Hadersfild

Sve je počelo u subotu ujutro kad sam odmah nakon posla otrčala do Kosače da kupim karte blesavo vjerujući (ili možda pak nadajući se) ako ih ne kupim „čim prije to bolje“ da će se rasprodati do navečer. Sva sretna uletjela sam u Kosaču.

"Dvije karte molim vas"
„Za koji film?" pitao me momak u crvenoj jakni
"Nije bitno samo da je film" blesavo sam se nasmijala. Njemu nije bilo smiješno.

Izabrala sam Haderfild, Srpsku dramu vjerujući da će Srbi još jednom potvrditi da su maheri u surovom ismijavanju današnjice. Budući da na kartama nije pisao red i broj stolice bojala da neću stići na vrijeme da zauzmemo dobra mjesta. Zato sam se sa svojim čo'ekom dogovorila da dođe pola sata ranije kako bi stigli na vrijeme i zauzeli dobra mjesta. Ništa nisam htjela prepustiti slučaju. Vidjela sam da je on zakolutao očima (oduvijek je veći realista od mene) al se nisam dala smesti. Došli smo na vrijeme. Mislim, pola sata ranije. Skakutala sam od parkinga do Kosače, presretna. Ispred Kosače nigdje nikoga. Totalni sjeb. Aj kontam došli smo prerano. Garant je do toga. On me samo pogledao i pitao "Jel' ulazimo?"
"Naravno!"- rekla sam dok sam stiskala karte u rukama "pa film počinje za dvadeset minuta." Došli smo do vrata Velike Dvorane na kojima je stajao isti onaj lik koji mi je jutros prodao karte.
"Možemo li?"-pitala sam
"Može, samo mrak je unutra."
"Kako mrak, pa jel' ima filma, jel' došao itko"
"Došlo ih je četvero za sada. Valjda je još rano“-smješkao se lik u crvenoj jakni koji prodaje karte
Nisam mogla vjerovati. Iza mene su se odjednom stvorili neki klinci kikotajući se i dobacujući klincu iz svog društva "A majke ti gdje si nas doveo, ajmo negdje na piće..".
Pogledala sam u prodavača karata, nasmijala se i rekla "Nema veze ući ćemo". Zgrabila svog momka za ruku i uletjela unutra.
Totalni mrak. Tišina. Imala sam osjećaj da smo zalutali. Napipali smo mjesto i sjeli. Bar smo mogli birati. Ispred nas je sjedio još jedan par, dole u dnu dva frenada. To je tih četvero ljudi.
"Tuga" pomalo razočarano rekao je moj dragi
"Nema veze, mi ćemo gledati film. Bit će super“

I bilo je. Došlo je još ljudi. Valjda ohrabreni paljenjem svijetla. Skupilo nas se neki osamdesetak iluzionista, sanjara.. Čega li već. O filmu vam neću pričati. Samo ću reći da Srbi ni ovaj put nisu razočarali. Čak šta više.



Nije strašno šta je vreme učinilo od generacije, već kako svaka generacija izgleda kada njeni predstavnici dođu u tridesete godine: kao da su zalutali u život, suočeni s posledicama vlastitih pogrešnih odluka, odlaganja... Verovatno jedan od najboljih komada napisanih na srpskom poslednje decenije.
Miloš Krečković


Sve samo ovo napisala samo da bi zahvalila Slavenu Knezoviću organizatoru revije, svima onima čija je ovo bila ideja, momku u crvenoj jakni koji je prodavao karte i stajao na vratima, klicima koji su ipak ušli i očito se dobro proveli, ljudima koji vjeruju u film, curi koja je sjedila iza mene i cijelo se vrijeme smijala, svima ostalima koji su došli.. jer su usrećili jedno malo biće, jer sam jednu večer iskočila iz monotonije obilaženja birceva, jer sam jedno jutro na kavi pričala o filmu, jer sam s frendicama gledala program i dogovarale se koji film da odemo pogledati, i jer nisu izgubili vjeru da ovaj grad još ima dušu..


02.12.2007. u 17:06 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Kolovoz 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Travanj 2007 (1)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (1)
Listopad 2006 (3)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (2)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (2)
Travanj 2006 (3)
Ožujak 2006 (5)
Veljača 2006 (3)
Siječanj 2006 (3)
Prosinac 2005 (7)
Studeni 2005 (2)
Listopad 2005 (4)
Rujan 2005 (1)
Kolovoz 2005 (5)
Srpanj 2005 (3)
Lipanj 2005 (4)
Svibanj 2005 (4)
Travanj 2005 (3)
Ožujak 2005 (7)
Veljača 2005 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Godinama, sam se borila protiv svoga srca jer sam se plašila tuge, patnje, napuštenosti.. Ali ipak sam oduvijek znala da je istinska ljubav iznad svega i da je bolje umrijeti nego se odreći ljubavi. Čak i onda kada podrazumjeva razdvojenost, samoću, tugu ljubav je vrijedna svakog groša kojim je plaćena.




Linkovi

blog.hr
bljesak.info
forum na kojem visim

javite na se:

samo_par_slova@yahoo.com



blogeri

od tone mojih blogera samo ih je još par živih.. čak sam pomalo tužna radi ovoga..

makedo
Širin
macko
Anđeo dobrog naboja




izdvojeno...

*****
...Jer prije tebe, sve su moje molitve
bile želje, a sad su zahvale
i ja se borim, samo neka potraje
ova radost što se smije u meni
od kad za te živim
ja sam bolja nego prije..
Vanna

*****
Voli me kao da sam ti prva,
ljubi kao da sam posljednja.
dark angel

*****
...Lud sam za tobom,
ali ovo jeste vreme ludih,
i ja cu za nas osedlati strah,
A ti me ljubi do zla, dok ne izgubim dah...
Đorđe Balašević

*****
...Ti koja umiješ s njegova čela čitati,
bolje od mene njegovu samoću,
i koja otklanjaš spore sjenke,
kolebanja s njegova lica,
kao što proljetni vjetar otklanja,
sjene oblaka koje plove nad brijegom...
Vesna Parun

*****
...Sanjao sam nocas da te nemam,
Da lezim budan na postelji od snijega
I tiho, tiho,
Neka druga zena
Moje ime doziva kroz noc...

Ruzan san.
Bijelo dugme

*****
...Zato treba znati napustiti stol
kad je ljubav tvoja davno pojedena,
ravnodušna lica skriti svoju bol,
zauvijek otici tiho kao sjena...
Charles Aznavour

*****
...Od svoje majke ko će naći bolju?!
A majka vaša zemlja vam je ova;
Bacite pogled po kršu i polju,
Svuda su groblja vaših pradjedova...
Aleksa Šantić



*****
...Bila je neka lagana stvar,
nestvarna.
Osvajala si usnama, zanosno,
kao kad dijete prohoda,
kao kad vojska maršira,
kao kad ljubav ubija,
u pjesmama...
Galija

*****
Sad nemoj ništa da mi govoriš
Prepoznat ću što god da pomisliš
Večeras samo nemoj da me ne voliš...
Bajaga