22.08.2006., utorakvratih se :)))

evo mene.. ajme ljudi falili ste mi iako mi je bilo suuupeer...
stvarno sam se nauzivala.. al izgubih kondiciju pa cu veceras na treningu krepat =))
al nema veze... u tjedan dana sve cemo mi to rjesiti...
jedva cekam petak :)))))))))))) nie bitno zake.. al sam sva hepi... i sve to :))
kod nas na salima je bila festa prebacena za ovaj vikened sub i ned u subotu san radila samo na malom sanku a u nedilju i na malom i na velikom.. kad san dosla na veliki nisam imala pojma jer su tam bile zestice a na malom samo pivo,vino,radenska i voda.. :) i sad mi se sam te cjene vrte po glavi.. jebenti radit bez kase... cccc.... al doro :D najzesce mi je kad bi se zurila pa bi sve pozaboravljala :)))
ne znam ke rec.. puna sam dojmova.. vidite i da sam hepi sta znaci da je sve peeeeeet :))))
ajte iden se spremat..
svima vejika pusa,zna se kome najveca :DDD


| 18:47 | Komentari (10) | Print | x |






05.08.2006., subotagotovo je..

zajebala san i prijateljstvo i vezu.. bas san savrsena za sjebat stvar.. pardon stvari do kojih mi je stalo!!!!
u pon valjd idem na sali tak da me nece bit...
pusa ljudi..
nisam od volje...
sve vas volim,al zna se kog najvise nonononono


| 21:11 | Komentari (24) | Print | x |






03.08.2006., četvrtakkurac,kurac...:P svi za kurac,kurac za sve!

ja san kurvica zeljna kurac koja laze i vara kad god stigne!


| 12:52 | Komentari (9) | Print | x |






01.08.2006., utorakej ljudofi...

ajme kod mene se dogodilo puno toga,ali samo mi je jedna stvar bitna..
pomirila sam se s xxxxx-om!!! ;))) ajm soooou heeepiii!!!
sutra ujutro gren u primosten :DDD....
gren sa ocen pa ce on kupit ribe za neki restoran..a ja cu se kupat.. mozda naletim na nekog poznatog,nikad se nezna :D mislim tesko,al nada ostaje zadnja :)))
i takac,,sad ovak hepi cu vam stavit jednu sljiku..
i saljem svima vejiku pusu..
a mom dragom vejiki zwalj :))))

mal sam se namrstila al more proc... :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
cya!


| 22:28 | Komentari (19) | Print | x |






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn