Far Away

09.02.2006., četvrtak

Usrana povijest

Danas je točno 433. dan od kada sam počeo učiti Opću Povijest Prava i Države!....Da!
Tako je, čitam ovu skriptu više od godinu dana, a znate koliko sam kolokvija dao od tada iz povijesti.............jedan od tri moguća! Koji je meni kurac? U ponedjeljak imam 2 i 3 kolokvij zajedno, a ja već dva mjeseca nisam ni pogledu tu prokletu skriptu! Nije stvar u tome što je ta povjest dosadnija od tišine, niti je stvar u tome da je jedina moguća skripta napisana kao da ju je pisao sam Steve Wonder, jer nisam daleko. Stvar je u tome da ju je pisao prof. Bart..... koji se koristi svojim predmetom kao filterom za studente koji mu se ne sviđaju, možda mu se ne sviđa Kurt Cobain, ili mnogi drugi poznati na koje me moji kolege podsjećaju, ali ići do te granice da studenta ruši 8 i više puta na istom ispitu je....je .....pomisao je smiješna! I tako sam ja danas počeo ponavljati, Turska, Arapska, Mletačka, Rusija, Ugarska.......pa opet Mletačka,........kad ono "Jebote Genijalci su na HTV-u", de ko te jebe Justinijane i tvoje Kodexe, mene više zanima koji je kurac "prčija" i šta Gobac ima tu za reć! Kad ono opet pravo! Ispada da je "prčija" pravna institucija miraza, kojeg dobiva mladenka pri udaji, slična mletačkom mirazu repromissi (o kojem sam upravo čitao u skripti). Pa danas čovjek i da ne želi nešto naučiti, ne može........Moderno doba informacije je došlo do te mjere da ćemo ubuduće predavanja s faksa gledati na TV-u u obliku informativnih emisija, s primjesama necenzuriranog humora!..................ne daj Bože! A ako ništa drugo, bar sad znam šta je "prčija"!

KomentariIsprintaj - #

<< Arhiva >>