srijeda, 07.01.2009.

Can you forgive me again... I don't know what I said... but I didn't mean to hurt you...

bas je prelako prevarit... ostavit... izdat... daa... prelako... al ne bi ja to znala..
puno mie lakse svatiti onu drugu stranu... onu koa je bila prevarena... i ostavljena... izdana...
da ..to sam ja...ona uz put... koa ce cekati.. na nesto.. na nekoga... na njega..
realnost... ili san.. moa bolna java i najpozeljniji snovi...
zelja za ljubavlju...
a opet iznova.. one iste rijeci... oprosti..oprosti...


I heard the words come out
I felt that I would die
It hurts so much to hurt you


ni sama vise nezz... niti virujem... toliko puta izdana.. cak i od same sebe..
a toe ona najgora izdaja... zapravo najbijednija... ona koa nie vrijedna ni samog spomena...
milijun puta sam je pokopala u sebi... i samoj sebi zataskala...
kako cu ne povrijedit druge... i ne biti povrijedena od drugih ako sam na samoj sebi zgrjesila...
cak i nezz tocno u cemu...


Each time I say something I regret, I cry "I don't wanna lose you!"
But some how I know that you will never leave me


mozda onda kad sam se pretvarala da ne smatram sebe odgovornom zbog njega...
nisam ja kriva... nisam...znam da nisam...
ali zasto onda sve u meni vristi... bolno zavija da jesam...
da ja sam to ucinila... zanijekala sam si bol... uvjerila samu sebe da je sve u redu...
ali sad kad ga nema ... ja znam da je jos uvijek tu...
ipak mrtvo progovorit ne moze... da mi pruzi utjehu..preklinjem ga za oprost.
sada i ovdje... gdje sam ne znana...
gdje se necu osjecat porazenom ako od drugih primim ruznu rijec...mislim..


'Cause you were made for me
Some how I'll make you see
How happy you make me


ne trazim shvacanje... sazaljenje... savjet.. ni oprost..od boga najmanje..
ja zelim platiti za svoj grijeh... sto nisam plakala... dovoljno..
sto sam mozda mogla reagirati... i istrcati na ulicu... pozvati hitnu ...
spasiti ga... to sad nie vazno...
vazno je da ne zelim oprost koi ne zasluzujem...ne zelim ga..
ja ne zelim mir svojoj dusi... ne trazim raj ni pakao...
trazim njega... da mu pokazem koliko me je sretnom cinio...


I can't live this life
Without you by my side
I need you to survive


nas zadnji razgovor... ja kao bahato deriste...skrivajuci dokaze alkohola...
a on... veseo i zabrinut mladic...daa... posljednji razgovor u kojem sam
trebala biti netko drugi... ja bih trebala biti netko drugi...
da sam netko drugi tada mozda ne bi povrijedila osobe koe volim...
tada bih ih mozda i uspila spasiti...mozda...
znam da si tu... zato i zivim... oprastas li mi ??


So stay with me
You look in my eyes and I'm screaming inside that I'm sorry..


uvijek... i zauvijek...
ostani sa mnom...za mi jee... za mi jee..
i briga me..okey ja sam mlada ... i kao imam cili zivot prid sobom...
i ti si ga imao... hoces moj ..uzmi ga...
daj mi taj jedan ..prokleti..obicni... znak... ja se gusim ovdje..
oprosti ...zao mie..al nisam mogla..nisam znala..bila sam tek uplasena mala djevojcica koa se skrivala pod dekicom
kad je vani cula eksploziju... bila je noc...ja nisam bila snazna..ni hrabra..bila sam tek ja..


And you forgive me again
You're my one true friend
And I never meant to hurt you


ja tebi oprastam... sto si nas ostavio...
nikad te necu zaboraviti... vjecno ces mi gorjeti u grudima..
i grijati hladni kamen od srca... i ja cu umrijeti... ali prava ljubav je zauvijek...


15:53 | Komentari (118) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.