Davorov foto kutak

ponedjeljak, 22.06.2009.

Mama i ja

Image Hosted by ImageShack.us

Majke su naša največa bogadstva.
Moja je trenutno u bolnici pa sam jučer bio kod nje.
Ovo je zajednika fotka.
Drugi puta će na na slici biti više.
- 00:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 21.06.2009.

Mladomisnik Mate i ja

Image Hosted by ImageShack.us

Mladomisnik (u subotu zaređen za svečenika) i ja.
Ja i Mate se poznajemo iz dana kada sam ja bio više u Gorici nego u Zagrebu. Nakon toga je Mate otišao prvo u Isusovački novincijat, pa onda na studij teologije, da bi u subotu nakon 7 godina studija i priprema bio zaređen za svečenika.
Mislio sam da će dobit službu u Zagrebu i da konačno dobivam poštenog ispovjednika kada ono Mate od jeseni seli u Split.
- 23:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Ekipa sa Dopisne teologije i misionarka Drina

Image Hosted by ImageShack.us

Silvija, Grga, ja, Drina i Ira
- 23:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 11.06.2009.

Susret sa Grgom

Image Hosted by ImageShack.us

Ira, Davor, Grga, Ana, Luka i Silvija
- 23:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.