27.12.2006., srijedao psmtr...

onak ujutro se zbudim u 9 namistzila alarm jer je ka trening triba bit u 10i posto ja svaki put produzim stisnem jos 9 min produljenja i tak dva puti onda skuzim da fkt neam volje za ic na trening ugasim alarm i nastavim spavat do 12 :D spavala bi ja i duze al mama me zvala na mob da pita dal sam kupila OK ovaj misec ako nisam da mi kupi puknucu onak tila sam ju zadavit :D a bar sam se naspavala.. onda sam isla na fucking festu prvo kdo brkica i da kad je pocea tree hill mi idemo caa!!!:(
beeeeeeeed... pa moran veceras gleat ugh... i onda dosli kod drugih ljudi (mrzin te feste) i tamo ove zenske uvatile srat aj aj popij nes ovo ono i da ja nebuden djubre uzela sam bambus i sve na eks loool :D neznam ja to pit.. neam ja za to vrimena :D
i sad su oni posli jos kod nekih ljudi jer su ih stalno zvali..ja nisan stigla na trening..e da na kraju jutros ni bilo treninga muahaha... u biti sad cekam da frendica zvrcne da idemo van :D
opet sam nagofarala staru za psa.. i da "dobit cu ga" :D
yooy sad sam se sjetila :(((((((( danas kad sam bila na festi jean covik je napravil knjigu za svoju cer i unutra su neke pjesmice i imaju slike.. i ja sam nasla sliku di ta cura drzi moju macu dok je bila jos mala.. a ta maca je mrtva.. nea je vise.. pa su mi nak sze malo isle.. al nea veze.. bila je divlja hehe.. yoy ruke su mi bile uzasne.. izgrebane odurne... zato moja druga maca je bila dobra :)
prva ej bila bepo druga catty... heh.....
sad odo van.. neda mi se vise piskarat^^ puŠa


| 20:08 | Komentari (9) | Print | x |






24.12.2006., nedjeljaHOHOHO..MERRY CHRISTMAS! ;)

Boook :))) Evo mene da vam cestitam Bozic...
Prvo da kazem sta se sve nadogadjalo o.O Prekjucer ja budem na msn-u i onda mi dodjes lucas :))) i bil je do 1.. Pa sam osla gledat tree hill reprizu i u krpe.. Narafno probudila sam se iza podne i nak cujem da sestari negdi spremam i pitam mama di ce tata? Ona veli da ide an Sali ja onak..MOGU JA MOGU JA???
Ona kaze neces se stic spremit ja onak ocu samo mogu liii?? Onda me pustila a ja sam sespremila u 15 min XD!!! i Dosla tamo prvo sam u brodu srela ivanu i rodice..i Saru fkors..I pricam s njima..Dodjem na Sali isla van sa Mirtom,Ivonom i onim klinkama o.O
I u biti Ivana i Mirta si kupile vino a ja im ga nosila do neke kucice jer meni puca *urac oce mi ko sta rec..
Navecer sam tek izasla u 00!!!Bemti Izaka..I onak izadjem i sretnem njih kad vidim SIMU PASETU- KASETU LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL...Kako sam se smijala :))))
A on meni posli ide iza mene i vice kako si smrsala,primsrsava si kad te gledam ozada, ne nemoze to tako i ode naprid :D Ajme super je bilo.. Neznam sta vam vise rec..
Pa zelim svima Sretan Bozic i sve najbolje vama i vasim familijama!
pusa svima kiss

P.S. jUCER SAM ViDiLA DANijELA iZ BB-KUCE!!! ZGODAN jE jAAAAKOOO :))) Cak mu se moj stari javija a on mu zna ime i sve dahahahahah... ajte puŠa =)

MySpace

christmas images


Image hosting

christmas images



| 12:22 | Komentari (18) | Print | x |






22.12.2006., petakKRAjjjj :)

