Far Away

10.02.2006., petak

The Muse,......the Muse man!

Neznam stvarno o čemu da pišem, izgleda da me moja muza napustila! Mislim nije da sam je ikad i imao, ali uvijek je bila tu negdje blizu! Dan mi je bio ko i svaki drugi, faks, kava u maximu s frendovima, stan, opet kava, ovaj put u opatiji, poziv za maturalnu u Kristalnoj dvorani, zatim poziv da idem u stiptease bar u subotu (hm..not bad).... i tako! Neš sam malo učio, pa se igrao na plejstejšn, pa opet učio, pa opet gubio živce na plejstešnu!.....E da, gadno sam zajebo frenda na faksu, pokupio sam njegov index zajedno s mojim (s najboljom namjerom), i mislio sam ga nazvati cijeli tjedan da mu kažem da je kod mene, al sam "zaboravio", jadnik sto posto misli da mu ga je netko ukrao, a najgore je to što imamo ispit u ponedjeljak, a on ga nije mogao prijaviti bez dotičnog dokumenta! Sad ću ga morat odvest na ručak il` nešto da mu se odužim! Još je gore što sam izgubio i njegov broj telefona! Čovjeće.....pa boljeg frenda od mene ne možeš poželjeti!:)
KomentariIsprintaj - #

<< Arhiva >>