in goth we trust

24.05.2005., utorak

...farewell...

Želio bih otići u zemlju tamnih snova
Tamo gledati kraljicu magle
Uživati u mirisu njenih crnih velova
I boli koji nikada ne prestaje

Želio bih već noćas otići daleko
Negdje na kraj svijeta, gdje ne poznaje me nitko
Na mirnoj površini noćnog mora lebdjeti
Okružen crnim gavranima i voljeti nakratko

Dok vrištim i drhtim, ushićen i u ekstazi
Nek moja patnja bude radost svijeta
A ja ću posve sam i bez svijesti
Zamišljati svjetlo na kraju oceana

I dok grebem po površini svjetla
A vrata savršenstva ostaju teška,
Nadgrobni kamen noktima si klešem
I s tri crna duha propasti plešem

Prvi se zvao razum, taj što me ubio
Dar s neba bješe poguban, jer sam ga izgubio
Drugi što me poput kapljice isušio
Sve je moje nade u trenu hladnom srušio

Al treći, što kao zvijer
Trgao je utrobu moju
Zvao se imenom sreće
Koja se nikada vratiti neće

Izgubio sam nadu, umrla je zadnja
Zatekla me nespremnog ta prejaka slika
Nesreća u obliku dijamanta crnog
I kaplja ružine krvi u moru iskrenih suza

- 18:16 - Komentari (10) - Isprintaj - #

23.05.2005., ponedjeljak

nocturno

hladno je i mračno je,
u mirisu svoje krvi utapam svoju tugu
rijeka teče pored mene
i suze iz mojih očiju

blago svjetlo i njegov odraz
na površini svilenkasto crnoj
lice staro, izmučeno i samo
čeka po tko zna koji put
i koliko već dugo

čeka smiraj, dašak posljednji
kap iz oka koja postaje biser
sasušena suza i blijedo lice
ukočeni obrazi i ledene ruke

čekaju kraj u valovima boli
a mrak rijeke i dalje klizi
kap po kap, tiho i bešumno
moje sve postaje ništa
- 15:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #

17.05.2005., utorak

light at the end of the world


A cruel sleep 'cross our land
All withered and dying
As the fall, the victims
They're dying a sad death
In our land, we lay down
And suffer again

(My dying bride)
- 11:45 - Komentari (3) - Isprintaj - #

13.05.2005., petak

no name

što može vojnik tuge dok dolinama boli korača
suzu tek da pusti ili gorko da se smije
svejdno ostaje tek puki dječak
zaluđen snovima koji se nikada neće ostvariti
i dok sile mraka napadaju njegovu nježnu dušu
krhko mu tijelo drhti i pati
a um pomračen, ne želi da shvati
tek puste tlapnje u moru obećanja
ono su što iz ljudskih ustiju izvire
kao valovi crne, pokvarene krvi
zapljusnut će bijelo i podatno lice njegovo
pretvoriti ga u zvijer i zavladati srcem
sve dok jednom ne postane
ništa
- 19:04 - Komentari (2) - Isprintaj - #

08.05.2005., nedjelja

+ posljednja bitka +

danas kad sam shrvan, danas dođite
svoje mračno oružje na meni upotrijebite
danas kada glava klonula je posve
i kad snage nemam da se s vama borim
dođite i ubijte, krv mi svu ispijte
kožu mi s lica ogulite i njome se nahranite

što god mi napravili, pa i ubili me
vječno ću znati kako vas mrziti
taman da mi i suze pokloniti
ja ću i dalje htjeti nestati

daleko od vas, daleko od suzne doline
u tamnu zemlju gdje snovi još žive
pobjeći ću ja i ostaviti vas
sjene mog odurnog postojanja
- 18:43 - Komentari (3) - Isprintaj - #

pritisnut godinama patnje, ja tek kaplju kraja cekam

kaplju koja osvjezava i razdire
hladnu kaplju od koje se krv ledi a koža puca
no um opijen velovima crnim maše
osjećajući skori kraj svake agonije
dok ruke pomahnitalo vode bitku sa svijetom propasti

tako besmisleno i beznacajno zivjeti
tek postojati, a ne osjecati
bol je koja raspinje moje krhko tijelo
dok plamen svijeće raspiruje moje misli

odustajem, odlazim, uspomena neka bude izbrisana
tek pokoja suza ako padne iz očiju neprihvaćenih
dovoljna je da moj duh visoko poleti
u beztjelesnom uzitku smrti
- 13:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

04.05.2005., srijeda

očaj, samo očaj

kad me obuzme želja da postanem lakoatletičar, top je jer poželim otići u nebo, da bih tamo mogao biti isto tako očajan kao i ovdje (F. Kafka)
Zašto su svi oni koji su naučili nešto o prilikama u kojima žive nužno bili očajni, tužni ili alkoholičari? Volim ih, jasni su mi, ali znam i kako na njih ljudi gledaju koji ne mogu vidjeti svijet drugačije od svijetloružičastih tonova.
- 11:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

o čemu se radi...?

Mramorni anđeo, bijela ruža i grob sanjara

Free Hit Counters
Median School of Allied Health Careers


Funeral Ghost:


Hodam ulicom
Dok kapljice kiše
Polako padaju po meni
Dok mi suze teku niz obraze

Gledam svoj grob
Gledam uvenulo cvijeće
Gledam smeće
Razbacano po njemu

Sve oko mog groba je uvenulo
Sve oko mene umire
Sve oko mene gubi nadu
I pati

Odlazim u svoju staru sobu
Oh koliko je tu slomljenih snova
A uništenih života
Samo jedan

I na kraju se sjećam
Koliko sam suza isplakao
A koliko je suza isplakano za mene

Nijedna

Hodam ulicom
Dok mi suze teku niz obraze
Plačem zbog izgubljenih snova
Plačem zbog uništenog života

Vječno plačem
Vječna tuga me obuzima
Da patim
Čak i u smrti

There's a poison drop in this cup of Man
To drink it is to follow the left hand path


Primi na čelo cjelov taj! Na rastanku, sad kad je kraj,
ovo mi barem reći daj-
nisi u krivu što moj dan svaki je, smatraš, bio san;
Al ako isčezla je nada, danju, il noći, bilo kada
U snoviđenju il bez toga, zar nestala je manje stoga
Sve to što vidimo il tu jesmo, to tek je san u snu
EDGAR ALLAN POE: SAN U SNU

Namjeravate li počiniti samoubojstvo?

samo prošle godine pedesetak adolescenata u dobi od 15-18 godina počinilo je samoubojstvo. Uglavnom su pripadali alternativnoj "dark"populaciji.
Osjećate li se tako poslušajte slijedeće grupe

RASPUTINA
LONDON AFTER MIDNIGHT
DEAD CAN DANCE
MY DYING BRIDE
OTEP

Ako ste pak ljuti na cijeli svijet
SLAYER
C.O.B.
C.O.F.
XII.STOLETI
CREMATORY

ili samo uživate u svojoj depresiji i sklonosti okultnome
XIII STOLETI
LACRIMOSA
HIM

Spojite li sve od navedenog, dobili ste mene-Dark Mind, stojim na usluzi svakog dana osim kad sam depresivan na mail adresi tortura047@net.hr