gorčina ili samo zloba

22 svibanj 2019

raduje me da je neko, posle toliko vremena, poželeo da kupi Vašu knjigu. Interesuje me, gde je kupljena, u kojoj knjižari?
Što se tiče Vašeg pitanja, imamo u magacinu još Vaših knjiga, jer je prodaja Vaših knjiga veoma slaba. Glavni razlog toga je Vaše odsustvo, odnosno ne pojavljivanje u javnosti, na promocijama. Razloge Vi znate.
Ukoliko želite da se to promeni, 17.juna imamo...


ja:
Hvala Vam na odgovoru. Ne slažemo se u pogledu stvari, ali poštujem Vaše mišljenje i samim tim ne mislim da smo na suprotnim stranama ako ne mislimo isto. Ne razumem pitanje vezano za knjižaru i zašto biste pomislili da bih imao smelosti to da pitam nekoga ko je kupio moju knjigu i na sebi svojstven način me u to i uverio. Smatrao bih takvo ponašanje sa svoje strane bar nekulturnim i poprilično ružnim. Mnogo je korektnije izjaviti, ako ste već takvog utiska i predznanja, da niko nikad nije kupio moju knjigu i da sumnjate da ikad iko hoće, pa bih možda i ja imao motiva da budem maliciozan, uplašen i skeptičan kad se ista igde spomene. Ali to je naravno samo moje skromno mišljenje vezano za tu temu.
Drago mi je što su knjige na sigurnom.
Javiću Vam za 17. jun, kao zaposlena osoba bilo bi krajnje neodgovorno kad bih u ovom trenutku potvrdio svoje pojavljivanje. Siguran sam da i Vi to razumete.

Oznake: &

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.