Dankix in da eter!!!!!!!!!

ponedjeljak, 01.01.2007.

2007

Book svima!!!!!!!!! Sretan Božić i novu 2007 godinu želi vam vaš Kiks.... U 2007 godinu usli smo jaaako dobro, proslavili smo je na Grbcima kod Sanje (doći će post sa detaljima s nove, čak i sa slikama) hehe... Moram vam reci da je moja novogodišnja odluka proći 3. razred sa 4...hehehehehehehe... teško ostvarivo ali potrudit ću se... Ljudi uživajte mi.... pozzzzzz

01.01.2007. u 19:36 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Jebote kolko vas ima!!!

free web counter

free web counter


hrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska
IVANO BALIĆ!!!!!hrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska

NAJBOLJI ( IPAK JEBI GA STEFANE deaddeaddead) RUKOMETAS U POVJESTI!!!!!!!! yesyesyesyes
RUKOMETNI ČAROBNJAK, VIRTUOZ, BUDIMO PONOSNI ZATO ŠTO JE NAŠ I
ZATO ŠTO GA IMAMO!!!!!!!! PA ETO NAZDRAVIMO MU!!! partypartyparty

NITI TRIJICA GA NE MMOGU ZAUSTAVITI
Image Hosting by Picoodle.com


Image Hosting by Picoodle.com


Image Hosting by Picoodle.com


EVO DA MALO I POHVALIMO NAŠE NOGOMETEŠE KOJI SU JUČER RAZVALILI NORVEŠKU IAKO TO REZULTAT NE GOVORI... EVO VAM PO MENI JUNAKA I NAJ IGRACE UTAKMICE...

MLADEN PETRIĆ!!!!!
Image Hosting by Picoodle.com

I LUKA MODRIĆ!!!!!

Image Hosting by Picoodle.com






KAKO DERE MEDICA!!!!!!!!!!!

Image Hosting by Picoodle.com


EJ, EVO MALO STIHOVA ZA MOJE NAJ FRENDOVE...
DOBRO ZNAJU ONI KOJI TO STVARNO JESU..

Prijatelji često mislim na vas,
nije ovo vrijeme dobro za nas,
nisu cure što su bile,
sve su se u gradu skrile,
hej prijatelji kako ste mi danas...

sjetite se na ponisne dane,
kada jedan uz drugoga stane,
sve smo mogli,
sve smo smijeli,
i pili smo što smo htjeli,
hej prijatelji kako ste mi danas...


KAŽI TE MI:
JESTE LI SE UMORILI,
JESU LI NAS PREVARILI,
JEL NAS VRIJEME PREGAZILO,
KAŽI TE MI:
PJEVATE LI PJESME STARE,
KAO NEKAD UZDIGNUTE GLAVE,
DAL STE ISTI KAO NEKADA,
HEJ PRIJATELJI ČESTO MISLIM NA VAS...

Rado bih vas sve vidio zdrave,
samo da nas opet skupa stave,
pa da ko na prvoj crti,
zapjevamo protiv smrti
hej prijatelji kako ste mi danas......

ARMADA RIJEKA - VOLIM TE RIJEKO!!!!!!!!!

Image Hosting by Picoodle.com




MA JEBI SE TI NINDŽA, ZNAS... naughtynaughtynaughty



OVO MI JE JEDNA OD NAJBOLJIH NASIH PJESAMA...
SVAKAKO PROCITAJTE SVAKU RIJEČ!!!!!

