Ovaj BLOG sponzoriraju:
______________________________ Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Locations of visitors to this page

Rangerland - Dark Ranger`s thoughts of tomorrow

27.12.2006., srijeda

Nemam naslova

Evo i mene natrag nakon dobrih mjesec dana i malo više. Gužva je velika na poslu, u životu, u prometu, polupao auto dva put, tri put bio na sudu zbog prometnih prekršaja (za koje sam dokazao da nisam kriv) pa nikako da stignem još i blogati. Ali nitko nije žalio jer vjerojatno nitko ni ne čita ovaj blog. Duboki underground. Mali rezime što smo sve dobili za božić i novu godinu u odnosu na ono što sam želio.

Image Hosted by ImageShack.us

Pisao sam djedu mrazu da mi dofura sljedeće:
1. veću plaću
2. veću božićnicu
3. nove alu felge
4. zvučnike tipa Mrcina za kućno kino
5. živaca da istrpim gužve sljedećih godinu dana
6. onu stvarčicu koju Ben Afleck ima u reklami za Axe Click
7. manje račune za režije svaki mjesec
8. da mi se susjeda prestane svake srijede i nedjelje svađati s dečkom jer ne mogu spavati
9. da prođem jedan ispit i dobijem jednu licencu
10. da sjednem u taxi i da me bar jednom vozač ne veli lijepo je/ružno je vrijeme danas. Bar jednom
11. informatičare u firmi koji znaju rješiti problem
12. da manje čujem od ljepšeg spola citiram: “muškarci nisu na istoj razini kao žene pa nas zato ne možete razumjeti” (a one kao nas razumiju)
13. da kuhar u restoranu u kojem ručam bar jedan petak napravi lignje kak spada
14. i još puno nevažnih stavari kaop što su ljubav, sreća i zdravlje koje mi trenutno ne trebaju kao stvari od 1-13

Kako je prošlo to:
1. djed mraz se samo nasmijao i reko bit će
2. ne odlučuje on o tome
3. ništa od toga jer prvo treba ispeglati lim na autu pa onda misliti o ostalom
4. dobio od seke
5. sumunjam
6. prvo trebam saznati što je to
7. teško
8. još teže her su dalmatinci pa se ne svađaju nego samo glasno pričaju
9. prošao, dobio
10. nisam se još vozio
11. nema šanse
12. još više nema šanse
13. 22.12. bio na ručku i bilo je puno bolje nego inače
14. 14 tog već imam

Što sam još dobio i što se dogodilo s tim
1. hrpu korporativnih rokovnika, kalendara, olovki i inih sranja. Zadržao od svega po jedan primjerak, a ostalo bacio i podijelio
2. par butelja vina. osim plavca sve popio s prijateljima
3. maslinovo ulje, esencija 2% ŕ dao curi da mi napravi salatu. ulje i salatu do danas nisam vidio
4. eko kolače. fuj, smeće, dao nekome
5. mali bor za posaditi u dvorištu. zasadio ga na balkonu jer jer je zemlja smrzla pa ne mogu kopati
6. elvisa plesača iz reklame za auto. na polici jer sam auto sjebo
7. četiri kravate – prava stvar to mi je baš trebalo
8. crvene bokserice, na meni
9. okladu da Lada Samara ima na desnom B nosaču ćirilicom napisan logo a na lijevo latinicom. Gajba stelle, čeka neku feštu
10. milijardu sms čestitki od ljudi koje uglavnom ne znam ili sam ih zaboravio. Po primitku promptno sam ih izbrisao.
11. dvije pizze i veliku colu od buraza koje smo skupa pojeli. jedan od korisnijih poklona
12. dva prepaid bona, a nisam na prepaidu. proslijedio
13. djeda mraza izrađenog od gline i pofarbanog vodenim bojicama od tetine male. ukrasio ured


Što sam ja dao:
Svega i svašta

Jebi ga, danas moram raditi jer sam najmlađi na poslu pa meni uvale blagdane. A nema posla.

- 11:49 - Narod veli.... (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Što možete naći ovdje.......
....sve što ja mislim da treba pisati


Evo jedan brzi predsjednički za dobrodošlicu:

America: "We have George Bush, Stevie Wonder, Bob Hope and Johnny Cash."

Croatia: "We have Stipe Mesić, no wonder, no hope and no cash."

_______________________


Sve što trebaš zapamtiti s ovoga Bloga je:

Don't take promises.
Bust their old rules
if you have to.
And when it gets hard--
and it will--
don't quit.
Ever.