Evo ga..Napokon praznici...Nemogu virovat..Nema strebanja 3 tjedna WEEEEEEEEEEE :)))
Dja profesor mi se smija kad je vidija duju iz fizike jer on mene smatra najinteligentnijom ucenicom u razu ^^ (razrednik)
Neznam odakle mu to..Al ajde .D
Danas idem na neku proslFu sa klubom.. Al nisam sigurna dal mi se ide jer nema Vanjushke :(((
Bemti sunce i ciscenju... A vridno moje malo strebersko :))
Da vam pohvalim u drugom srednje ima samo dvije cetvorke :D
Da kao sto rekoh moi mali slatki strebi :)))
Danas sam u skoli vidila DRAGOjA!!! :)
YOOOY on udje i ja sjedim kdo frendice jer je bila dezurna pozdravlja jOSIPA onak: hmm bok.. Ja se okrenem jer sam bila okrenuta ledjima prema ulazu i zderem se :jEBOTEEE ViD DRAGOjEEE... Ovi se svi okionili smijati..Velim ja: lipsi nego ikad :)
LoL... A decko je fkt lipi...
Oaj..
Nezanm ke vise rec.. Jos vam se javim do Bozica..
puŠa :)


| 14:45 | Komentari (4) | Print | x |






21.12.2006., četvrtakMOE "PRiKOKRASNE OCjENE"

Hrvatski:-5
Engleski:-5
Biologija-4
Kemija-4 (zamalo 5 a neam pojma nis ^^)
Fizika-2 (psmtr a zasluzila sam bar 3 kmeee)
Matematika-4 (a znam ju bolje od josipe i kristine koje prepisuju od mene a iaju 5,,psmtr prepisivanju)
Informatika-5
Tehnicki-5
Vjeronauk-5 (profesor me pohvalio da sam najbolja ucenica u cjeloj skoli lol)
Tjelesni:-5
Glazbeni-5
Likovni:-5
Povijest:-4
Zemljopis:-4
ikad to zracunate prosjek je 4.43 RADi FiZiKE!!! a lani iala 5 :((
Malo me to sjebalo.. Al sam mu se odlucila osvetit i strebit svaki dan sljedece polugodiste i matku i fitziku pa iat 5 i da mi nere nis ^^ Mislim imat dva neki predmet.. PRVi PUT U ZiVOTU.. jEBENO LOS OSjECAj :(((
Ma nea veze.. Rekoh da cem to sredit...
tek tolko...
-puŠšŠša :)


| 14:21 | Komentari (17) | Print | x |






20.12.2006., srijedaAh ta skola...^^

Evo napokon su nam stigli praznici.. Jos samo dva dana nastave do zimskih praznika :)...Jedva cekam.. Joj kako sam hepi...Mislim da mi je fiziku zakljucio 2!!! A prosle godine sam imala 5...Svima je skoro dao vecu zakljucnu ocjenu osim Simi i meni.. Njemu je zakljucio 4 a lik ima sve petice iz ispita..A jednoj curi koja ima losije ocjene zakljucio joj je 5 na staru slavu..
Iako mi je sad zakljucio ovoliko sljedece polugodiste cu sam strebat i sjebat ga.. Nece on mene zajebavat..

...Ovo mi je skola i drugi puta cu drugacije...


Svi se uvik bunimo ajme ta skola ovo ono.. Al razmislite..Sta vam je tolko lose? Meni se cini da mi je ovo najbolje i najlipse doba zivota.. Jednostavno nezelim odrast.. Mozda do 16-te al svidjaju mi se ove godine... I svi se bunimo protiv ucenja a svi opet volimo sve znat.. A nista nema bez ucenja.. Nemora nam ucenje samo bit strebanje glupih definicija nego ucimo o zivotu o svemu..
Al sve na drugi nacin...
Eto tek tolko..
PuŠa =)


| 15:18 | Komentari (1) | Print | x |






19.12.2006., utorakPogledaj me..Prepoznajes li me?

