Myth

02 siječanj 2018

Mnogo sam zainteresovan za najlepše želje budući da ceo dan odgovaram slikom na kojoj piše „Srećna Nova 2017. godina i praznici!“ Greške se svima događaju, i smotaniji od mene veštije igraju da su sposobniji, ali ono što bi trebalo da bude zajedničko je osećaj prisutnog stida nakon spoznaje da više nije u pitanju ta godina, ja ne osećam nikakvu vrstu sramote ionako je to sve presipanje iz šupljeg u prazno. Nisam se vraćao na to, pribojavam se dijaloga i početaka. I shvatih tad što više ukazuješ drugima na nešto zaboravljaš na sebe i na ono što bi trebao prvi da uradiš. Možda se zato držim grčevito za taj jedan delić sebe i nisam naučen biti rasterećeniji.
Najbitnije je to da sam tik pre ponoći zapalio papir na kom sam želju ispisao plavom hemijskom olovkom i zatim u taj pepeo sipao crveno vino, i sve to progutao.... i onda mi se u tom trenutku malo slošilo ali neću reći koliko kao ni kolika je dimenzija papira bila, a ponajmanje šta je bilo ispisano na njemu. Ali tu nije kraj priče, nakon par minuta, zatekoh sebe kako objašnjavam psu svoje planove.
Očajnici traže spas u svemu što nalikuje na mit.

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.