utorak, 27.02.2007.

VAMPIRE DIARY

2.dan postanka
Vani sam u nekoj šumi, ali nisam sam sama netko me prati a taj netko nije sam!
Strah me je po prvi put u mom životu. Potrčala sam, počela sam bježati, odjednom sam stala okrenula se i zapitala se zašto bježim? Okrenula sam se vidjela tri čovjeka pa oni su mi prava gozba, kao što svi vampiri koriste svoj trik s letenjem, ja sam ga isto iskoristila. Poletjela sam i zaletjela se u jednoga i zagrizla ga zabila mu ruku u tijelo i izvadila srce, koje je na mojoj ruci još uvijek kucalo! Jedan gotov rekla sam si, ova će dvojica biti lak plijen, no ovdje sam pogriješila jedan mi se prišuljao iza leđa i udario me nekim metalnim predmetom! U nesvijesti sam bila par sati. Našla sam se u nekoj punoj kolaca i pištolja sa srebrnim metcima! Uhvatili su me vrisnula sam, nije bilo nikoga pa mi je sinula ideja! No propala je kada je jedan od lovaca ušao u prostoriju, na njemu se vidjelo da želi biti besmrtan! Tada mi je sinula još jedna ideja koja je zna se upalila!
Zavela sam ga kao Fata Medusa(demon)i natjerala ga da me pusti i tako se riješila još jednoga! Sada je ostao samo jedan rekla sam si, nije lako biti vampir odahnula sam i krenula svojim putem! Stigla sam do nekog kluba u koji zalaze samo vampiri, naravno sa svojim žrtvama! Nešto je mirisalo na nevolju u klubu su dva lovca, znala sam da to još nitko nije shvatio samo jedna osoba i ja… ta je osoba bio Lestat jedan od onih starijih! Znala sam da im život ovisi o nama! Prišla sam mu i sve rekla, ali on je onako zavodnički hladno rekao da zna!!! Ne znam zašto ali ja sam ih se htjela riješiti!
Napala sam jednoga, no drugi je naletio na mene pokušao me maknuti s ovoga ! alion mi je samo olakšavao drugoga sam još jače zagrizla i ubila, tada je Lestat nasrnio na drugoga(onoga kojime je napao). Sklopila sam dogovor s Lestatom da ostvarim svoj cilj, naći Akashu.!.!.!.!


19:35 | Komentari (10) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.