Ovaj BLOG sponzoriraju:
______________________________ Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Locations of visitors to this page

Rangerland - Dark Ranger`s thoughts of tomorrow

13.07.2006., četvrtak

Fakin šit

Ne znam šta mi je danas, ali popizdit ću. Loše raspoloženje me pere, ustvari nije toliko loše, nego sam agresivno raspoložen. Prema kome? Ne znam.
Sjedim, trebao bih nešto raditi, ali mi se ne da. To što na dvije fajlice piše sutrašnji datum (znači sutra treba biti gotovo) me baš nešto i ne uznemiruje. Iako bi trebalo jer neće nitko drugi napraviti posao umjesto mene. Pokušao sam čitati malo (knjiga: Jel netko vidio djevojčice, kurva, ratne zločince - strava knjiga), al sam i za to izgubio volju. Pokušao sam i sa časopisima ali ne ide ni to. Surfao po netu, izgubio volju.
Znam zašto sam loše danas! Zbog pogleda. Sjedim u fakin uredu, za fakin stolom i pokušavam gledati vani, ali ne, fakin drvo s fakin listovima se nakeljilo na prozor i ništa ne vidim. Samo čujem tramvah i svako malo sirenu vatrogasaca, hitne ili Kanaderove pratnje.
Zbog ekološke osvješenosti moga poslodavca, palim svjetlo u uredu i počinjem shvaćati kako je ljudima u zatvoru.
Idem na kavu, fak posao, radit ću sutra

PS: ovaj post moram izbrisati

- 13:15 - Narod veli.... (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Što možete naći ovdje.......
....sve što ja mislim da treba pisati


Evo jedan brzi predsjednički za dobrodošlicu:

America: "We have George Bush, Stevie Wonder, Bob Hope and Johnny Cash."

Croatia: "We have Stipe Mesić, no wonder, no hope and no cash."

_______________________


Sve što trebaš zapamtiti s ovoga Bloga je:

Don't take promises.
Bust their old rules
if you have to.
And when it gets hard--
and it will--
don't quit.
Ever.