Hellions the steed
Bloods on the wing
Claws set to slice
Vengeance he'll bring

Cremating the land
In seek and destroy
Apocalypse slays
Napalm he'll deploy

The beast of a god
Regalled of his race
Prepared to onslaught
And bare face to face

Across the divide
The thresholds in flames
The painkiller rises again

The scream of the demon
There's evil about
They've come to possess us
Out demons out!

Blade of the wheel
Cuts deep in the bone
It's gideons quest
To take satan's throne

The critical mass
And power that they wield
Exterminate all when vermin rebel

A maelstrom begins
To disintergrate
And pulverise all in its' wake

The scream of the demon
There's evil about
They've come to possess us
Out demons out


The Sentinel


Along deserted avenues
Steam begins to rise
The figures primed and ready
Prepared for quick surprise
He's watchin' for a sign
His life is on the line

Sworn to avenge
Condemn to hell
Tempt not the blade
All fear the Sentinel

Dogs whine in the alleys
Smoke is on the wind
From deep inside its empty shell
A cathedral bell begins
Sending out its toll
A storm begins to grow

Sworn to avenge
Condemn to hell
Tempt not the blade
All fear the Sentinel

Amidst the upturned burned-out cars
The challengers await
And in their fists clutch iron bars
With which to seal his fate
Across his chest is scabbards rest
The rows of throwing knives
Whose razor points in challenged tests
Have finished many lives

Now facing one another
The stand-off eats at time
Then all at once a silence falls
As the bell ceases its chime
Upon this sign the challengers
With shrieks and cries rush forth
The knives fly out like bullets
Upon their deadly course
Screams of pain and agony
Rent the silent air
Amidst the dying bodies
Blood runs everywhere
The figure stands expressionless
Impassive and alone
Unmoved by this victory
And the seeds of death he's sown

Sworn to avenge
Condemn to hell
Tempt not the blade
All fear the Sentinel


Blood Red Skies

[Tipton/Halford/Downing]

As the sun goes down, I move around
Keeping to the shadows
Life, hangs by a thread
And I've heard it said, that I'll not see tomorrow

If that's my destiny, it'll have to be
So I'll face the future
Running out of time
I'm on the line
But I'll go down fighting

Felt the hand of justice
Telling wrong from right
Threw me out upon the street in the middle of the night

Cybernetic heartbeat
Digital precise
Pneumatic fingers nearly had me in their vice

Not begging you
I'm telling you

You won't break me
You won't make me
You won't take me,
Under blood red skies

You won't break me
You won't take me
I'll fight you under
blood red skies

Through a shattered city, watched by laser eyes
Overhead the night squad glides
The decaying paradise

Automatic sniper
With computer sights
Scans the bleak horizon for its victim of the night

They're closing in
They'll never win

You won't break me
You won't take me
You won't make me,
Under blood red skies

You won't break me
You won't take me
I'll fight you under
blood red skies

As the end is drawing near
Standing proud, I won't give in to fear
As I die a legend will be born
I will stand, I will fight
You'll never take me alive
I'll stand my ground
I won't go down

You won't break me
You won't make me
You won't take me,
Under blood red skies

You won't break me
You won't take me
just I'll face you under
blood red skies

You'll never take me alive
I'm telling you
Hands of justice
I will stand, I will fight
Never surrender
As the sun goes down
I won't give in to fear


Grinder

[Halford/Tipton/Downing]

Never straight and narrow
I won't keep in time
Tend to burn the arrow
Out of the line

Been inclined to wander
Off the beaten track
That's where there's thunder
And the wind shouts back

Grinder
Looking for meat
Grinder
Wants you to eat

Got no use for routine
I shiver at the thought
Open skies are my scene
That's why I won't get caught

Refuse to bite the mantrap
Be led to set the snare
I love to have my sight
Capped everywhere

Grinder
Looking for meat
Grinder
Wants you to eat

[solo Glenn]

I've held my licence
It came with birth,
For self reliance on this earth
You take the bullet
On which my name
Was etched upon in your game

Day of independence
Stamped us like a brand
Round the necks of millions
To the land

As the mighty eagle
I need room to breathe
Witness from the treadmill
I take my leave

Grinder
Looking for meat
Grinder
Wants you to eat

Grinder
Looking for meat
Grinder
Wants you to eat

Grinder


Tyrant

[Tipton - Halford]

Behold 'tis I the commander
Whose grip controls you all
Resist me not, surrender
I'll no compassion call

(Tyrant) Capture of humanity
(Tyrant) Conqueror of all
(Tyrant) Hideous destructor
(Tyrant) Every man shall fall

Your very lives are held within my fingers
I snap them and you cower down in fear
You spineless things who belly down to slither
To the end of the world you follow to be near

(Tyrant) Capture of humanity
(Tyrant) Conqueror of all
(Tyrant) Hideous destructor
(Tyrant) Every man shall fall

Mourn for us oppressed in fear
Chained and shackled we are bound
Freedom choked in dread we live
Since Tyrant was enthroned

I listen not to sympathy
Whilst ruler of this land
Withdraw your feeble aches and moans
Or suffer smite from this my hand

(Tyrant) Capture of humanity
(Tyrant) Conqueror of all
(Tyrant) Hideous destructor
(Tyrant) Every man shall fall

Mourn for us oppressed in fear
Chained and shackled we are bound
Freedom choked in dread we live
Since Tyrant was enthroned

My legions faithful unto death
I'll summon to my court
And as you perish each of you
Shall scream as you are sought

(Tyrant) Capture of humanity
(Tyrant) Conqueror of all
(Tyrant) Hideous destructor
(Tyrant) Every man shall fall