Ovaj BLOG sponzoriraju:
______________________________ Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Locations of visitors to this page

Rangerland - Dark Ranger`s thoughts of tomorrow

02.11.2006., četvrtak

Odrastanje

Neočekivano, kao grom iz vedra neba, sinoć me jedan prizor užasno potresao. Nije da ga do sada nisam vidio, nego je valjda stvar u cijelom tom jučerašnjem danu, kiši, mraku, javnoj rasvjeti i propisima naše države.

Prvo jučer na poslu mi je bio jako uspješan dan, te ću na osnovu doga dana imati dosta koristi u svojoj budućnosti. Kao posljedica toga bio sam više nego obično dobro raspoložen, da ne velim da sam bio u oblacima ili nekom idiličnom svijetu. I sve bi bilo OK, lijepo raspoložen bih otišao u krevet, ovoga bloga ne bi bilo i ja bih 8 minuta duže živio da nisam morao popušiti tu prokletu cigaretu. Ipak neće ovo biti anti-pušački blog. Stvar je u tome da mi u stanu nije dozvoljeno pušenje pogotovo prije spavanja, jer jednoj osobi to jako smeta. I dobar kakav jesam, ne misleći na štetne posljedice izašao sam na balkon da obavim taj svoj večernji ritual koji se sastojao od cigarete i čaše cole. U tom trenutku ništa nije naslućivalo kakav će biti kraj i moje raspoloženje nakon samo par minuta. Iako je padala kiša, prizor na ulicama grada bio je lijep. Puno ljepši nego danju. Pozornost mi je privukla svjetiljka javne rasvjete i efekti koje je stvorila kiša. Prizor je bio brekrasan: Svjetiljka gori i baca snop na zemlju, osvjetljavajući kapi kiše. Vrh svjetiljke je ugrijala žarulja tako da se kiša koja pada na njega odmah pretvara u paru, koja djelomišno nastavlja put kišnih kapi iz kojih je nastala, a onda se diže prema gore. Kako je oko svjetiljke mrak, jedino se vide kapi koje se u svjetlosnom snopu. Sve skupa prilično lijep prizor za kraj prilično lijepog dana.
I dok mi pozornost zaokuplja svjetiljka, kiša i cigareta, dolje na ulici me u svemu tome prekine nekakva buka. Brzo mi je postalo jasno o čemu je riječ. Netko prevrće sadržaj kanti za smeće u potrazi za plastičnim bocama. I to je to što me jako oneraspoložilo. Nije problem u ljudima koji skupljaju boce, nego u onima koji su ih natjerali. Odnosno u našim vrlim političarima. I dok oni lijepo sjede na toplom u zagrljaju svojih jeftinih ljubavnica, stotine naših sugrađana s prvim sumrakom kreće u bjesomučnu utrku za plastičnim bocam, nadajući se pri tom da će do toga komada odbačene plastike doći prije nekog drugog nesretnika. I onda mi to naš ministar za okoliš (ime mu ne znam, a i ne zanimam me pretjerano) pokušava podvaliti kao vladinu brigu za okoliš, kako u segmentu ekologije Hrvatska ne samo da poštuje standarde EU, nego je čak i iznad njih, kako je u zadnjih toliko i toliko mjeseci prikupljeno toliko i toliko milijuna boca i da je za to isplaćeno toliko i toliko milijuna kuna. Ministar očito ne zna da ljudi to skupljaju ne zato jer vole prirodu nego zato jer nemaju za kruh. Ma serem se ja na tu vašu ekologiju i kune ministre, jer nema toga novca i lijepe prirode koja tim ljudima može nadoknaditi poniženje koje proživljavaju. Radije bi gledao ulice i parkove pune smeća, umjesto tih ljudi s vrećicama u rukama i bocama u mislima. Zar da ljudi koji su cijeli život radili i znoj svoj proljevali, moraju kopati po smeću da bi došli do pola kune? A u isto to vrijeme gospodin Gucić (vlasnik Getroa, koji je u rangu Kutlea po lopovluku) na televiziji kuka kako je on najveća žrtva privatizacijskih procesa, jer je jadničak potrošio hrpu ukradenih milijuna da bi dokazao da je legalno opljačkao i otpustio te iste ljude koji danas kopaju po smeću. Ma sve mi se to polako počinje gaditi. Svo to licemjerje i bezobrazluk ljudi koji sjede u politici.
Izgleda da sam napokon odrastao?!


- 16:08 - Narod veli.... (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Što možete naći ovdje.......
....sve što ja mislim da treba pisati


Evo jedan brzi predsjednički za dobrodošlicu:

America: "We have George Bush, Stevie Wonder, Bob Hope and Johnny Cash."

Croatia: "We have Stipe Mesić, no wonder, no hope and no cash."

_______________________


Sve što trebaš zapamtiti s ovoga Bloga je:

Don't take promises.
Bust their old rules
if you have to.
And when it gets hard--
and it will--
don't quit.
Ever.