Toys' Master S mrtvim golubom na rukama - Toys Master - Blog.hr

Toys Master

S mrtvim golubom na rukama

...
Hodam prašnim ulicam... zamaram se nevažnim stvarima
I promatram ljude... njihova užurbana tijela, bijesne misli, smiješna nadanja...
Osmiejhuju se, ogledavaju, razgovaraju i šute
Ljudi... poput mene i tebe
Lažu, vole, kriju
Glume, mrze i strahuju

(Na tom divnom mijestu gdije vlada vječni mrak)

Hodam prašnim ulicama... i vidim uplakano dijete s mrtvim golubom na rukama
Uzdahujem i suosjećam
... baš kao i svatko drugi
No ne zastajkujem i ne prilazim
... baš kao i nitko drugi
Ljudi... pout mene i tebe
Kradu, varaju, tiješe
Sanjaju, čekaju i teže

(Na tom divnom mijestu gdje nestaju ovdije i sad)

Hodam prašnim ulicama... osjećam miris znoja
I težinu njihovih misli na vlastitim ramenima.
Nesvijesna svega što se oko mene događa, samo idem onamo kamo me vodi gomila
Ljudi...poput mene i tebe
Vrište, opraštaju, griješe
Razaraju, oplakuju i biježe

Ljudi... baš kao ti i ja
Prate pogledima kamo ih nosi sudbina
Poslušno i slijepo, bez osvrtanja
Streme ka tom divnom mijestu

Kažu da se zove Raj...

lampa

... Evo, napokon novi post... al' dobro, već je sasvim normalono da objavljujem postove svake prijestupne =)
No i tako nema ničeg pretjerano zanimljivog, osim što sam se vratila svojim pjesmama... Naravno, kao i uvijek...
Inače, ako vas zanima ponešto o Rojcu pogledajte dejabrew blog...

Rojc
- 20:22 - Komentari (39) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.