Danas sam...

17.06.2005., petak

ritual budjenja


na kapiji gvozdeni obruc
uhvacen namrezganim rukama svitanja
zanjisem ga
razbijem tamu


dok zjenice nespokojno trepere pod kapcima
otvori se novi dan
napipam u njemu tvoje rijeci
hladne
kao zubi
sto grizu me bez boli
tek da znam da si tu
da te i danas moram osvojiti

spremam se tiho i oprezno
da puknem nadosla pozudom
strpljivo dozivam jutro
kad ces mi jezikom dodirnuti uho

borbeni urlik
pocinje
ritual budjena




- 00:53 - Komentari (13) - Isprintaj - #

16.06.2005., četvrtak





jutrom zvono zvoni
za mene
od starog gvozdja
kida se ime tvoje i
pada mi na dlan

stisnem ga
ka stopalima bacim svoje srce
kao gnjilu krusku
imam te








- 00:45 - Komentari (5) - Isprintaj - #

15.06.2005., srijeda



Oci
u polu ispijenoj salici caja
njisu se
Oci
okacene o nage udove
ulicnih stabala

Kad nema vise niceg
opet pust u svom bezdanu
zuris u oblake
opsjednut tragovima zivota
na rubu trepavica...





- 05:04 - Komentari (3) - Isprintaj - #

14.06.2005., utorak



klepece tama svojim velvetnim krilima
radja se nespokoj
vec dugo se kanim pobjeci

grmljavina....

kisne kapi nikada nece zamijeniti
korake malih stopala
vec dugo se kanim pobjeci

vene na tvojim kapcima - putokazi...


cuje se samo klepet mojih trepavica
u tvom mesu vidim moje srce
kako se tihim ocima za tvoju krv zasiva

vec dugo se kanim pobjeci


- 00:29 - Komentari (3) - Isprintaj - #

12.06.2005., nedjelja

pustinja



kao

krhki cvijet kaktusa

u krletci od rebara

moje srce...

samo

spremno da bude pogubljeno



opet
ceka kisu
- 00:34 - Komentari (5) - Isprintaj - #

10.06.2005., petak

dodir


povlaci se lagano
kao migracija selica u jesen

kao srebeni val
treperi
daleko od mene

njegova odsutnost
mijenja pejzaz moje koze

sjecam se dodira-
mrzim selice
odustaju brzo, ne znaju cekati...

sjecam se dodira-
uzivam u njihovom bijegu
jer znam....
doci ce opet u potrazi za suncem

- 01:12 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Golem je svijet što ga nosim u glavi.
No kako sebe osloboditi i njega osloboditi, a da sve ne razderem.
Ali je hiljadu puta bolje razderati nego ga zadržavati u sebi ili pokopati.
Pa zato sam ovdje, to mi je jasno!

F. Kafka

Linkovi