*

* MOJ STARI BLOG *

Image and video hosting by TinyPic

.. i nevinoscu sja tvoje lice, dok nedostizan kao sjena nastavljas svoj let.. negdje je sakriven tvoj svijet..

ja plovim miran, baš kao da još te imam,
i lažem da sve je dobro i da bolje ne može, a može..







Credits

ScreamDesign help:xx

:)
petak, 22.10.2010. - 18:48

ja. Novi blog. ako me se netko sjeća, ja sam (stari blog) ..odlučila sma počet pisat novi blog.

Za one koji me neznaju, evo da se malo predstavim !

Imam 18 godina. 4.sam razred srednje škole.
Jednostavna a nekad jako komplicirana. Volim ljude. obitelj, prijatelje i dragog. životinje.
osmjeh. sport. volim pravdu. volim osjećaj sigurnosti i sreće.
brzo praštam..zaboravljam.
sport je moj život. cerek veslanje.
prije sam bila darkerica i imala sam mračnije razmišljanje o životu. sada je totalno drukčije. volim život !
Odlučila sma opet pisati blog jer..želim negdje napisati sve svoje misli.. i podjeliti ih s vama. sretan

Nadam se da se čitamo..
ubrzo će doći novi post.

Image and video hosting by TinyPic