Cemetary Gates

četvrtak, 02.02.2006.

ubi me ovaj dan

Život je lijep kad zatvoriš oči i strpaš u sebe koji miligram,život je lijep poslje petnaestog piva,to je doživljaj nezaboravan,to te čini sretnim,to te ispunava,široke zjenice čine te većim....ovo je dio jedne pjesme ali prerađen na bolji način,hehe!Evo sad ćefim sa sestričnom i pričamo tak o nekim "ljubavnim problemima",i tak.Cijeli jebeni dan sam bio u školi,imao sam jebene vježbe popodne i tak gledao utakmicu,uglavnom kao svaki dan i ovaj je dosadan!Čekam vikend da se otkažem,sutra kirvaj kod babe-a joooj ubit ću se,a onda subota-opet zgažen,pun kurac mi je u gradu bolje kad sam munjen.E da a sutra poslje kirvaja planiram oko 10-11 otić do Stage-a,tamo sviraju neke ženske-to nesmijem propustit.Konačno nešt drugačije u gradu.Tak narode evo neka moja slika prije pun kurac,još dok sam vozio sk8 i dok nisam imao nikakvu frisku:
- 21:04 - Daj ga... (17) - Ne to... - #

<< Arhiva >>