srijeda, 14.02.2007.

Hey

Happy Valentine's day!
Uf ma znate ono o onom blogu sa dizajnovima niš od toga ako hoćete napraviti ću vam ga ali ne namjeravam otvarati taj blog!
Imam drugi ideju na pameti, ali dosta o tome!
Napisala sam novu pijesmu
...da te pustim da padneš?
...želiš me, pa probaj me naći!
...sigurno je ponižavajuće izgubiti vlastitu igru?
...pa nemožeš glumiti žrtvu ovoga puta!
...kako sam mogla spaliti raj?
...kako sam mogla kada nikad nisi bio moj!?!
...stoga odustajem i predajem se duhu ljubavi!
...tu u sjenama su samo jauci!
...neželim ostati ovdije!
...ali kada se vratim prezirat ćeš dan kada si se rodio!
...tvoje slatke čari neće ništa promijenniti!
...neću odustati opsjednuta sam njime!
...puštam se u ruke sudbine!
...neka me nose gdje god!
...ta mala princezica opsjednuta je tobom
...a ja znam da me želiš!
...ne bi li bilo okrutno od mene da odem bez i jedne rijeći?
...možda bi ti bilo lakše kad bi otišao na neko mirnije mijesto!
...tu je vod uzburkana, i nemožeš je piti!
...ja ću čekati svoje vrijeme. koje neću trošiti na tebe!
...ostani sam to i zaslužuješ
...možda sam prema tebi osiječala i više od prijatelja
...zato tu na papiru stoji 10 razloga zašto te mrzim
...1. mrzim te zato što si bezobrazno zgodan
...2. mrzim te zato što možeš uzeti moje ruka ali želiš uzeti moj život
...3. mrzim te zato što si bezobrazno dobar
...4. mrzim te zato što mi nikada nisi pružao ono što mi je bilo potrebno
...5. mrzim te zato što te volim
...6. mrzim te zato što nikad nisi pokazivao iskrenu ljubav!
...7. mrzim te zato što je sve uvijek bilo pravo sranje
...8. mrzim te zato što si uvijek svoje vrijeme trošio na nnju
...9. mrzim te zbog onog udarca, koji se još osijeća na mom licu!
.10. mrzim te zato što si me ostavio na cesti kao kakvog šugavog psA
... zapravo mrzim sve u vezi s tobom!


19:11 | Komentari (5) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.