*

* MOJ STARI BLOG *

Image and video hosting by TinyPic

.. i nevinoscu sja tvoje lice, dok nedostizan kao sjena nastavljas svoj let.. negdje je sakriven tvoj svijet..

ja plovim miran, baš kao da još te imam,
i lažem da sve je dobro i da bolje ne može, a može..







Credits

ScreamDesign help:xx

I hate when my mind won't shut up when im trying to sleep . . .
subota, 06.11.2010. - 11:37

Moja osoba koju jako volim, u prijevodu, moj bivši je definitivno osoba koju obožavam.. on je uvjek tu, uz mene, u dobrim i lošim stvarima. Ne pušta me samu nikada. Znam da će mnogima zvučati čudno jer ipak smo prekinuli, ali eto ostali smo si super, čujemo se svaki dan i jednostavno smo jedan drugome "posebna osoba".. ipak smo bili skupa 3,5 godine..

Image and video hosting by TinyPic

a onaj frend... Ž..
Opet je to učinio. Povrijedio me opet. Ovog se puta ne mislim osvrtati natrag. Ne. Nema više. Gledam naprijed. To sam rekla puno puta.. i onda bi mi opet zafalio.. i sve bi islo po starom.. Sad je stvarno gotovo. Jer tako jednostavno mora biti. bolje je za oboje.

Volim osjetiti da sam nekome važna, da je nekome stvarno i istinski stalo do mene.. ali ponekad me upravo to i plaši.. strah me da se ne vežem previše za neke nove ljude pa da ostanem povrijeđena kao i xy puta do sada.
... Puno mi stvari, starih navika, običaja i osoba fali s vremena na vrijeme.. ali pokušavam to sama sebi zabraniti, pokušavam ne razmišljati i ne pisati o tome jer... previše boli.

Image and video hosting by TinyPic

Danas nono slavi 70.rodendan i idemo na zajedničko obiteljsko okupljanje.. Obožavam takva okupljanja i nadam se da će biti super ! cerek

Čestitam četvercu na osvojenoj zlatnoj medalji na svjetskom prvenstvu.. samo ljudi koji se bave veslanjem znaju koliko tu ima truda, napora, odricanja i volje ! sretan

Puno vam hvala na lijepim komentarima ! Budite mi svi dobro...
only2you vrati se brzo....