Za mene Poseban dan s Velikim iznenadenjem...

19 kolovoz 2015

Sigurno se pitate zasto ovakav naziv i kakvo iznenadenje Izvinite ato nisam ranije stavio Blog al nisam imo vremena pa izvinite haha
Pa pocmimo od pocetka haha probudio sam se nekim cudom oko 12 sati obavio higijenu i sl i onda sam s tatom oso da utovarimo neke gume i sl na kamion sto sam mu pomogo i nakon 1-2h sto sam to radio kad smo dosli kuci otisao sam onda prodat boce haha i zaradio 30KN Fuck yeaa
Kad smo prodali Boce zvao me Chris i onda je on doaao kod mene i bili smo na terasi rugali se ja sam se otiso otusirat a on me je ceko haha kad sam se otusiro onak stao sam i gledo se u ogledalo i gledam si bradu koju inace moja cura Dorotea ne voli haha al nije bila velika i nesto me teralo da se obrijem i sto sam ucinio obrio sam se haha i kad sam se otusiro Chris je trebo do kuce jest i slicno a dotle sam ja Ocu pomagao oprat biciklove i kada smo zavrsili ja sam onda jeo i Chris je dosao po mene u 5 H izasli smo van i dosli na Brdo dan je ono bio kao i obican Toplo ugodna atmosfera ekipa je picila kosarku a meni je falila cura kao i uvijek hehe al bio sam nekako vesel i sluso pjesme i odjednom Chris me nagovara da idemo se vozat i Mery je htjela al nismo je mogli di strpat i mi smo krenuli i on me nagovaro da idemo za Mirkovce a meni se bas nije dalo al hajd osli smo i sjeli u Park i odjednom dolaze Doroteine prijateljice Ivona,Ivona i Mihaela i ja onak sav pogubljen reko di ce te vi oni kao idu do Grada i onako ne mareci da ce se to dogodit da sumljam u to nisam to ni ocekivo al eto desilo se tu se desilo moje Iznenadenje Moja cura Dorotea koja je bila na moru me iznenadila vratila se onak zagrlila me s leda ja onak nisam znao prvo ko je i prepoznajem miris i zatim se okrecem i odjednom ona moje blago moje sve iz dana u dan sam molio da se sto prije vrati i eto je nisam vjerovo samo sam preletio preko one klupe i skocio u njezin zagrljaj zaplako sam al sam brzo obriso suze da niko ne vidi nisam htio plakat pred njom jer znaci mi previse a meni je srce zaigraloo ne znan ne postoji ta rijec da opisem taj savrseni trenutak nesto predivno drzao sam ju jedno 10 minuta u svom zagrljaju nevjerujeci da je to ona bilo je posebno i onda sam prico s njima Chris je oso do kuce jest rekao je supak da ce u 21h doc do mene al nije hajd nema veze a ja sam s njom dan proveo neopisivo sretno ispunila je sve.moje zelje i ispunjavat ce jer ih ima cijeli vagon a ona ih jos ne zna hahahhaa ma ona je nesto savrseno i njoj vjerujem najvise i ja takvu curu nikad nisam sreo prvi put sam dozivio takvu srecu u ljubavi i volio bi da se tako nastavi za 17 dana nam je 9 mjeseci jedva cekam ona je najbolje moje neg da se vratimo haha i onda je ona osla kuci i naravno ja sam sam iz Mirkovaca do Vinkovaca iso haha i dosao na Brdo i Bili su tamo Mega Gaso Nika Chris i oni cekali su me isprico sam im kako me Chris tripovo i kako sam pre iznenaden znaci ne moze se opisat a oni su svi sretni zbog mene i nje i Hvala im neka su nadam se da ce i oni imat srece u ljubavi hihi i onda smo se jos malo rugali i osli smo kuci ja upravo jedem kiflice i evo pisem vama Blog opisujem danasnji najbolji dan u Zivotu Hvala svima hihi eto to je to a sad kad sam se dobro nazdero ode da spavam cujemo se sutra hihi pozzic :*

Pozz Peace Out ;) <3 <3

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.