Tu sam sretan,
di čujem djevojačke pjesme,
ležim u sjeni hrašća,
pijem hladnu vodu iz Čezme,
pod penđerom mi distaši,
sviraju tamburaši,
di se upređu čilaši,
znaju me svi salaši,
di je gorjela lampa,
di onaj Đedan škripi,
tu će mi duša skunćat,
tu su mi dani lipi,
i drag mi je kirvaj,
cijelo prelo i rakije vrelo,
živim ko bećar,
pa me znade svako selo,
tu sunce polje kupa,
tu mi je jedini don,
tu kosti mojih predaka sanjaju slatkim sanom,
ne mogu to opisat,
ne bi drugdje znao disat,
od tuge bi umro,
da ne mogu žito mirisat,
da ne vidim svog šjora,
ili svog sokaka,
prije nego sklopim oči,
još jednom prije mraka,
tu me napravio ćaća,
tu me mater slova učila,
ako budem moro otić,
tu ću se vratit ja,
di je moja njiva,
moja šljiva,
moga konja griva,
moja krv živa,
di rijeke bosut pliva,
DI PALE SVIJEĆE ZA HEROJE,
ŠTO SU GINULI ZA BOJE,
NA PONOS I ČAST IMENA SLAVONIJE MOJE...

.... DOĐI U VUNKOVCE.....

Veličam slike svete,
što sam Slavonsko djete od glave do pete,
pa mi iz grla pjesme lete rodnom kraju,
mome milom zavičaju,
a zvijezde mi ljepša sjaju,
di se nebo ljepše plavi,
di su osjećaji pravi,
i na najbolji mogući način di se slavi,
a rakija grebe ko slama,
druga već ide sama,
niz grlo u vene,
svaki put kad pisma krene,
to je moja Slavonija,
to ti je moja ravnica,
razigrani vrapci,
svud okolo živa dica,
pa kad svira tamburica,
ljepše je od cvrkuta ptica,
lakše je prebolit,
bol onda postane sitnica,
to ti je moja dika,
svako drvo i šljivika,
ljudska mašta ne bi mogla smisliti ljepšeg vidika,
I KAD NE BUDE ME VIŠE,
KAD NAPUSTIM TU IDILU,
LJUBIT ĆU U RAJU,
TU PRELJEPU SLAVONSKU VILU,
BOGU SMO DRAGI MI HRVATI,
PA ĆU MOLIT DA ME VRATI,
JOŠ POSLJEDNJI PUT,
DA GLEDAM DA SE ŽITO ZLATI,
A KAD ME OPET GOTE VRATI,
ZAHVALIT ĆU MU PRVO,
ŠTO NAM JE DAO KOMAD ZEMLJE,
ŠTO JE ZA SEBE SAČUVO.....

...DOĐI U VINKOVCE....

Poštujem svakoga,
al se nikoga ne bojim,
osim dragog Boga,
jer je razlog,
što postojim,
što me ima i živim,
da dičem se imenom svojim,
kad pokoreni grad na vratima hrvatske stoji,
klize mi suse po licu,
kad slišam tamburicu,
kad prsti taknu žici,
ne dirajte mi ravnicu,
al sinovi tvoji,
Slavonijo sad te paze,
i nikad više tuđe noge neće da te gaze,
ginulo se prelagano,
previše naroda je plakalo,
predugo je raj na zemlji ličio na pakao,
palili su naše šume,
mi smo ih opet zasadili,
rušili su naše kuće,
mi smo ih opet izgradili,
ubijali su moj narod,
al smo ostali na svom,
da branimo svoj dom,
jer volimo svoj dom,
i vjerni domu svom,
kad skolove zove,
Slavonijo majka,
pjevat će se riječi ove,
LJUBI SVOJE BOJE,
SRCE SLAVONSKO JE,
RAKIJA U KRVI,
JER VOLIM LJUDE SVOJE,
PA SVEČANA ODA SVIRA SVETOJ ZEMLJI RODA,
JER BAČENA JE KRVLJU DOK SE SANJALA SLOBODA.......






EVO NEŠTO ZA NAŠU RIJEKU!!!

Zbog nje sam nesretan,
zbog nje sam presretan,
nama je Rijeka sve,
mi živimo zbog nje,
za nju navijamo,
pod našim stjenama,
teče ko riječina,
u našimm venama,
i protiv Hajduka i protiv Dinama,
bit ćemo uz tebe na svim tribinama,
i neka svatko zna,
nek čuje Hrvatska,
da način života jeeee
DA RIJEKU VOLIM JA!!!!!