Svi se mjenjamo pa tako i ja...To nemora bit samo nasa fizicka strana..Mjenjamo se po svemu.. Postajemo nove osobe,novi,zreliji i ozbiljniji ljudi..Pocinjemo graditi nase zivote..No jos uvijek smo tolko mladi..
U petak sam bila sa prijateljima u busu isli smo u Zadar..Srela sam staru najbolju prijateljicu koja je isla sa mnom do 3. razreda..Proljepsala se..Decki su odma poludili za njom :) Pitali su ju:"Je ti se prominila Dana?"
Ona je rekla :"Da ,smrsala je" haha.. Dobro ona uvik ima takve ispade :)
Ali htjela sam rec da se nisam samo fizicki prominila..Postala sam stabilnija,sigurnija..
Jedan kratki period sam bial tako reci sa svima posvadjana..Bila sam se skroz prominila..
U tom periodu sam izgubila njega... Ali vise nepatim..Ni najmanje..Mislim da je imao pravo da ce mi bit bolje bez njega..
Sad sam sretna.. Pocela mi se svidjat jedna osoba..I to jako..
S ovim djelom htjela sam rec da su se i emocije u meni prominile.. Vise nisam samo zaljubljena razigrana djevojcica..
Pocinjem voliti.. Pocinjem polako shvacati zivot..Ali zivot nikad necu shvatiti.. Makar imala 20 godina ili 80 (ako Bog dragi da da ih dozivim)..Jer zivot je uvik pun iznenadjenja..Uvik nesto novo.. Ili netko novi...
Prije sam uvik bila ratoborna ali bi na kraju popustala. Zivot nije takav..U njemu se treba boriti..Boriti za sebe,ali ne samo za sebe.Treba se boriti i za druge..Za svoju djecu,svoju obitelj....
Jer bez borbe neam nicega..
Tako sam ja odlucila da odsada se borim za sve..Pa i za ljubav ;)
Vise nema kud me zivot nosi.. Jer zivot nas nosi tamo di mu dopustamo da nas nosi.. A odsada su to za mene samo pobjede,u kojem god smislu :)


| 15:11 | Komentari (14) | Print | x |






16.12.2006., subotaSamo sjecanja..

Jednom si mi rekao: "Slatkice moja mala nikad te necu pustiti".. -a danas mi kazes:"Kujo sugava,odjebi,gadis mi se"..
Sutradan mi dodjes:"Mislio sam da cu te zaboraviti,nadao sam se da cu te preboljeti,zelio sam ti se osvetiti..No nisam jer si jedina koju cu voljeti.." I samo odes... A ja..Ja samo zakoplopim oci i sanjarim o prekrasnim trenutcima s tobom.. Pozelim da kad otvorim oci da bit ces tu.. No tebe nema.. Ti nisi tu.. Udaljen si kilometrima od mene.. Al k'o da si tu..U meni si jer si u mom srcu.. I onda pomislim..Sta ces mi ti..Netrebas mi.. I neprodje niti 5 minuta,vidim nesto sto me podsjeti na tebe i sve se opet vrati..Obecala sam sebi da vise necu plakat radi tebe,jer nikad nisam plakala osim radi tebe,al neide.. Sjecam se onog prvog naseg poljupca.. Sjedili smo ,a ti si me zagrlio i drzao za ruku i poljubio..U zivotu nisam osjetila nesto sladje od tvojih usana.. A kad bi mi se nasmijao..To je bilo nesto predivno..I evo pisuci ovaj post rasplakala sam sebe sjecanjima.. Znam da ako si me volio i sad me volis.. Samo preponosan si da bi mi to rekao.. Znam da sam ja kriva za sve.. Al ti mi nisi vjerovao.. Zelio si znat svaki detalj mog zivota.. Ne samo svaki detalj previse toga.. Rekao si mi da se prema nikom nisi ovako ponasao,ali i da nikog nisi ovako tj. ovoliko volio... Jos uvijek sam preslaba izbrisat tvoje slike i sve tvoje iz mog zivota.. Jednostavno se bojim toga.. Prije sam uvik gubila ljude koje sam volila tj. nisam ih gubila nego nisam ih mogla imati..
A one koje sam mogla imat nisan htjela..Se sjecas naseg pocetka? Ja da.. Prvo je sve bilo ok.. Onda sam ja skuzila da ti se svidjam i tad sam zajebala stvar.. Bija si mi jako drag,al te nisam volila.. Onda sam se "borila" s tobom da me pustis na miru da udens nekin drugin..Ti si reka da cu bit ili s tobom ili s nikim.. Neznam kako al ja sam bila s tobom..Naravno da sam te zavolila..Kako i nebi kad si mi bija presladak i predobar..Kad bi bili skupa pazio si na mene kao na kap vode na dlanu.. Sjecam se kad sam se ogrebala heh ti si odma kako ,sto i poljubio to.. Toliko san te volila tog trenutka i toliko te volim sada... Kad pomislim da te neka druga u ovom trenutku ima toliko me to boli,kao sto me nikad nista nije bolilo.. Ljudi su mi govorili da nisi za mene,ali mene nije bilo briga..Bilo mi je bitno samo to da me volis i da ja volim tebe..Cesto smo se svadjali..Mozda precesto..No ljudi kazu da ono sto te neubije u nasem slucaju neodvoji nas ojaca te u nasem slucaju spoji da jos dugo budemo skupa.. Kad san nas vidila na zrcalu nekako mi se cinilo da si pasemo.. Moj poljubac ti fali i to vec dugo..Sam si mi to rekao.. Fali i meni tvoj.. Kad se sjetim koje sam gluposti radila da te zadrzim nasmjesim se.. I sad pisuci ovo shvatila sam da sam se izgubila u svemu ovome..Previse je emocija u meni koje osjecam za tebe... A sve sto ti zelim reci je...
...VOLIM TE!...


