Objavljeno: ponedjeljak, 31.07.2006.

evo moj novi post sa malkoch slichica i malkoch rijechi :-)=

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Evo malo stilova raznih grupa...
Ja sam bio prosla 2 tedna kod babe isli smo sa mirovljenicima u bizovac.
Znam sta mislite ali bio sam u totalnom bedu!
Eto sada sam dead funk...
Doslo je i vhrijeme da se pozdravimo do iducheg posta!...
Ajd ako ime netko usraniji zivot neka mi se javi ok?

- 13:45 - Angel Pray... (1) - Print Angel Pray... - #

Objavljeno: ponedjeljak, 10.07.2006.

par slikica ;)=

him



ville vallo



korn

- 10:39 - Angel Pray... (13) - Print Angel Pray... - #

Objavljeno: nedjelja, 09.07.2006.

pogledajte ovo



Pa jos da mi netko kaze da nebi volio izgledati ovako ...

- 23:18 - Angel Pray... (4) - Print Angel Pray... - #

Evo malo slikica mojih best pjevaca i grupa





- 23:08 - Angel Pray... (2) - Print Angel Pray... - #

Objavljeno: srijeda, 05.07.2006.

nastavak proslog posta

Eto kada sam izasao van bio sam sa legicom i pomirio je sa frendom...
Duga prica koja mi se ne da pisati mozda kasnije...
No uglavnom nakon toga smo gledali Harry Potter 4 dio,
pomogli smo cistiti grasak.
Frend je otisao na folklor a legica u kucu...
Dok sam razmisljao sta cu posizio sam.
Otisao nam a NI CEPIN (Nogometni Igraliste CEPIN) i ubio 1:30 minuta.
Dosao kuci gledao telkac i odlucio pisati blog...
Pa evo to je dosta o mom usranom danu....
Ajd chiao do sljedeceg posta!!

- 22:54 - Angel Pray... (0) - Print Angel Pray... - #

moj pocetak usranog dana!!!

Eto opet sam dosao na to da pisem o pocetku mog usranog dana...headbang
Poceo sam ga u 10 sati i htijeo nesta pojesti!
Otvorim frizider i nema nista...bang
Otidem do trgovine a ono... Nema nista od onog sto sam htio jesti.
Posizim i uzmem gitaru da se smirim!
A ono gitara mi rastimana... headbangheadbang
Doslo mi da se ubijem.bangbang
Ajd dam bratu da je nastima. On je nastima i ja zaboravim kako ide redosljed.blabla
Uzeo sam GP4 (Gitar Pro 4) i podsjetio sam se...
Napokon sam dosao i do svirke.
Svirao sam negdje pola sata i nakon toga upalio komp...
Neradi internet,razmisljao sam kako cu onda raditi blog...
Onda sam otisao van i sve mi je krenilo bolje...
Ostalo ce biti u drugom postu koji cu napisati navecer.!!
Ajd chiao!

- 12:28 - Angel Pray... (1) - Print Angel Pray... - #

Objavljeno: utorak, 04.07.2006.

nesto o meni

Evo sta za pocetak skoro svi pisu nesta o sebi pa eto i ja cu malo...
Ja se zovem Marijan Prevendar.
Sada cu u 8 razred i nevolim skolu.
Ma usput tko je i voli??
Ahhhh sta jos?
Ehh da trenutno nemam djevojku ali imam simpatiju.
Pa sada mislim da ce to biti sve za sada u ovom postu sada bih trebao frendu dati da napise neki svoj post...
Ajd chiao ;) mahwavemahwave

- 14:00 - Angel Pray... (3) - Print Angel Pray... - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.