četvrtak, 24.01.2013.

3D poezija: " Uzmi !!! "



Dugo već nisam stavila neki od svojih video radova. Pa evo jedan koji
sam napravila među prvima kada sam počela sa ovakvim načinom
prezentiranja svoje poezije.
Video je na jednu pjesmu iz starijih postova.

Bez puno uvoda i riječi ... pogledajte ...


- 21:35 - Tvoj trag u bespuću (35) - Print - #

petak, 18.01.2013.

Imaš me, imam te


Visoko gore Mjesec je sipao sjaj srebrne svjetlosti
milujući bijele brežuljke mojih bokova
dok si vlažnim jezikom klizio uzavrelim dolinama mojih čežnji.
Plavi pogledi stapali su se u oslobođenoj magmi dugo gušene strasti
i svaki drhtaj mojeg tijela koje si tako sigurno mamio pod svojim prstima
kao po zapovjedi izvijali su moje tijelo snažnije uz tvoje napete prepone.
Vrelim potocima znoja natapali smo izgužvanu postelju uzdaha
i nezaustavljivo grabili vrhovima oslobođenih strasti
dok si žestoko prodirao uz divlji urlik zadovoljne zvijeri.

Natjerali smo Mjesec da sakrije pogled iza oblaka svojeg stida gutajući svoj sjaj
i još samo preostalom zrakom srebrne svjetlosti
isprati eho vriskova našeg sjedinjenja.

- 11:27 - Tvoj trag u bespuću (32) - Print - #

utorak, 01.01.2013.

Sretna Nova godina





Svim blogericama i blogerima želim sretnu i uspješnu Novu godinu !




...čitamo se...

- 18:45 - Tvoj trag u bespuću (14) - Print - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>