Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Novosti
06.11.2006.g. ČEKANJE BLOG DIZAJNA

Zbog privatnih obaveza, obavještavam posjetitelje ovog bloga da blog dizajne stignem raditi samo nedjeljama i praznicima, kada imam manje privatnih obaveza. Zbog toga se stvorio red na listi narudžbi za izradu blog dizajna, tako da se na izradu blog dizajna čeka i više od mjesec dana. Molim posjetitelje ovog bloga i sve koji su naručili svoj blog dizajn za razumjevanje i strpljenje.

S poštovanjem, vaš Darkwolf !



25.09.2006.g. PRIVREMENA OBUSTAVA IZRADE BLOG DIZAJNA

Zbog kvara na mom PC-u do daljnjega nisam u mogućnosti raditi Blog dizajne. Iskreno se nadam da ću novonastalu situaciju uspjeti što prije riješiti na opće zadovoljstvo. I sam sam ovisan o izradi Blog dizajna pa se nadam da će problem biti uskoro riješen! Hvala na razumjevanju!

S poštovanjem, vaš Darkwolf !


21.09.2006.g. LINK "Kako do dizajna!"

Ispričavam se svim korisnicima koji ne mogu otvoriti link "Kako do dizajna?", jer Blog.hr neprestano vrše neke nadogradnje pa link nije uvijek dostupan. Za sve informacije o blog dizajnima obratite se direktno na moj E-mail: darkwolf.blog@gmail.com . Hvala!

S poštovanjem, vaš Darkwolf !


01.09.2006.g. W E L K O M E ! ! !

Čast mi je predstaviti vam 21 blog dizajn i 31 banner koje sam napravio u ovih godinu dana od kada sam aktivni bloger na blog.hr-u. Tu su i upute "Kako do dizajna?", a meni će biti čast pomagati vam i nadalje.

S poštovanjem, vaš Darkwolf !


15.08.2006.g. Rezervacija blog domene!

Obzirom da imam svoj blog "Darkwolf" te se bavim besplatnim dizajniranjem blogova za druge korisnike blog.hr, bio sam slobodan rezervirati ovu blog domenu na kojoj planiram prezentirati svoje blog dizajne za besplatno korištenje drugim korisnicima blog.hr-a.

Iskreno se nadam da ću ovu blog domenu što prije osposobiti za korištenje drugim korisnicima blog.hr-a, na opće zadovoljstvo svih korisnika blog.hr-a.

S poštovanjem, vaš Darkwolf !

Designed by DARKWOLF || Copyright © 2006.

BLOG-Dizajni koje sam radio:

Dizajne možete pogledati klikom na sliku!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service Dizajn za blog "Divljakuša"

Ovaj dizajn je napravljen na zahtjev vlasnice bloga "Divljakuša" na temelju dostavljene slike, koju je sama obradila, a ja sam na temelju slike osmislio raspored blog dizajna, sa kojim je vlasnica bila zadovoljna.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service Dizajn za blog "VZG Sv-Nedelja"

Ovaj dizajn je napravljen na zahtjev vlasnika bloga "VZG Sv-Nedelja", na temelju više dostavljenih fotografija od koih sam ja izabrao određene i osmislio ovakav blog dizajn.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service Dizajn za blog "Nova nada"

Ovaj je dizajn napravljen na zahtjev vlasnice bloga "Nova nada", na temelju dostavljenih nekoliko slika po koima se mogla zaključiti tematika slike, ali je vlasnica bloga izjavila da želi dizajn u zelenkastoj boji pa sam ja odabrao ovu sliku te ju obradio da dobije zelenkasti ton.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service Dizajn za blog "Beautiful Angel"

Ovaj blog dizajn je napravljen na zahtjev vlasnice bloga "Beautiful Angel". Vlasnica bloga je željela blog dizajn sa delfinima u kombinaciji sa Anđelima pa sam joj ja pronašao ove slike i osmislio ovakav blog dizajn.

Komentare ostavite ovdje