| 22:51 | Komentari (11) | Print | x |






16.12.2006., subotabok.bok :))))

evo dobija je daaaaniiiijeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel :))))
TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =))))))))))))))))
ma on je faca....
u biti htjedoh rec da mi je polaganje odgodjeno za sljedecu subotu.. mah..
posto je sad 16.12 do maloprije je bija 15.12 ja cestitam u zakasnjenju MOJOJ VANJICI RODJENDAN...
PUSA MALA ;)
e da.... danas sam bila u zadru :))
idem i sutra i preksutra i zapreksutra...loool...
danas sam bila s tri frenda.. koja ludnicaaaaaaa :))))
covjece oni da nije bilo mene bi se tak gubili lool...
nije da ja nesto znam..al sto se tice njih prema njima sam kako bi se reklo einstein :D
heheh.... sutra i kitim bor posto ja nerem cekat badnjak :)))))
vec sam kupila svima darove... kupila sam mami parfem od naomi cambpel-naomagic,bratu novi cd od thompsona ,a starom neka sranja od axe-a :D
kako sam ja dobro djete....loool...
e danas smo pisali test iz engleskog.. ajme majko ak dobim 2 mogu bit sritna... ispit je bija fkt tezak....
i takac... :)))
ajte pusek ljudi.. cve vas jojim,,
puuusssaaa :)
layout for myspace

layout for myspace




| 00:13 | Komentari (10) | Print | x |






10.12.2006., nedjeljaoy.. ppl..

uff postala sam lina ko idiot..
upravo mi na televiziji ona reklama "max adsl" pa se sjetih da cem u ponedjeljak dobit adslll :))))
i to u sobii... e yeeeeeeeey =)))))))))))))))))))))))))))))
i can't wait!!!!
kod mene nea nis novo.. osim da cu popizditi ak neprodjem s 5 jer jebes onda prvih misec dana ucenja i dobre ocjene ako sjebem sve sada lool.. ajme jedva cekan te praznike...
u biti na moju zalost ove godine nema bozicnog cupa :((((
al nema veze..
u subotu polazem za plavi... =))))
dosadija mi je zeleni :p...
sam pricala o split openu?
u biti zgubila sam od ticinovicke 3:2 a vodila sam 1:0.. da mi nije ozljedila ruku dobila bi..
al jbga.. sljedeci put cu ju stvarno dobit :))))
eto tek tolko.. sad cu ostavljat komentare..
puuufaaa =)


| 20:53 | Komentari (13) | Print | x |






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn