Cemetary Gates

nedjelja, 12.02.2006.

nothing....

Vikend je bio razarajući,srećom danas nisam mamuran i sjeban i ništ me neboli!Ovaj vikend sam samo serao po biri,jedno vrijeme sam po bambusu pa sutradan budem sjeban!Pun kurac puta je bolje cugat pivo!U petak bio neki Beck's party u novootvorenom English pubu,tak da sam se tamo zapijao ovaj vikend!Onaj auto od frenda nismo zalili ali nije bilo ni potrebno!Uglavnom...jebote ova jedna žena mi rekla da se moramo vidjet za valentinovo a meni se neda ništ,a rekao sam joj da ćemo ići na cugu!Koja sam ja pijana budala...a jebote!Pun mi je kurac veza i neću još pola godine sigurno u nikakvu vezu,a nisam ni spreman!Želim malo slobodnog mladenačkog života u izobilju svega mogućega,hehe!Kako mi je u petak bio bed,ja i frend svirali u Rock-u i ja zaboravio pojačati bas,ovaj mi ga pojačao u pola pjesme!!!Baš bed!!Neznam šta da još serem osim da sam došao kuči u pola 6,prljav ko svinja!Zavlačio se tam u neki mrak i najebao!!!A jebiga!!!Danas se probudio oko 4 i ništ od dana,nikud nisam išao,jedino maloprije Ramona bila kod mene i tak zajebavali se gledali slike kad sam bio jako jako mali i tak,ništ posebno,a sutra sjebana škola!Bolje da me neko prebije nego u školu!!!Sad samo čekam neke veće promjene u životu jer ovako je pre dosadno...Moram živjeti od snova jer oni su moje potrebe!Pozdrav svima!!!
- 21:32 - Daj ga... (10) - Ne to... - #

<< Arhiva >>