nedjelja, 24.12.2006.

Merry Chritsmas!!!!!!!!

Hello!thumbuprolleyes
Evo moj blog se vraća u normalu,Valjdarolleyesrolleyes
Pa evo sutra je Božić,vrijeme kad odbacujemo rižne misliyes!
Uskoro je i nova godina a ja sam odlučila da idem kod sestrične!
Nemogu vjerovati da sam pristala na toburninmadheadbangpuknucu!
Pa mislim da je to ipak u redu zato što ona uvijek dolazi k menithumbup!
A to znači da neću dugo pisatinoeeknono!
Tamo ćemo se supre zezati ona će se naljokatparty!
sam se nadam da joj sisterica neće biti doma!
Nova će nam godina dobro prći!
Samo me jedno pati njezin je stan mali, a ja mrzim mala mijestablablamad!Pozli mi od njihnutnamcor
Što mi drugo preostaje nego Vam zaželjeti sretan Božić i Novu 2007 godinu!
Stoga:SRETAN BOŽIĆ I SRETNA NOVA GODINA!!!!!!!


18:08 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.