subota, 24.06.2006.

depra i cestitke i pozdravi

da evo ja bum napokon napisala neki post......danas bih na ribnjaku ko i svaki dan ove praznike..danas neznam bilo je posebno trulo neznam zasto ali jebiga nije bilo ni cuge ni niceg...socijala....jebiga...a ni dan mi i nije tako super...lose sam neznam zasto ali tako sam trula i jos ta moja trulez steti mom malom mutavom mozgu i pocinjem razmisljat o svom zivotu i kak je on jadan......ja kao sretna osoba koja obozava zvuke reggea neznam zasto odjednom osjeca tugu stvarno neznam...oporavim se od depresije i sad me pocme pucat opet,neznam jel to zato kaj je dan takav ili koji shit.....a buuuuuuuuuu.....a valjda cu sutra saznat jel prolazno ili nijje......a i sad sam dobila neki osjecaj da me niko nevoli....u sto sam i sigurna.....i da ljudi nemojte me tjesit i govorit mi da me volite kad ja znam da to nije tako i kad znam da me niko nikad nece volit..e pa ljudi ni nemorate me volit ja cu vas sve voljet bez obzira na to dal vi mene volite ili ne......ja sam povrijedeni psic (ovo ce znati samo neki ljudi kaj to znaci,pozz tim ljudima)..uh osjecam se jadno....da i evo da skrenem s moje depresije jel ak ja pocmem nes tako pisat nece biti dobro i odredeni ljudi ce me opet popljuvat....e da i Maji zelim cestitati rodendan,Maja pusa i puno te volim zelim ti puno srece..ljubavi imas ali i ljubavi i dobre zabave u iducim godinama takoder sve to i jos puno vise.......uf ma bok.....e da i nekak imam nagon zatvorit ovaj blog.....ljudi glasajte pa mi javite dal da ga zatvorim......
volim vas sve makar vi mene ne...pusa

srijeda, 21.06.2006.

bolje ne

i da da evo mene opet.bwaahahaha...no dobro dosta smijeha...evo nađoh ja vremena no ne nađoh inspiracije....blja...kaj da pisem pitam ja sebe sad....i cekam da dode no cini mi se nekako da nebu dosla tako skoro joj mozak mi presusio na ovom suncu..a bas je lijepo vrijeme,malo vruce ali lijepo...hvala Jahu...mislim da neznam kaj da pisem...mislim da cu napisat slijedeci post kad nadem inspiracije.....jao treba mi muza....hm tolko inspiracije a nijedna za napisat post....uf koja steta....no da ovaj post nebi tu bezveze pisao evo jedna pjesma za ove ljetne vruce dane,za chilanje u hladu i bla bla bla


Manu Chao Lyrics - El Clandestino

solo voy con mi pena
sola va mi condena
correr es mi destino
para burlar la ley
perdido en el corazon
de la grande babylon
me dicen el clandestino
por no llevar papel
pa una ciudad del norte
yo me fui a trabajar
mi vida la deje
entre ceuta y gibraltar
soy una raya en el mar
fantasma en la ciudad
mi vida va prohibida
dice la autoridad

solo voy con mi pena
sola va mi condena
correr es mi destino
por no llevar papel
perdido en el corazon
de la grande babylon
me dicen el clandestino
yo soy el quiebra ley

mano negra clandestina
peruano clandestino
africano clandestino
marijuana ilegal

solo voy con mi pena
sola ca mi condena
correr es mi destino
para burlar la ley
perdido en el corazon
de la grande babylon
me dicen el clandestino
por no llevar papel



papa do pisanja......Jah vas voli

subota, 03.06.2006.

patois...slovo F...

evo nakon kratke pauze ovaj blog ponovno je u funkciji..hm...mislim da je cak i vrijeme da stavim nastavak patoisa pa evo nastavak i slovo F....

ja se nadam da neko ovo cita ...nadam se kao sto vec rekoh....stvarno je zanimljiv rijecnik...a jos zanimljiviji u pjesmama....

fa/fah: for (a wha yuh tek dis fa? = what do you believe this is?)
fayva: favour, similar to, close resemblance
fasse: a punk or some who is an idiot
fe real: that's a fact, used when agreeing with someone
fenkeh-fenkeh: soft, puny, similar to the word sopsy,
facety/faisty: used to describe someone being feisty or fresh
fadda : father
fambly: family
fas: nosey, fast, used to describe an inquisitive person
feel nuh way: don't feel anyway, no worries
fenke fenke: puny, frail, weak
fenney: feel pain
fi: to, for
fi dem: their
figet: forget
fiyah: fire
flayva: flavour
flex: move or move with
flim: film, any type of movie
flowas: flowers
force ripe: a term used to describe a child trying to act more mature than his or her age.
fren: friend
fresh: bath, shower; used to describe some who is rude or unruly.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter