Danas sam...

25.07.2005., ponedjeljak

igra svjetlosti



pala je noc i nastavlja padati
ne palim svjetlo

oslonjena o umor
spremam se za pesnicu ponedjeljka

ispod vrata poplava svjetlosti
minimalni rascjep kamere obscure
otkriva mi
sapat tvojih mutnih kontura
sto zebu da dohvate se mojih zjenica

da ziguju ih nervoznim pokretima
dok uvlacis dim

mirise na kisu
- 02:38 - Komentari (7) - Isprintaj - #

18.07.2005., ponedjeljak

korak



biram trenutak da raspuknem se
da bujica progutanih slova -
tvrda glina, tri puta pecenih misli -
prekrije te udarcima
ulegne meso tvojih bokova
dok stojis hladan, dalek, zbunjen

podlit ce se krv
napadnut mojom sutnjom
leci ces na prag -
kroz tanku kozu vidim
ljubicastu ustajalost tvojih dana

zakoracim preko tebe

nemoj viriti ispod moje haljine...




- 23:16 - Komentari (11) - Isprintaj - #

znojan pendulum ljeta



sinoc je padala kisa
a danas
svaki je dah ljepljiv
k'o jeftine zelje rodjene pred izlogom

u ovoj prijepodnevnoj letargiji
zivi miris tvojih ledja
reljef tvojih ramena

pritisnute mislima sitne kapi
kotrljaju se niz vrat
poznajem svaku uvalu koja ih doceka
poznajem ih jos deok nisu bile osoljene znojem

voljela sam te u zimu
bezbriznog




- 00:22 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Golem je svijet što ga nosim u glavi.
No kako sebe osloboditi i njega osloboditi, a da sve ne razderem.
Ali je hiljadu puta bolje razderati nego ga zadržavati u sebi ili pokopati.
Pa zato sam ovdje, to mi je jasno!

F. Kafka

Linkovi