< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari aha/ne

Opis bloga

Ovaj blog ovako ima u gornjem lijevom kutu slikicu, onda ima kalendar pa linkove, onda isto negdje pise komentari hoces iliti neces, u sredini su postovi a na dolje i desno su neke strelice, i onda jos ima slikica i gore je plava crta i ovo je blog osobe koja bi ubijala druge ljude, iz zabave, dosade ili zato sto nisu zavezali cipele kako spada ^_^.

Linkovi

Chapel of Sacred Mirrors ovisno o vasoj inteligenciji ova stranica ce vam biti sve bolja i edukativnija

TULŠED interact, pigs

Moj uzor

MSI U mocvari u cetvrtak. Imao netko kartu? Ne? To vam je kad neznate sha je glazba.

Mjuzika

Mjuzika ima svoj box lol.

The Cruxshadows <3 <3
Tool <3 <3
Mindless Self Indulgence <3 <3
My Chemical Romance <3
The Misfits <3
Apoptygma Berzerk
Zombie Girl
AngelSpit
Assemblage 23
Colony 5
Neuroticfish
Funger Vogt
Girls Under Glass
Deine Lakaien
God Module
Combichrist
Aural Vampire
Ayria
Clan of Xymox
Gothminister
HIM <3
Placebo <3
From First to Last
[From fags to lesbians ^^;]
Alesana [oni ce jednom vladat svetom..
yeah right] <3
Asian Kung Fu Generation <3
Ashbury Heights <3
Pearl Jam
Marilyn Manson
Walls Of Jericho
Joy Division
Jamiroquai [Gaara of the Funk]


Sidhe

Scolex


My Gaara


The Teacher


The Shmex


The Bunny [Nailbunny :Đ]


The Idol


The Saint


The Enemy

YA RLY.

The Divine



The Mad


The Genious


The Art


The Anime


The Comic


The Beauty


The Invader


The Love


..
...

petak, 08.02.2008.

If I'm just bad news then you're a liar....

Nie dugo bilo novog posta. I ovog cu pisati kako mi dode. Iskreno sam mislila napisati post o necem drugome, ali prvo hocu tome dati zavrsetak pa onda. Kao da je ikoga briga. Ne znam..
Drago mie da postoji pjesma koja te u svakom trenutku blage depresije moze 'izlijeciti' bare privremeno. U zadnje vrijeme nekako se svima srozalo misljenje o meni. Od moje majke do ljudi s kojima nikad nisam ni pricala. Ono WTF. But if I'm just bad news- then you're a liar! Prekrasan stih. Najbolji stih svih njihovih pjesama. Svaka cast im. Uglavnom dve [2] osobe su mi rekle ovim rijecima da sam im ''antipaticna, previse ironicna, sarkasticna'', jedna se ulizivala drugoj jer je popularna. O popularnoj mislim da je prekrasna cura koja se lijpo oblaci iako joj je muzicki ukus upitan, ali i dalje ju ne mrzim. Shovise smijesna mie. O drugoj mislim da je poprilicno luda. I onda ofc ako se popularni distanciraju, distanciraju se i drugi. Nedao gawd da te upoznaju jer si toboze gothicarski freak u crnom. Gah mrzim tu skolu.

Ne vidim si drugu buducnost, osim da imam negi bogati posao, i da umrem sama. Jednostavno ne vidim. Idem u tu skolu, vratim se te gledam u komp, iznova. U tu subotu, kad vidim njih jednostavno sam toliko sretna da ih nikad ne zelim zamarati svojom tugom, svih ovih godina samo tri puta. Nemam ni pravo, ni najmanje. Dani i Tonki je puno teze. Od pocetka godine oba oca su umrla, ali njih kao da nie previse briga jer nisu bile vezane iz opravdanih razloga. Ali svi smo plakali na sprovodu. ''Svi cemo uvijek biti tu za tebe.'' rekli smo si. A ipak kad je Sanja pocela raditi pricu o nama, ja sam usla tek poslije tj. jos niti nisam, no Maki ce uci prije mene iako ga znaju osmerostruko manje, ali on je kewl a ja sam samo dosadna osoba koja baca glupe fore, koje me nakon nekog vremena nazivcraju, pa vjerojatno nazivciraju i druge i ostajem samo dosadna neljubazna ruzna osoba. Ovo pisem vise za sebe nego za ikoga, jer nitko nece imati isha za reci, niti ce reci isha to begin with. Niti procitati. No trebam se malo organizirati. Nije lijepo kad ti se ujutro neda u skollu samo da ne gledas te ljude, a u njima si vidio novu sansu, koja je ozloglaseno propala. I dalje kad ih spominjem mi je tesko napistai prijatelj bez navodnika jer me one jednostavno ne dozivljavaju djelom njihove skupine nego samo nekom osobom koja im se stalno pridruzuje. Pere me ova depresija od kat su praznici gotovi. Nie dobro. Ja znam kako bi to sve moglo proci,a li neda mi se kroz to opet prolaziti.. Nie liepo...

I za kraj spot. Mislila sam od ove gore pjesme, ali posto je 70% pjesme smece, a Silverstein cu staviti na sljedeci post evo prekrasne grupe Alesane koju volim od kat postoji [fala Mitja]. Proslavit ce se oni, mark my words!



I curse teh day my dream became my descent. [Btw najbolja pjesma je Apology ali ova jedino ima spot ^^;..]...

- - 01:09 - Waste time (5) - Be special - *

Dizajn napravio:Poison Angel


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.