Malo iz Dosade...

25 rujan 2015

Pozzdrav svima evo jos jedan moj Blog :D
Znate onaj osjecaj kad vam dani sporo prolaze dosadujete se kuci , nemate sta radit, bolesni ste e tako se ja upravo osjecam jbga
Svi u skoli a aj se dosadujem kuci umirem od dosade al eto jbga izadem onak malo navecer van al dobro je haha
Slusajte situacije od Jucer Znaci dobijem ja poruku da sam dobio 100MB pitaj boga zas i ja ono upalim 3G i idem na Net i nesta jebe kontaktirajte sluzbu itd i ja Kontaktiro al i njima sam sve i svasta reko kaze ona meni jeste upalili 3G alo glupaco pa nisam ja glup da ne znam na internet ic alo bogati haha i jucer se nazivciro al jbga a jutros Zvoni mi Mobitel stari me nest trebo ajd napravim to itd i legnem u krevet i jebote taman lego zatvorim oci i jebeni postar mi kuca na vrata a bokte haha popizdio sad cekam rucak haha da jedem i onda neam pojma sta ahha cura je s prijateljicama na kavi i onda bi trebala doc kod mene barem je tako obecala... a sad kako bude....
Zvao Jucer u vezi posla u Vukovaru u Caffe Baru 036 mi kazu da primaju zenske a u Caffe Bar The Best kao on bi nekog iz Vukovara da ja ne putujem itd reko jebi se ti daj mi posaooo al eto jbga jos uvijek nista....
za Tjedan dana 04.10 mi 10 mjeseci veze haha jbga a 05.10. Mojoj frenndici Ivonii Rodendannn 15 haha :D
Sad jos malo cu se dosadivat pa ode gledat Lost 2 sezonu :D
i da ekipa Poceo sam masovno Pratit NHL <3 NY Rangers <3 haha i naravno poceo sam opet Aktivno igrat World Of Tanks ( WoT )

Upravo gledam rezultate tekmi slusam Jopu - Sjeti me se i pisem vama blogg
Zivot bi mi bio Film da sam ga snimio .... moja prava...

Jebem im mater Rangersi ispusili 4-3

New York Rangers 3 -4 Boston Bruins

jbga sta je tu je.... a pitaj boga oce mi cura i doc dns izgleda da me opet sjebala ahhahaha morat cu ja kod nje.....Nista ekipa
eto to je to ;)

Solo umiremo solo se radamo....
Sjeti me se jos sam uvijek 098
dok leti vrijeme ja i dalje ne znam ko sam
sjeti me se prazan kofer nosam
na peronu sjecanja karta kosta dosta...

Pozzdrav Peace Out ;) <3 <3

Stanka nema razloga..

10 rujan 2015

Pozdrav svima i evo me nakon duzeg vremna stao sam a nezz zasto slucajno ono zaboravio na Blog i na sve dok me Chris nije jedan dan podsjetio da nisam dugo napiso neki pa evo reko da napisem sada nesta haha Naravno Jos uvijek sam u Potrazi za Poslom nema ga nigdje ko mu jebe mater..
Kao sto svi znate pocela je skolaaa vecina vjerujem nije sretna sto ide hah jbga i moja cura se zali kao glupo joj u novoj skoli ne moze se snac i slicno reko samo polako i sve ce bit super haha iskreno da vam kazem fali mi srednja barem ono jos godinu dana da se vratim u srednju da se zabavim zajebavam i slicno haha kod nas bilo je stalno ruganja sranja sa Stolicama profesorima pusenje na prozoru haha i Slucaj "Mandarine" koji poznaje cijela skola haha jbga to su bili dani nase ludosti i nasih sranja al jbga sve je proslo haha nadamo se da ce bit bolje kad se opet sretnemo haha al jbga sve s vremnom izgleda da cu upisat za Barmena sto traje oko 150 sati cca 3 Mjeseca bolje ista nego nista haha Naravno meni i curi je 04.09 bilo 9 mjeseci haha napredujemo vremena su kod nas zaladila pocela sugava kisa padat mater joj jebem haha i nezz sta da vam kazem vise ljudi.. haha e da.. poceo sam pratit seriju "Lost" ili na nasem "Izgubljeni" serija je kao misterija i thriller i stvarno meni se jako svida pogled sam Prvu Sezonu i krenio na drugu na pocetku se srusio avion na otok i oko njih 30-40 je prezivjelo i sad oni prezivljavaju na tom otoku itd i necu vam dalje spoilat ako zelite pogledajte preporucujem vam odlicna serija a ja ode gledat drugu sezonu drugu epizodu haha

i naravno po meni 2 najbolja lika
Josh Holloway - u Seriji "James Sawyer Ford"
Naveen Andrews - u seriji "Sayid Jarrah"
haha da i prico sam sa curom i moramo gledat Horror "The Rite" i valjda cemo gledat i "Lost" zajedno
i jucer se mi nest rugamo ona kasni na bus haha itd i pocme ona nesto oko spanjolske/meksika i ja onak "Como Estas ?"- kako si "Que Passa ?"-sta radis na ceg sam dobio odgovor "Estoy bien" - Dobro sam hahah i skuzimo da smo oboje gledali "Rebelde" - ak se sjecate onih zenskih i muskaraca to je kao neka glazbena skola bila i gledali smo "Najljepsi Urok" ako se sjecate Lole i Marchela i Poznatog Zutog Dzipa haha
ajde eto to je to od mene za danas pozz do iduceg Bloga ;)

Peace Out ;) Pozzz <3 <3

da da Najavim Uskoro Pocinju Vinkovacke Jeseni od 11.09 - 20.09 bit ce showu 11 Jelena Rozga pa bit ce Nino Belan,Opca Opasnost,Vatra,Colonia,Slavonia Band itd bit ce dobro sve u svemu super a u Subotu je Hip-Hop na Orionu :D tako da Rasturanjee i Rokanjee
i Evo slika od moja 2 najbolja Glumca ;) :D

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.